Strona 1 z 1

1,9 dti ARL po wymianie tłoka nie pali

: ndz maja 09, 2010 21:27
autor: berthold
silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku prawdopodobnie za dużo paliwa podlewane ale mniejsza z tym więc wymiana tłoka no a jak tak no to i wymiana sprzęgła na to z sharana razem z dwumasem bo oryginalne ślizgało ale po składaniu wszystkiego do kupy rożrząd ustawiony na kołki pompowtryski regulowane synchronizacji zrobić nie idzie bo nie pali tylko zapali na 5 sekund i gaśnie wag wywala że G40 co mże być przyczyną ? czujnik sprawny był do końca kabelki nie uszkodzone

tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci
na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się

to wag wypluł
1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 35-00 - -



16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
proszę o pomoc

: ndz maja 09, 2010 21:29
autor: CrocodileReggae
berthold pisze:silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku
kto robił soft?

: ndz maja 09, 2010 21:38
autor: berthold
CrocodileReggae pisze:
berthold pisze:silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku
kto robił soft?
w opolu ale to mniej ważne . dlaczego gaśnie po sekundzie to jest ważne. program będzie korygowany bo leje paliwo do 4200

: ndz maja 09, 2010 22:52
autor: stefan1989
To ma znaczenie, bo 190KM z ARL samym programem to nie jest dobry pomysł. I Już pewnie znasz przyczynę czemu Ci *#cenzura#* tłok.

: ndz maja 09, 2010 22:59
autor: PinkFloyd
stefan1989 pisze:To ma znaczenie, bo 190KM z ARL samym programem to nie jest dobry pomysł. I Już pewnie znasz przyczynę czemu Ci ******* tłok.
Nie zgodze sie, mój brat ma ARLa- wypluł 188KM samym programem i po 40 tys km gania dalej jak nowy a 80% tras to autobana wiec wszystko zależy od tunera , saARL-e co na fabrycznych gratach silnika poza osprzętem ganiaja pod 240Km i wszytskojest ok i nikt nie myśli w nich wymieniac tłoków. Tak czasami jest, mi tłok poszedł w fabrycznym 90KM a teraz po programie po 40 tys nie płynie :grin:

: pn maja 10, 2010 01:40
autor: aw69
wy ludzie jesteście jacyś dziwni....Człowiek zadaje wyraźne pytanie czemu auto nie pali a wy mu na siłe wyjeżdżacie z jakimiś chorymi tematami kto robił softa i zeby sie nie dziwił ze mu tłok spłynął.....próbujecie go uświadomić czy co ? Chyba nie o tym jest temat.....

Berthold moim zdaniem masz ewidentny problem z rozrządem....Poproś jakiegoś mechanika zeby ci go porządnie ustawił zanim pognie zawory. Moim zdaniem masz rozrząd masz odwrotnie ustawiony w fazach.

: pn maja 10, 2010 07:37
autor: Borys
aw69 pisze:Berthold moim zdaniem masz ewidentny problem z rozrządem....Poproś jakiegoś mechanika zeby ci go porządnie ustawił zanim pognie zawory. Moim zdaniem masz rozrząd masz odwrotnie ustawiony w fazach.

AW69 ma racje, mielismy kiedy podobrny problem, korekta ustawienia rozrządu i motor odpalił

: pn maja 10, 2010 14:34
autor: Dario84
Pisałem Ci na GG co sprawdzić, tak jak AW pisze myślę że jest odwrotnie ustawiony rozrząd.

: pn maja 10, 2010 17:26
autor: mariachi
berthold pisze:na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się
na dolnym kółku masz znak do czego? Mam nadzieję że nie do jakiejś kreski na silniku. Ustawia się go do blokady którą nakładasz na kółko. Na górnym kole bolec.

Jak masz to dobrze poskładane to pokombinuj z ustawieniem górnego koła popuszczając 3 śruby, Jak zapali to i tak trzeba je ustawić wg vaga.

pzdr

: wt maja 11, 2010 17:24
autor: berthold
zabba88 pisze:stefan1989, nie ma znaczenia kto robil softa. Soft byl poprawny bo znam temat od podstawki:) A dlaczego wypalilo dziure w tloku? Jak myslisz? Po zakupie byl robiony rozrzad i samochod sprawdzony na vagu. Na 1 cyl pompka odbiegala znacznie od reszty o czym wlasciciel byl poinformowany:) Wiec teraz jak myslisz czemu jest dziura w tloku? Pompka lala, tym bardziej jak sie lata po trasach z vmax i nie obserwuje egt:) Tyle z mojeje strony
a ty nie bądż taki do przodu z tym lataniem i laniem pompki, nie przyszło ci do głowy to że ta dziura w tłoku mogła już być czy jakieś pęknięcie i dlatego takie korekcje na pierwszym cylindrze .....ecu dobiera- oblicza ilość wtryskiwanego paliwa na podstawie wielu rzeczy między innymi stopnia sprężania to tak dla przypomnienia ZABBA88. tyle z mojej strony .
wszystkim innym gorące dzięki za pomoc problem rozwiązany (uwalony drucik w wiązce z czujnika położenia wałka rozrządu)

: sob maja 15, 2010 21:20
autor: bvw08
Wiadomo autko nie jest nowe prawie 10 lat i nie wiadomo jak było wcześniej użytkowane ważne że już śmiga :okej: tylko dotrzeć tłoka i doszlifować trochę program