1,9 dti ARL po wymianie tłoka nie pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1,9 dti ARL po wymianie tłoka nie pali
silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku prawdopodobnie za dużo paliwa podlewane ale mniejsza z tym więc wymiana tłoka no a jak tak no to i wymiana sprzęgła na to z sharana razem z dwumasem bo oryginalne ślizgało ale po składaniu wszystkiego do kupy rożrząd ustawiony na kołki pompowtryski regulowane synchronizacji zrobić nie idzie bo nie pali tylko zapali na 5 sekund i gaśnie wag wywala że G40 co mże być przyczyną ? czujnik sprawny był do końca kabelki nie uszkodzone
tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci
na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się
to wag wypluł
1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 35-00 - -
16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
proszę o pomoc
			
									
									tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci
na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się
to wag wypluł
1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 35-00 - -
16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
proszę o pomoc
- CrocodileReggae
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 882
 - Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- stefan1989
 - Użytkownik

 - Posty: 384
 - Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
 - Lokalizacja: Radom, Warszawa
 
Nie zgodze sie, mój brat ma ARLa- wypluł 188KM samym programem i po 40 tys km gania dalej jak nowy a 80% tras to autobana wiec wszystko zależy od tunera , saARL-e co na fabrycznych gratach silnika poza osprzętem ganiaja pod 240Km i wszytskojest ok i nikt nie myśli w nich wymieniac tłoków. Tak czasami jest, mi tłok poszedł w fabrycznym 90KM a teraz po programie po 40 tys nie płyniestefan1989 pisze:To ma znaczenie, bo 190KM z ARL samym programem to nie jest dobry pomysł. I Już pewnie znasz przyczynę czemu Ci ******* tłok.
wy ludzie jesteście jacyś dziwni....Człowiek zadaje wyraźne pytanie czemu auto nie pali a wy mu na siłe wyjeżdżacie z jakimiś chorymi tematami kto robił softa i zeby sie nie dziwił ze mu tłok spłynął.....próbujecie go uświadomić czy co ? Chyba nie o tym jest temat.....
Berthold moim zdaniem masz ewidentny problem z rozrządem....Poproś jakiegoś mechanika zeby ci go porządnie ustawił zanim pognie zawory. Moim zdaniem masz rozrząd masz odwrotnie ustawiony w fazach.
			
									
									Berthold moim zdaniem masz ewidentny problem z rozrządem....Poproś jakiegoś mechanika zeby ci go porządnie ustawił zanim pognie zawory. Moim zdaniem masz rozrząd masz odwrotnie ustawiony w fazach.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST  2008 rok.......
						- Borys
 - V.I.P.

 - Posty: 3319
 - Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 - Lokalizacja: KOLONIA
 - Auto: VR6T
 - Kontakt:
 
aw69 pisze:Berthold moim zdaniem masz ewidentny problem z rozrządem....Poproś jakiegoś mechanika zeby ci go porządnie ustawił zanim pognie zawory. Moim zdaniem masz rozrząd masz odwrotnie ustawiony w fazach.
AW69 ma racje, mielismy kiedy podobrny problem, korekta ustawienia rozrządu i motor odpalił
					Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 07:37 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Dario84
 - Forum Master

 - Posty: 1431
 - Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
 - Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
 - Kontakt:
 
Pisałem Ci na GG co sprawdzić, tak jak AW pisze myślę że jest odwrotnie ustawiony rozrząd.
			
									
									CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- mariachi
 - Użytkownik

 - Posty: 452
 - Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
 - Kontakt:
 
na dolnym kółku masz znak do czego? Mam nadzieję że nie do jakiejś kreski na silniku. Ustawia się go do blokady którą nakładasz na kółko. Na górnym kole bolec.berthold pisze:na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się
Jak masz to dobrze poskładane to pokombinuj z ustawieniem górnego koła popuszczając 3 śruby, Jak zapali to i tak trzeba je ustawić wg vaga.
pzdr
a ty nie bądż taki do przodu z tym lataniem i laniem pompki, nie przyszło ci do głowy to że ta dziura w tłoku mogła już być czy jakieś pęknięcie i dlatego takie korekcje na pierwszym cylindrze .....ecu dobiera- oblicza ilość wtryskiwanego paliwa na podstawie wielu rzeczy między innymi stopnia sprężania to tak dla przypomnienia ZABBA88. tyle z mojej strony .zabba88 pisze:stefan1989, nie ma znaczenia kto robil softa. Soft byl poprawny bo znam temat od podstawki:) A dlaczego wypalilo dziure w tloku? Jak myslisz? Po zakupie byl robiony rozrzad i samochod sprawdzony na vagu. Na 1 cyl pompka odbiegala znacznie od reszty o czym wlasciciel byl poinformowany:) Wiec teraz jak myslisz czemu jest dziura w tloku? Pompka lala, tym bardziej jak sie lata po trasach z vmax i nie obserwuje egt:) Tyle z mojeje strony
wszystkim innym gorące dzięki za pomoc problem rozwiązany (uwalony drucik w wiązce z czujnika położenia wałka rozrządu)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości