Strona 1 z 2

Prosze o skomentowanie 216 made in Cowboy +virus ahf 110cv

: czw maja 27, 2010 22:38
autor: leszekrs6
WITAM . Wczoraj odebrałem bore z motorem ahf 1.9 tdi 110 z hiszpańskiego warsztatu tuningowego . Sprawa wygląda tak. Seria i wtryski 216 . 122.4 CV moment 255 . Wirus od tego warsztatu 139.4 c v i 334nm . pojechałem na jazdę próbną i jechało dość dobrze. Ale oczekiwałem więcej. Szalu nie było .Dodam ze nie było dymu, jak w serji.Po lekkiej dyskusji z tym panem wruciliśmy na hamownie.Pan ten podpioł kompa cos tam porobil nie dluzej niz trzy minuty i zaczol hamowac .Pokazło sie dość dużo dymu i wypluło 151,6 cv i 345 nm . pojechalismy na probe .Auto mniej wiecej do2500 obr jedzie fajnie troche slabo ale fajnie po przekroczeniu tego dostaje ostrego kopa. [na 2jce nieraz traci trakcie] Ale jest tez batory dosc mocny. Na zimnym motorze slysze dziwny dzwiek jak dostaje kopa, i chyba na cieplym tez [pompa paliwa?]. Jak przekracza te 2500obr jakby zaczynalo brzeczec. auto zapierdallllllllla i po 3300obr brzek ustaje.Auto dalej zapierdallllllllllla i tak do okolo4700obr. Oto wykresy. Prosze o opinie . W przyszlym tygodniu jade na korekte . A morze to tani gotowiec ktory mnie drogo kosztuje. Dzieki za wszelkie wskazowki i pozdrawiam z HISZPANI sory za bledy Obrazek Obrazek Obrazek

: czw maja 27, 2010 23:37
autor: masakra
kolego popraw te byki, bo czytać sie tego nie da

: czw maja 27, 2010 23:47
autor: Majiic
nie mozna sie rozczytac, strasznie byki.... :crazy:

: pt maja 28, 2010 09:08
autor: BartekGib
Staram się coś wyczytać, ale ciężko z tym ....

: pt maja 28, 2010 10:49
autor: CrocodileReggae
brakuje powietrza
zapodaj turbo od BRD - będzie więcej mocy i zniknie dym

: pt maja 28, 2010 12:51
autor: cowboy
niech tuner złagodzi przebieg momentu, żeby nie było takiego uderzenia niutona po 2500 rpm

w ogóle czemu wykresy sa o 0 rpm, chyba na rozruszniku nie hamowaliście :) ?

niech zrobi skale o 1500 do 5000 rpm to wykresy będą czytelne bardziej

raczej nie jest to gotowiec, tylko słabo zrobiony remap, tak jakby mapy z gotowca były wrzucone powyżej 2500 rpm, jest OK nie ma uderzenia niutona przy 2000 rpm ale dalej jest troche za mocno - 330NM w zupełności wystarczy

[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 12:53 ]
a jak jest batory niech zdejmuje koksu, bo moze zmniejszyc paliwo a moc nie spadnie... mozliwe że soft jest jak na seryjne wtryski

w każdym razie seryjna turbina i seryjny IC to 150KM to juz max co mozna bezpiecznie zrobic

: pt maja 28, 2010 19:10
autor: leszekrs6
Tdziwny dzwiek to pompa ? czy morze cos innego.

: pt maja 28, 2010 20:10
autor: cowboy
leszekrs6 pisze:Tdziwny dzwiek to pompa ? czy morze cos innego.
moze turbina, skoro z kopem to narasta ?

: pt maja 28, 2010 20:27
autor: leszekrs6
Jest tak . Po ostrym dodaniu gazu, jak zaczyna ostro jechac i robi sie batory to slychac te jakby brzeczenie.Po przekroczeniu 3200 /3500 obr. brzeczenie cichnie ale auto dalej ostro jedzie i dymi . Turbina pompuje 1.16 bara [prawdopodobnie tak ]Slychac ja jak sobie swista jak wczesniej morze troche mocniej i tyle.

: pt maja 28, 2010 20:39
autor: evolution
mysle ze ten dzwiek to odglos pracy turbo w surge, jest wtedy wydawany smieszny dzwiek, ale moge sie mylic, :helm:

: pt maja 28, 2010 22:12
autor: zaprzal
evolution pisze:mysle ze ten dzwiek to odglos pracy turbo w surge, jest wtedy wydawany smieszny dzwiek, ale moge sie mylic, :helm:
leszekrs6 pisze:Turbina pompuje 1.16 bara [prawdopodobnie tak ]
raczej nie surge

: pt maja 28, 2010 22:41
autor: leszekrs6
jak nie surge to co to??? A moze to dwumasa powoduje jakies wibracie i z tad ten dzwiek???

: pt maja 28, 2010 22:57
autor: To_mas
może nagraj ten dźwięk :)

: pt maja 28, 2010 23:03
autor: leszekrs6
Nie da rady. Ktos kto siedzi z boku tego nieslysz . Ja slysze bo znam auto zrobilem nim ponad 100 000