Strona 1 z 2

T4 2.5 102 PS ACV

: śr maja 19, 2010 23:08
autor: Mati v6
Przydało by się, żeby Multivan T4 2.5 trochę bardziej ożył. W tej chwili te 102 konie niby dają radę, ale trzeba by to sensownie wzmocnić do codziennej jazdy.
Jakie wtryski najlepiej? 230 dadzą radę?? Po wtryskach i sofcie w jaki wynik można celować? Może macie jakiś pomysł na większy IC, bo zbyt dużo miejsca pod tą małą maską nie ma. Za wszystkie uwagi z góry dziękuję.

: czw maja 20, 2010 10:42
autor: rob555
Zacznij od programu...to duzo w nim zmienia.
Jak Ci bedzie malo przeloz graty (turbo IC wtryski) od wersji 150KM i po zestrojeniu bedzie baaaardzio milusio.

: czw maja 20, 2010 12:11
autor: Mati v6
Dzieki za podpowiedź. Wtryski za 150tki to właśnie 230tki? Może ktoś może poleciś kogoś kto zrobi dobry Soft w Poznaniu lub w okolicach?

: czw maja 20, 2010 12:38
autor: GT88
Mati v6,
wtryski z 2.5tdi 150 to 216tki :bigok:

: czw maja 20, 2010 14:05
autor: cowboy
Mati v6, 230 mysle że przesada

216 w 2,5 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11

kup sobie 216 (polecam swoje usługi), a na program jedź do www.goodhope.pl

: czw maja 20, 2010 16:16
autor: Mati v6
Dzięki chłopaki
cowboy pisze:Mati v6, 230 mysle że przesada

216 w 2,5 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11

kup sobie 216 (polecam swoje usługi), a na program jedź do www.goodhope.pl
Ile u Ciebie mnie będą wtryski kosztowały 5szt?

: czw maja 20, 2010 21:33
autor: cowboy
Mati v6 pisze:Dzięki chłopaki
cowboy pisze:Mati v6, 230 mysle że przesada

216 w 2,5 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11

kup sobie 216 (polecam swoje usługi), a na program jedź do www.goodhope.pl
Ile u Ciebie mnie będą wtryski kosztowały 5szt?
zalezy czy BOSCH czy BOSIO ?

w moim podpisie masz link do nowego tematu gdzie pomagam wykrzesac moc z TSI ;) , ceny są podane dla 1.9 TDI wiec jeden cylinder więcej trzeba dodać 25% czyli pomnożyć x 1,25

: pn maja 24, 2010 22:26
autor: Mati v6
Poszło zamówienie w Twoim temacie. Napisz jeszcze czy wtryski z 2.5 TDI są takie same jak w 1.9? Chodzi mi o to czy jak w moich zmienię końcówki mogę je wykorzystać do AFN np?

: pn maja 24, 2010 23:08
autor: cowboy
Mati v6 pisze:Napisz jeszcze czy wtryski z 2.5 TDI są takie same jak w 1.9? Chodzi mi o to czy jak w moich zmienię końcówki mogę je wykorzystać do AFN np?
takie same

Twoje koncówki w ACV są mniej wydajnie niż AFN, przeciez AFN ma 1 cylinder mniej a mocy o 8 KM wiecej :)

ale same wtryski są zamienne

: wt maja 25, 2010 06:58
autor: wesol
Jeszcze ja spytam co z dwumasa po modach w tym silniku. Kuzyn ma wlasnie takie autko i jest wlasnie akcja by zmienic na jednomas bo i tak dlugo nie pociagnie (laweta plus cala buda zaladowana). Sciagnelismy juz zamach i sprzeglo i wyglada ze zamach od 2,4 D (AAB) powinien podejsc. Jest tam 8 srub mocujacych. Do tego docisk i tarcza OD G60 lub VR6. Łozysko wyciskowe jest razem z wyciskiem i chyba zostanie albo pójdzie nowe. Skrzynia powinna spasowac. Polecam sie jeszcze wlasnei nad tym zastanowic bo moze sie okazac ze dlugo nie pociagnie na dlubnietym aucie.

: wt maja 25, 2010 11:01
autor: Mati v6
cowboy pisze:
Mati v6 pisze:Napisz jeszcze czy wtryski z 2.5 TDI są takie same jak w 1.9? Chodzi mi o to czy jak w moich zmienię końcówki mogę je wykorzystać do AFN np?
takie same

Twoje koncówki w ACV są mniej wydajnie niż AFN, przeciez AFN ma 1 cylinder mniej a mocy o 8 KM wiecej :)

ale same wtryski są zamienne
Wiem, że z ACV są mniej wydajne. Chodziło mi o to, że jak będę miał mój komplet juz luzem to też w nich zmienię końcówki i można je wrzucić do AFNa wtedy.

[ Dodano: 25 Maj 2010 11:03 ]
wesol pisze:Jeszcze ja spytam co z dwumasa po modach w tym silniku. Kuzyn ma wlasnie takie autko i jest wlasnie akcja by zmienic na jednomas bo i tak dlugo nie pociagnie (laweta plus cala buda zaladowana). Sciagnelismy juz zamach i sprzeglo i wyglada ze zamach od 2,4 D (AAB) powinien podejsc. Jest tam 8 srub mocujacych. Do tego docisk i tarcza OD G60 lub VR6. Łozysko wyciskowe jest razem z wyciskiem i chyba zostanie albo pójdzie nowe. Skrzynia powinna spasowac. Polecam sie jeszcze wlasnei nad tym zastanowic bo moze sie okazac ze dlugo nie pociagnie na dlubnietym aucie.
Już nad tym myślałem. Mam też niewielki wyciek między skrzynią a silnikiem. Jak padnie dwumas to wrzuce sprzęgła z VRa bo jeszcze mi chyba jakieś leży i od razu wyciek zrobię za jedną robotą.

: wt maja 25, 2010 11:20
autor: cowboy
Mati v6 pisze:jak będę miał mój komplet juz luzem to też w nich zmienię końcówki i można je wrzucić do AFNa wtedy
mozna je zapodac do AFNa

: wt maja 25, 2010 20:48
autor: Mati v6
To pewnie jak już w busie zmienie to te Ci też podeśle na przeróbke :grin:

: czw maja 27, 2010 22:17
autor: wesol
Odpowiem sam sobie ale moze i sie komus przyda kto ma 2.5 tdi w t4. Otóż mozna przejsc na jednomas i w tego typu silnikach. Potrzebne jest kolo zamachowe JM od 2,4 D ( AAB) tarcza 220 mm niestety ta od od AGR czy inne pokrewne co byly wspominanae na forum od G60 czy vr6 nie podejda bo sa nieco wieksze (228 mm). Dociks najlepiej od 2.4D ale powinien podjsc od G60 itp. Oczewiscie srubki tak jak w zestawie od 2.4. Tam jest niestety mocowanie do walu na 8 srubek. Lozysko wyciskowe jest razem z wyciskiem w takiej obudowie aluminiowej przykrecanej w skrzyni i to zostaje lub wymieniame na takie jak jest ori w 2.5 tdi. Potrzebne sa jeszcze dwie podkladki z blachy metalowej miedzy skrzynia a blokiem( inaczej bedzie troszke wycisk dusil na docisk) no i mozemy skrecac to w calosc.