Wtryski od avg do ahu

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lepiarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 13, 2010 13:34
Lokalizacja: wwa

Wtryski od avg do ahu

Post autor: lepiarz » sob kwie 10, 2010 19:46

Witam. Potrzebuje pilnie porady bo mam okazje kupic wtrysk od avg z octavi 110 za grosze z gwarancja i tu pojawia sie moje pytanie czy te wtryski beda pasowac do silnika AHU? jeżeli tak to coś da? jak ze spalaniem? czy potrzebna bedzie jakas korekta oprogramowania? I cze wtryski z AHU podejda do AVG.

Szukałem odpowiedzi ale nigdzie niestety nie znalazłem nic konkretnego.
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 20:06 przez lepiarz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz kwie 11, 2010 11:48

zalezy od ktorego 110 konnego te wtryski ale w okcie byly takie same silniki jak w mk4 czyli AHF oraz ASV. Wtryski pasuja i bedzie auto mocniejsze. Mozna ustawic tylko jeszcze dawke na vagu oraz kat na pompie. RObota w kazdym warsztacie smochodowym ewentualnie u kogos kto ma lapka z vagiem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

lepiarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 13, 2010 13:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: lepiarz » ndz kwie 11, 2010 16:55

Dziekuje za odpowiedz. Wtryski sa z AVG z octavi 110 ps. Mam jeszcze jedno pytanie mianowice jakie beda "mniej wiecej" koszta takiej korekty softu?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz kwie 11, 2010 19:44

lepiarz pisze:Wtryski sa z AVG z octavi 110 ps
Najlepsze jest to ze AVg nie byl nigdy montowany w skodzie no i jest silnikiem podluznym a okta poprzeczniakiem. Moglby byc montowany w superb conajwyzej ale tez go tam nie bylo. AVG byl w audi ale A6 montowany i faktycznie mial 110 KM.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Wtryski od avg do ahu

Post autor: mk4tdi » wt maja 27, 2014 12:46

Zrobie odkop. W ALH mialem zrobiony program, teraz planuje wrzucic wtryski od ASV. Znalazlem info ze trzeba zrobic korekte softu, bo moze kopcic. Na czym polega taka korekta? Tylko na zmniejszeniu dawki zeby nie kopcil?


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wtryski od avg do ahu

Post autor: KLICHO » wt maja 27, 2014 19:07

Kolego wtryski ASV mają ciśnienia 220/300 czyli takie jak u Ciebie :) Jeśli masz soft zrobiony to możesz zrobić korektę a jeśli ori to wsadzasz wtryski, ustawiasz dawkę sprawdzasz czy kąt wtrysku się nie zmienił jeśli tak to zrobisz korekte i w drogę :) Kopcić bez programu nie powinno a jeśli tak to naprawdę minimalnie



mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Wtryski od avg do ahu

Post autor: mk4tdi » wt maja 27, 2014 20:01

No soft byl zrobiony pod wtryski ALH. Jak zaloze od ASV to moc od razu bedzie wieksza czy dopiero po korekcie? To trzeba od nowa soft robic pod wieksze wtryski czy tylko tuner zmniejszy dawke paliwa zeby dymu nie bylo?


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wtryski od avg do ahu

Post autor: KLICHO » wt maja 27, 2014 20:15

Jeśli miałeś ALH to można zrobić korektę ale nie musisz bez korekty też powinieneś odczuć różnice.



mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Wtryski od avg do ahu

Post autor: mk4tdi » wt maja 27, 2014 21:32

Ale po korekcie pewnie roznica bylaby jeszcze wieksza? "Tjuner" ktory robil mi soft za korekte chce prawie tyle samo :banghead:


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wtryski od avg do ahu

Post autor: KLICHO » wt maja 27, 2014 21:39

Może większa ale nie tak mocno odczuwalna



mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Wtryski od avg do ahu

Post autor: mk4tdi » śr maja 28, 2014 09:05

Dzieki arwam :pub:
Ale jak tuner zrobi korekte to wtedy bedzie wiecej KM/Nm niz jakbym zostawil to bez korekty na wtryskach ASV?


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wtryski od avg do ahu

Post autor: wesol » śr maja 28, 2014 16:00

zmian amapa to juz zło. to podniesie doladowanie owszem ale w calym zakresie o okolo 0.18 bara. Chips to nie pdoneisienie w calym zakresie rowno tylko w wysokuch rejestrach zaledwie lizniete. Podniesienie o 0.2 przy wysokuch obr to smierc suszarki.
Pomijam fakt taki ze zmiana mapa bez korekty spowoduje zmniejszenie mocy gdyz sam to sprawdzalem i pisalem o tym na forum nie raz i nie dwa.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Wtryski od avg do ahu

Post autor: mk4tdi » śr maja 28, 2014 16:12

wesol, czyli po wlozeniu wtryskow od ASV trzeba jechac na korekte? Bo juz nie wiem kogo sluchac :kac:


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: Wtryski od avg do ahu

Post autor: zgredd » śr maja 28, 2014 16:51

Włóż te wtryski i jeździj żadnej korekty nie rób. Dla świętego spokoju sprawdził bym wtryski jak rozpylają w jakimś zakładzie. Następnie zobaczyć czy auto mocno nie dymi ewentualnie obniżyć dawkę na nastawniku jeśli będzie mocny batory. Później możesz zalogować auto Vagiem i sprawdzić jak się turbina słucha. To nie są jakieś bardzo duże wtryski żeby się o coś obawiać i robić korekty, które praktycznie mało co poprawią.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości