Strona 1 z 3

Golf V BXF 90KM mod by garagefuckuptuning

: śr maja 26, 2010 12:19
autor: rob555
Pacjent to golf BXF orginalne 90KM. Chlop przyjechal na hamownie by sprawdzic co mu pod Poznaniem wgrali....bo mimo symbolicznego 65tys km przebiegu 2x kolo dwumasowe juz poszlo i raz turbina...
Wzialem na rolki...i oczom nie wierze
Obrazek
Przypominam seryjnie 90KM...
Szczegolnie piknie wyglada Nm na dole :twisted:
No ale nic zassalem softa i pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to...kwadratowo przerobione mapki...ot prosze taka jedna w procentach
Obrazek
Oczywiscie inne w podobny (wrecz wyuzdany :lol: ) sposob zaatakowane...widac reke "sprawnego" inaczej.

Co i jak nie bede sie rozpisywal...generalnie mialo byc tanio bo 900zl. Chlop wgrywal pod domem, twierdzil ze moze i 180KM zrobic a to mialo byc "delikanie"
Dal nawet "certyfikat" z 2letnia gwarancja :lol: :twisted: ODWAZNY koles !!
Programy sciaga z Volfsburga bo ma tam znajomego :twisted: :lol:

No coz...komentarze Wam zostawiam...klent zaplacil znowu za obnizenie mocy bo juz nie wyrabial z naprawami :mrgreen:
A przeciez to takie proste zrobic softa do TDI prawda...? :lol:

: śr maja 26, 2010 12:27
autor: tovdi1
a to dobre :grin:
ale jak się bawić to się bawić....

: śr maja 26, 2010 13:14
autor: cowboy
no cóż te BXE, BXF sa podatne na remap ale mało odporne na taki hardcorowy tuning... stary AFN pewnie by pojeżdził z 2 lata z nastawnikiem opierającym sie o obudowe :) i by sie nie rozkraczył

900 PLN to nie tak tanio, tyle to teraz w grupowych chipowaniach sie płaci, czyli placenie takiej kasy za wgranie czegoś pod domem to słaby research ;)

: śr maja 26, 2010 14:09
autor: miskieusz
Ale jakby nie patrzeć 160kunia z 90.No i auto z dołu musiało ciągnąć:)

: śr maja 26, 2010 14:16
autor: BartekGib
Eeeee koledzy - z 90 km zrobić 160 i takie niutki za 900 zł to nie jeden za Was nie potrafi :D I to jeszcze mapy Wolfsburga - chyba przez torrenty :grin: A tak na poważnie - koleś postradał zmysły i tyle. Silniczek pewnie dostał po jajach ..... A powiedz mi kolego - jak było z bąkami za autkiem ? ? ? ?

: śr maja 26, 2010 14:31
autor: Shmatan
BartekGib pisze:jak było z bąkami za autkiem ? ? ? ?
Chura jak z ikarusa, ale na jałowym ;)?

: śr maja 26, 2010 15:37
autor: rob555
Doladowanie tez bylo nie male :)
Dymienie sredniawe..w koncu motorek swiezy

: śr maja 26, 2010 16:06
autor: wronek1
no ładnie ładnie ... 60% mocy :panna:

niezly fachura, dobrze byloby podac jego namiary - ku przestrodze.

: śr maja 26, 2010 18:25
autor: BartekGib
Nr. telefonu do niego i zapytać się ile skombinowałby z SDI AGP i z TDI ARL :grin: :green_fuck:

: śr maja 26, 2010 19:24
autor: zaprzal
BartekGib pisze:TDI ARL
pewnie z 550nm :helm:

: śr maja 26, 2010 21:22
autor: homsky
Dobra Panowie bez jaj itd ..

rob555 dobry temat , głównie ku przestrodze ...... niestety tacy tunerzy bazują na ludziach którzy niestety nie mają pojęcia w temacie i bez zbędnch pytań o szczegóły oddają auta w ręce szarlatna który obiecuje a to tyle PS/Nm , z drugiej strony ktos oddaje auto na wykonanie usługi i nie wymagajmy od niego choćby posiadania vaga i znajomości podstawowych parametrów jakie zaaplikował nam szarlatan w nowym sofcie , każdy myśli wydaje pieniądze i liczę na profesjonalnie wykonaną usługę .... niestety w obecnych czasach tego typu usługi oferowane są jak ściągnięcie sim-locka z komórki ... trzeba uważać do kogo się auto oddaje

: śr maja 26, 2010 22:57
autor: rob555
homsky pisze: niestety w obecnych czasach tego typu usługi oferowane są jak ściągnięcie sim-locka z komórki..
Dobre porownanie!
Nie raz mialem po gaciach jechane ze lobbujemy "tajemna wiedze" i trzymamy chore ceny.
Troche juz mialem aut na hamowni i troche widzialem wiec i rodzynki jak wyzej zdarzaja sie nierzadko.
W temacie pakowania kosteczek pod maske od kolegi, u znajomego czy przez maila chcialem pokazac ze "piekne" cyferki na hamowni czasem kryja bolesna prawde.
A jak nawet pomiaru nie ma to tym bardziej trzeba byc wyczulonym co tam wpakowali pod maske...
W temacie gotowcow to nie mam nic przeciwko jak sa zrobione delikatnie. TDI zazwyczaja maja tyle zapasu ze lykna bez krepacji parenascie KM wiecej.
Gorzej jak gotowiec jest hardcorowy...co widac u gory.
Powiem jeszcze tyle ze mocno rozrzad byl rozjechany...po wgraniu mojej korekty regulujac rozrzadem uzyskalem ponad 10KM bez dygania softu :hehe:
Gdyby rozrzad byl tak ustawiony na tym rzeznickim sofcie to....165KM peklo by jak nic!
Cowboy ma duzo racji ze stare TDI sa pancerne i wytrzymaja zazwyczaj nawet takie durne programy... ale im mlodsze auto tym paradoksalnie trzeba wiecej "delikatnosci" przy dlubaniu :bajer:

: śr maja 26, 2010 23:04
autor: M4N14K
wronek1 pisze:60% mocy :panna:
jak na moje to ok 75% :grin:

: śr maja 26, 2010 23:19
autor: BartekGib
rob555 pisze:Cowboy ma duzo racji ze stare TDI sa pancerne i wytrzymaja zazwyczaj nawet takie durne programy... ale im mlodsze auto tym paradoksalnie trzeba wiecej "delikatnosci" przy dlubaniu :bajer:
Stąd dla mnie 1Z i AFN (jedyna zmianka-jednomas) będą żyły wiecznie.

Ale w kwestii powiedzmy gotowych powerboxów - chyba wiadome jest, że dla zwykłego zjadacza chleba za 250-300 zł obiecywane 30 km przyrostu to jest mega-kusząca oferta ? ? ? Pozatym dwie kostki, dwa grube kable, jeden czerwonokrwisty box z napisem "Power-TDI" i 45 sek. kompletnej modyfikacji za powyższą cenę .... No no. A nie tam wydać od 1000 do 2500 zł, jeździć jeszcze gdzieś na hamownie, dać grzebać innym przy naszym komputerze - bleeee. No i takiego całościowego komputera przecież nie przełożę z MKIII 1Z do MKIV ASZ :jezor: A powerbox ? Uniwersal do wszystkich TDI z grupy VAG :food:

Polak zawsze pójdzie po tańszej,"skuteczniejszej" z opisu oraz mniej pracochłonnej linii oporu :bajer: :bajer: :bajer:

[ Dodano: Sro 26 Maj, 2010 ]
Tak dla jaj - radzę spojrzeć i KONKRETNIE przeczytać opis. PowerBox od 1.7 SDI do 2.5 R5 TDI. Normalnie MultiPlex za 235 zł !

Zresztą najlepsza opcja - już miałem nadzieję, że choć stroją te boxy pod dany silnik. Te zdanie na to wskazywało : "Ważne !! Po zakupie proszę podać przez formularz dostawy: MARKA, TYP, ROK pojazdu i ilość KW lub KM." Ale zdanie zawarte dalej w nawiasie załamało ręce .... "(Byśmy mogli dobrać odpowiedni wtyk do właściwego silnika.)"