Strona 1 z 3

Jakie turbo do ARL+?

: pn maja 03, 2010 23:53
autor: Hielbi
Mam w planach swapa na ARL i zmiane troche pierdół w tym i mam pytanko czy mógł by mi ktoś poradzić jakieś lepsze turbo niż garrett gt22 bo mam zamiar celować troche ponad 250 koni i 500 NM i nie wiem czy gt22 podoła. Szukałem i nie znalazłem takiego tematu. Czekam na jakieś porady z góry dzięki :bajer:

: wt maja 04, 2010 06:10
autor: morfeusz86r
GT2559V ale jak chcesz mieć dobry dół to wszystko o niej zapomni.
dobry dół to max przy gt2256v ale jeszcze trzeba wiedzieć której

: wt maja 04, 2010 08:53
autor: kozak
do 250 to gt22 + wtrysk metanolu i masz grancie 250ps

: wt maja 04, 2010 13:53
autor: Hielbi
a cos ponad 250 bardziej granice 300?

: wt maja 04, 2010 16:22
autor: bvw08
popytaj chłopaków z TTC kraków zrobili ARL z suszarką od 3.0TDI i z resztą modyfikacji możliwe są okolice 300km a do tego dół jest prawie jak w gt2256 :hmm:

: wt maja 04, 2010 17:18
autor: souler
granice 300? takie rzeczy tylko w erze.

: wt maja 04, 2010 17:36
autor: morfeusz86r
jak robisz swapa to włóż 2.5 tdi r5, trzeba tylko pomasować podłużnice żeby weszło i okolice 300 są bardziej realne

: wt maja 04, 2010 18:49
autor: Hielbi
w planach jest FMIC,sprzęgło VR6, zmiana końcówek od pompowtrysków u cowboya,dolot, wydech cały z kwasówki z 3" i jeszcze coś może przyjdzie na myśl ale pozostaje kwestia turbawki bo nowe końcówki od pompowtryskiwaczy wystarczają na 260-290 koni a taką granice chciał bym osiągnąć :bajer: jak bedzie 250 koni i dobry moment to nie mówie że nie będę zadowolony bo to będzie istny potwór. A mam takie pytanko realne jest osiągnięcie momentu 500+? Raz na forum widziałem ARLa z momentem chyba 600NM o ile się nie myle :bajer:

: wt maja 04, 2010 19:09
autor: morfeusz86r
a ile masz kasy na zabawe?

: wt maja 04, 2010 19:16
autor: hijacker4
Kolego jeszcze odpowiedz sam sobie na pytanie czy zdołasz utrzymać te auto na asfalcie jeśli mówisz o modach powyżej 250 Km i ponad 500 Nm... bo o ile to masz zamiar wpakować do mk IIII ośki to nie wiem jak to będzie się trzymać drogi.... a do tego że na nawet lekko mokrej nawierzchni trzymać się nie będzie to nie mam wątpliwości.

Poza tym jeśli idziesz w takie setupy to podstawa zrobić porządne hamulce nie zapomnij o tym i zrób to przed ewentualnym swapem...

: wt maja 04, 2010 22:45
autor: Hielbi
o hamulcach to wiem polecą tarcze od S3 312mm o ile sie nie myle i do tego klocki i docisk itd itp tarcze jak najbardziej wentylowane i nacinane :bajer:
morfeusz86r pisze:a ile masz kasy na zabawe?
jak zaczne działać to po to by skończyć a co do działania to pierw się orientuję bo jeśli nie spełni oczekiwań moich to leci 1.8T skręcony na 300+ koni z dobrym momentem ale to jest ostateczność :)

: śr maja 05, 2010 15:37
autor: hijacker4
Hielbi, poza tym sprzęgło od vr6 szybko powie papa o ile kupisz to co teraz produkują.... nieważne czy luk czy sachs... lepiej jak już będziesz je zakładaj to je wzmocnij albo zapodaj spieka

: śr maja 05, 2010 16:23
autor: bvw08
dokładnie sprzęgło wytrzymie granice 400-420 Nm