Strona 1 z 2
Rozsypane pompki w ajm, przyczyną słabego dołu??
: pn maja 17, 2010 21:04
autor: fasd
: wt maja 18, 2010 09:09
autor: cowboy
korekcje na pompkach masz OK
skoro po wsadzeniu drugiej turbiony straciłeś dół, to znaczy że trzeba wyregulować sztangę sterującą zmienną geometrią
po sciągnięciu wałka te spreżyny spadają... to czeste zjawisko ale normalnie przeciez wałek dociska spręzyne
od razu pisze że nie ma częsci zamiennej tej blaszki która przytrzymuje spręzynę
: wt maja 18, 2010 09:34
autor: fasd
cowboy pisze:skoro po wsadzeniu drugiej turbiony straciłeś dół, to znaczy że trzeba wyregulować sztangę sterującą zmienną geometrią
po sciągnięciu wałka te spreżyny spadają... to czeste zjawisko ale normalnie przeciez wałek dociska spręzyne
od razu pisze że nie ma częsci zamiennej tej blaszki która przytrzymuje spręzynę
cowboy chodzi o to sztangą byla regulowana i nic sie nie poprawialo :/ i w końcu padło ze moze to być wina pompek :/ sciagnięto pokrywe i niby te sprezyny same schodziły. Bo jak złapiesz normalnie pompke jak jest wyjęta i ciagniesz za sprezyne to ona nie wychodzi a w moich pompkach ta sprezyna jak sie pociagnie to gładko schodzi. Niestety mnie przy tym nie było ale tak mi powiedziano
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
takze i ja wnioskuje ze moga to byc pompki
: wt maja 18, 2010 09:51
autor: cowboy
to że spręzyna schodzi nie ma wpływu na prace pompki jak jest docisnieta wałkiem - takie info mam z warsztatu w Nadarzynie
zresztą widać to po logach
musisz zrobić logi dynamiczne i pokaż jak pompuje turbina w zakresie 1800-4200 rpm z butem w podłodze na 4 biegu
: wt maja 18, 2010 10:03
autor: fasd
cowboy pisze:musisz zrobić logi dynamiczne i pokaż jak pompuje turbina w zakresie 1800-4200 rpm z butem w podłodze na 4 biegu
a powiedz które bloki mam zlogować?
Napisz mi jeszcze co moze byc tego przyczyną
: wt maja 18, 2010 12:33
autor: Dario84
Podciśnienie jest sprawdzone na turbinie ??
Jaka jest jego wartość ??
: wt maja 18, 2010 14:34
autor: fasd
pewnie jest sprawdzone :/ ja nie sprawdzałem ja nie jestem tunerem ale jak mi powiesz jak je sprawdzić to sprawdze vagiem
[ Dodano: 18 Maj 2010 23:11 ]
Log (0 - 008,010,011)
Log (1 - 000,003,004)
Logi które przed momentem wykonałem prosze o zinterpretowanie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: wt maja 18, 2010 23:14
autor: odzim
kolego co to za turbo tam masz wsadzone
: wt maja 18, 2010 23:43
autor: fasd
oryginal z ARL ale na hybrydzie było to samo :/ natomiast na małej turbinie oryginalnej z ajm wszystko ok bylo
: śr maja 19, 2010 11:23
autor: Dario84
Z logów wynika tylko tyle że turbo późno wstaje. Sprawdź to co pisałem.
: śr maja 19, 2010 12:30
autor: rob555
Turbo ARL drugie juz z kolei....
Auto nie ma wogule dolu...krecenie sztanga nawet o 5 obr nie poprawia nic zakresu niskich obr.
Podlacząne na krotko podcisnienie pod turbine i tez pupa...
Pompki mialy wytarte trzpienie i byly nie docisniete. Zmienilismy na swieze i wyregulowalismy ale przyrost na poziomie 10Nm
Walek ustawiony poprawnie (zreszta krecony tez w kazdym kierunku)
Wywalony katalizator
Powinno byc 380Nm a tu ledwie 340 w peaku
Gora wsciekla...
Paliwa w sofcie nalane tyle ze hoho...
Wyglada na to ze nie ma dynamiki spalin z niskich obr, dlatego sugeruje zmiane pompek (skoro wlasciciel i tak chce 200KM meczyc, i jedna pompka miala niedawno spierdzielona korekcje, a sprezynki same wyskakuja).
Jak to nie pomoze to 3cia turbine wstawie...bo juz cycuchy opadaja.
: śr maja 19, 2010 14:13
autor: fasd
rob555 pisze:Turbo ARL drugie juz z kolei....
Auto nie ma wogule dolu...krecenie sztanga nawet o 5 obr nie poprawia nic zakresu niskich obr.
Podlacząne na krotko podcisnienie pod turbine i tez pupa...
Pompki mialy wytarte trzpienie i byly nie docisniete. Zmienilismy na swieze i wyregulowalismy ale przyrost na poziomie 10Nm
Walek ustawiony poprawnie (zreszta krecony tez w kazdym kierunku)
Wywalony katalizator
Powinno byc 380Nm a tu ledwie 340 w peaku
Gora wsciekla...
Paliwa w sofcie nalane tyle ze hoho...
Wyglada na to ze nie ma dynamiki spalin z niskich obr, dlatego sugeruje zmiane pompek (skoro wlasciciel i tak chce 200KM meczyc, i jedna pompka miala niedawno spierdzielona korekcje, a sprezynki same wyskakuja).
Jak to nie pomoze to 3cia turbine wstawie...bo juz cycuchy opadaja.
Panie guru
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
juz szukam nowych znaczy sie uzywek w dobbrym stanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
także zobaczymy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
z twoją pomocą i wiedzą a moją upierdliwością cos wkoncu musi ruszyć
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: śr maja 19, 2010 14:21
autor: rob555
fasd pisze:
Panie guru juz szukam nowych znaczy sie uzywek w dobbrym stanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
także zobaczymy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
z twoją pomocą a moją upierdliwością cos wkoncu musi ruszyć
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ty to nie upierdliwosc...mnie tez to meczy i wcale sie nie dziwie ze szukasz ratunku. Sprawa bedzie pewnie banalna ale trzeba wpasc
Te pompki i tak chciales zmieniac wiec zobaczymy...jak nie to 3cia sprezarka pod maske wleci ale wmiedzy czasie jeszcze przyjrzymy sie IC
: śr maja 19, 2010 18:51
autor: Dario84
Rob555 sprawdzcie jakie jest podcisnienie na pompie vaccu, czesto luzuje sie ten krociec ktorym wychodzi podcis.
Juz mielismy kilka takich przypadkow