Strona 1 z 4
					
				afn po modach na seryjnej pompie 10
				: sob maja 08, 2010 19:05
				autor: moment
				dziś wybrałem się do gdańska aby sprawdzić co dały modyfikacje i oto wynik 
 
 
			 
			
					
				
				: sob maja 08, 2010 19:08
				autor: WRiTTeR
				
			 
			
					
				
				: sob maja 08, 2010 19:38
				autor: masakra
				no, no, bardzo ladny wynik, gratuluje 
 
 
			 
			
					
				
				: sob maja 08, 2010 21:33
				autor: moment
				dzieki dzieki  jest jeszcze jedna mała rzecz do zrobienia i bedzie pewnie na + 

 
			 
			
					
				
				: sob maja 08, 2010 21:35
				autor: slaw71
				moment pisze:jest jeszcze jedna mała rzecz do zrobienia
nie trzymaj tego w tajemnicy ,podziel się  

 ,gratki takiego wyniku na ori 10
 
			 
			
					
				
				: sob maja 08, 2010 22:54
				autor: rob555
				slaw71 pisze:
nie trzymaj tego w tajemnicy ,podziel się  

 ,gratki takiego wyniku na ori 10
 
Trzeba na mapsensorze do 2bar zrobic bo teraz lubi czasem notlaufa wylapac gdyz sterownik nie ogarnia sie  z doladowaniem na granicy pomiaru
 
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 15:37
				autor: cowboy
				no kurde nowy rekord
to ta zewnętrzna pompa paliwa tyle dała ? 

 
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 16:32
				autor: bradley
				to ta zewnętrzna pompa paliwa tyle dała ? 

Pewnie dlatego, ze bez niej samochod dostaje czkawki i zasysa bable powietrza. 
Ktos z OCP a juz nie pamietam kto tez zakladal zewnetrzna pompe.
 
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 16:50
				autor: jaro789
				no i nie będzie już trzeba zmieniać na 11
tylko ludzie będą kręcili po 180km na seryjnych pompach
390nm przy 2400obr
ciekawe co na to podzespoły??
pewnie sprzęgło vr6 a co na to korby w silniku vp
gratuluje wyniku 
 
wynik pełen uznania
 
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 19:46
				autor: moment
				napewno ta pompa pomogła bo wczesniej był dołek w niskim zakresie obrotów i nie wiedzielismy z kąd, no a poza tym 230, wydech , teraz tylko ten map sensor i zrobi się wszystko jak się nalezy, 
sprzęgło jest vr ,a co do korb to autka nie katuje zbytnio i jest uzywane narazie weekendowo więc troche potrzymaja, na ostateczny wynik  trzeba czekać po wymianie tego map sensora, pozdro
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 19:59
				autor: morfeusz86r
				bradley pisze:Ktos z OCP a juz nie pamietam kto tez zakladal zewnetrzna pompe.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292527 
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 20:26
				autor: Majiic
				Ładnie, gratuluje... 

 
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 20:51
				autor: krzys-jeruzal
				moment pisze:napewno ta pompa pomogła bo wczesniej był dołek w niskim zakresie obrotów i nie wiedzielismy z kąd, no a poza tym 230, wydech , teraz tylko ten map sensor i zrobi się wszystko jak się nalezy, 
sprzęgło jest vr ,a co do korb to autka nie katuje zbytnio i jest uzywane narazie weekendowo więc troche potrzymaja, na ostateczny wynik trzeba czekać po wymianie tego map sensora, pozdro
no mi własnie dostaje czkawki i mysle nad pompa zewnetrzna ...
ja mam 1Z i dynamicznie przyspieszam i nie sie nie dzieje jak do tej pory...
 
			 
			
					
				
				: ndz maja 09, 2010 22:25
				autor: rob555
				Nie ma co myslec trzeba zakladac jak ktos chce stara 10mm exploatowac na max....
przynajmniej pozyje dluzej ...
ja od dawna jestem zwolennikiem wspomagania ori pompy....trzeba tylko pamientac by zakladac taka niskocisnieniowa (do 0.6bara max) bo wiecej moze zwalac przewody  
 
Najlepsze jest to ze wyraznie poprawia....dol obr  

  tam gdzie seria na duzych wtryskach piana sypie ta leje az trzeba na korby uwazac  
