Strona 1 z 1

Problem z AGR po zmianie na 0,216

: czw kwie 08, 2010 19:09
autor: konrad1233
Koledzy mam taki problem

Dotyczy
Cordoba TDI AGR + soft + wtryski 0,216

Jest problem z falowaniem mocy na 4 i 5 biegu powyżej 3000 obr
Za poprzednie problemy odpowiedzialne były przetarte wężyki od n 75

Ale z tym nie mogę sobie poradzić czyściłem nastawnik poprawiłem dawki, zresztą stosowałem różne ustawienia kątów i dawek i nic nadal to samo.
Samochód przy wciśniętym do końca gazie zachowuje się jak bym pulsacyjnie naciskał gaz (falowanie)

Na jałowym tego nie czuć podobnie na 1,2,3 biegu

Przed zmianą na 0,216 tego problemu nie było

Kąt mam 51 a dawkę 7,5. Jeździłem na 3,4 ale problem pozostał a samochód palił jak smok

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Pozdrawiam

: czw kwie 08, 2010 23:00
autor: glus
Do pompiaza z pompa,masz moze tempomat(jesli sie wylacza sam ustrojstwo w rodzaju starego tranzystora mocy do wymiany) :helm:

: pt kwie 09, 2010 08:04
autor: TuneFORCE
Gdzie kupowałeś te 216ki i robiłeś moda?

: pt kwie 09, 2010 08:15
autor: aadasiek
konrad1233 pisze:Jest problem z falowaniem mocy na 4 i 5 biegu powyżej 3000 obr
kolego ja mam taki sam no może podobny problem bo mi tnie już po wyżej 2500 obr u mnie pada pompa włąśnie jestem na etapie kupna pompy i w przyszłym tyg wymieniam.
a nie masz żadnego błędu na vag-u?
u mnie pokazuje się błąd 00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku.

: pt kwie 09, 2010 10:38
autor: konrad1233
Pompa była na teście u pompiarza pół roku temu i wszystko ok
Tempomatu nie mam nawet kompa pokładowego brak :(
Czasem wywali błąd 17958 wtedy tryb awaryjny ten błąd mam w samochodzie od zawsze co jakiś czas wyskoczy jeszcze przed modami był.
Program gotowiec (pięknie chodził na serii po 216 zaczęły się problemy z falowaniem ) Wtryski Bosio 0,216
Już trochę czasu z tym się bujam ...

: pt kwie 09, 2010 12:17
autor: aadasiek
no to w tym momencie nie pomogę choć szczerych chęci :crazy:

: pt kwie 09, 2010 18:40
autor: glus
GOTOWIEC! brawo !proponuje do dobrego tunera i tysiak z kieszeni,a przestanie falowac skoro pompa ok!

: pt kwie 09, 2010 20:45
autor: ghost2255
konrad1233 pisze:Program gotowiec (pięknie chodził na serii po 216 zaczęły się problemy z falowaniem )

No i sobie odpowiedziałeś.

Ja też po zmianie na 216 chwilę jeździłem na gotowcu i wcale nie było super. Po poprawce u specjalisty mogę powiedzieć, że jest lepiej, niż dobrze.

Przed poprawką miałem moc z dołu, a przy większej prędkości silnik chodził głośno i nie chciał się zbyt dobrze wkręcać.

: pt kwie 09, 2010 21:15
autor: pawel99
Jak możesz wgraj oryginalny soft, za pomocą vaga zmniejsz dawkę paliwa i zbieraj na indywidualne strojenie. Przy 216 w AGR jest duży batory.

: pt kwie 09, 2010 21:24
autor: Ceglarz
konrad1233, Zmień na pewny N75 i ew wrzuć serie.. wtedy będziemy myśleć.

: sob kwie 10, 2010 02:58
autor: konrad1233
Narazie kupię nowy N75 jak dalej będzie lipa to coś dalej podziałamy

: ndz kwie 11, 2010 06:52
autor: luki-TDI
Do tego zestawu to sprzydałaby się turbinka od ASZa wraz z instalacją pod VNT, no i oczywiście strojenie.