Strona 1 z 1

Modyfikacje AGR-a. Czy warto pakować turbinę z ASV?

: czw maja 20, 2010 17:15
autor: macv6
Oczywiście szukałem informacji na temat modów w tym silniku, ale nie wiem od je czego zaczać.
Docelowo chcę mieć wtryski, 216, turbo arl, fmic i z tego co wyczytałem na forach da mi to jakieś 165km. Ale niestety ograniczają mnie finanse, więc wszystkiego odrazu nie zrobię. Na początek chciałem w tym roku zmienić wtryski i zrobić program, ale wyczytałem, że w silniku AGR da to tylko jakieś 135km, liczyłem na +/- 145(czyli tyle ile bym osiągnął w ALH).
A więc pomyślałem, że może warto zmienić turbinę na taką z ASV i oczywiście dorobić już sterowanie VNT. Sama przeróbka sterowania przynajmniej teoretycznie nie wygląda trudno i strasznie drogo.
Bawić się w to? Czy różnica między 216+program a 216+program+ turbo ASV będzie duża?

Pozdrawiam :pub:

: czw maja 20, 2010 19:26
autor: rob555
Soft pod turbo VNT nie bedzie grac z softem od silnika AGR...wiec czy wlozysz suszarke od ASV czy ARL koniecznie bedzie na nowo zrobienie programu....
Chyba zaden tuner Ci za free takiej "korekty" nie zrobi wiec moze zarzuc najpierw wtryski 216 nie rob softa tylko na serii smigaj. Dozbieraj kase na mody mechaniczne jak poskadasz to szybciutko na finalne strojenie.
Taniej , lepiej i bez nerwow...

: czw maja 20, 2010 19:46
autor: macv6
rob555, wiem o tym. Planuję zmienić także komputer na taki od silnika z turbiną z VNT. Tylko czy on będzie pasował P&P?

: czw maja 20, 2010 20:50
autor: cowboy
macv6 pisze:Czy różnica między 216+program a 216+program+ turbo ASV będzie duża?
IMO nie warto robić takiej zmiany, turbo z WG jakie ma AGR tez pewnie dmuchnie z 1,15 Bara... jak juz przechodzić na VNT to załóż turbinę z ASZ a najlepiej z ARL-a - cenowo podobnie stoją

: czw maja 20, 2010 23:26
autor: macv6
Turbinę z ARL-a chcę założyć, ale później razem z FMIC.
Suszarka od ASV jest jednak znacznie tańsza, a być może będę mógł taką kupić bardzo okazyjnie.
cowboy, z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że turbosprężarki z AGR i ASV dmuchną tyle samo, w takim razie skąd się bierze te 10KM różnicy między AGR i ALH?
Aha, informację o tej różnicy znalazłem TUTAJ .


A powiedzcie mi czy komp od ASV, AHF lub ALH podjedzie P&P do AGR-a z turbiną VNT?

: pt maja 21, 2010 10:12
autor: cowboy
nie wiadomo ile bedzie róznicy

bez sensu pakować turbine ASV a potem jeszcze raz zmieniać na ARL

zapodaj wtryski (to podstawa w AGR/ALH) wydajniejsze, najlepiej 216 i potem zrób program

jak Ci bedzie mało to wieksze turbo, przeróbka na VNT i FMIC

: pt maja 21, 2010 12:28
autor: macv6
W takim razie będe robił tak jak od początku planowałem czyli najpierw wtryski i program. :bigok: