Strona 1 z 2
analiza wykresu hamowni
: pn mar 15, 2010 00:05
autor: falla_x
witam ostatnio byłem zrobić program do swojego nowego nabytku avf 130km i powstał taki wykres możecie mi powiedzieć co o nim sądzicie
[ Dodano: Nie Mar 14, 2010 11:07 pm ]
dodam tylko ze pomiar robiony przy bardzo niskim ciśnieniu powietrza po korekcje w kompie wskazań ciśnienia atmosferycznego wykres pokazał lepszy wynik
: pn mar 15, 2010 00:11
autor: Byku21
czemu taka licha moc????serii nawet nie trzyma????zazwyczaj koło 135-140KM mają serię te silniki
: pn mar 15, 2010 07:45
autor: MIT
falla_x pisze:witam ostatnio byłem zrobić program do swojego nowego nabytku avf 130km i powstał taki wykres możecie mi powiedzieć co o nim sądzicie
Wrzuć ten wykres tu:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewforum.php?f=16 (Masters)
Tam są ludzie, którzy przy tym robią na co dzień,zresztą jest tam temu poświęcony specjalny dział.
: pn mar 15, 2010 08:09
autor: falla_x
Byku21 pisze:czemu taka licha moc????serii nawet nie trzyma????zazwyczaj koło 135-140KM mają serię te silniki
nie wiem moze dlatego że jak pisałem wcześniej ciśnienie atmosferyczne bylo bardzo kiepskie zmiana ciśnienie na kompie na właściwe jakie powinno oscylować powodowała wzrost o 10km i klika niutków, nie znam sie za bardzo na ciśnieniu i jego wpływie na auto
koni może mało w serii ale niutków mam więcej niż nie jedna mocniejsza seryjna 140 nie zauważyłeś ? w dieslu chyba nie liczą sie konie tylko moment obrotowy nie jestem znawca ale chyba tak powinno być
jak był robiony pomiar to przez dłuższy czas auto ślizgało sie po rolkach cały czas kapała woda z pod auta ubity lud i śnieg sie skraplał co powodowało uślizgi na rolkach
: pn mar 15, 2010 21:17
autor: Ceglarz
Czemu Wy się czepiacie , że każde co z VAGa musi mieć gifty? Ja na mocno dziurawym coolerze na obciążeniówce wykręciłem 160km/386Nm i jakoś tragedii z tego nierobie.
: pn mar 15, 2010 21:44
autor: falla_x
dwa pomiary robione dzis
wiecej konia wiecej momentu
: pn mar 15, 2010 21:57
autor: Majiic
: pn mar 15, 2010 22:08
autor: cowboy
falla_x pisze:kolega ktory lukan na pomiar powiedzial zep orownujac pierwszy wykres u góry z seria to dól wykresu jest za bardzo wyżyłowany czyli za mocny że powinieni od dołu iść równo linia serii z chipsem dopiero później go wyprzedzać a u mnie jest kop od samego dołu co moze powodować padniecie dwumasa
jak wyżyłowany dół ?
chłopie nie szukaj dziury w dupie, moment idzie OK, mod jest bezpieczny
wiecej nie ma co na tej mikro turbince i mikro intercoolerze schowanym w nadkolu
: pn mar 15, 2010 22:15
autor: Majiic
jak wyżyłowany dół ?
chłopie nie szukaj dziury w dupie, moment idzie OK, mod jest bezpieczny
wiecej nie ma co na tej mikro turbince i mikro intercoolerze schowanym w nadkolu
I basta!!
: pn mar 15, 2010 22:17
autor: falla_x
cowboy, czyli uważasz że wykres jest jak najbardziej ok ?
bo człowiek ten powiedział ze wykres patrząc na ten w pierwszym poście powinien iść równo seria z chipsem do co najmniej 320nm dopiero później chips powinien wybić wykres d góry i zejść łagodnie do dołu a u mnie moc jest od samego dołu z kopem ?
[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 9:19 pm ]
ten ostatni pomiar robiony jest dziś widac ze niutków jest juz zamiast 369 - 384 i koni wiecej ale tak jwk powiedział wcześniej ten co to robil nie sprzyjające warunki ciśnienie atmosferyczne itp.
[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 9:32 pm ]
chodziło mu o taki wykres ze tak powinien sie prezentować by nie zagrażał dwumasie i bym 100% prawidłowy
: pn mar 15, 2010 22:53
autor: cowboy
nie słuchaj tych doradców
nie wiem czy AVF to ten co ma 6 biegów, czy 5 (zawsze zapominam i myle z AWX) - jakie tam sprzegło siedzi, chyba 240mm ?
chłopie masz dobry program, max moment przy 2600-2700, nie panikuj z tym dwumasem, ja na takim programie w AFN na sprzegle 219mm przejeżdziłem 3 lata i zrobiłem 90 tys km i nic sie nie stało
: pn mar 15, 2010 22:57
autor: falla_x
avf ma 6 biegów
[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 10:02 pm ]
cowboy, znasz sie na wtryskach? komputer dzis jak lukaliśmy podczas chamowania pokazywał ze 3 pompowtryski maja wskazania okolo 0.25 - 0.30 a jeden 0.50 trzy pracuj równo w tym samym zakresie a ten 4 jak powiedzał Pan chipowiec minimalnie leje czym moze to być spowodowane ? powidzial ze zakres negatywny to -2,5 lub + 2,5 wiec to co ja mam to jest luksio ? ma racje ?
: wt mar 16, 2010 00:03
autor: homsky
falla_x pisze:komputer dzis jak lukaliśmy podczas chamowania pokazywał ze 3 pompowtryski maja wskazania okolo 0.25 - 0.30 a jeden 0.50 trzy pracuj równo w tym samym zakresie a ten 4 jak powiedzał Pan chipowiec minimalnie leje czym moze to być spowodowane ?
Jezus maria , co o powiedział, że jedna pompka leje ??? A na jakiej podstawie on to stwierdził ??? Na podstawie bloku 013 i korekcji jednej pompki na pozioie 0,50 , sam chciałbym mieć takie korekcje
falla_x, dam ci dobrą radę , tak samo jak pisał
cowboy, najpierw zrobiłeś soft i nasłuchałeś się dziwnych rzeczy, których z tego co widzę tak do końca nie rozumiesz , i teraz szukasz tu na forum odpowiedzi na spędzające z powiek sen pytania....
powiem ci jedno , soft jest OK, wynik ładny i nie przesadzony , jeździć jeździć i cieszyć się ..... nie gnieć go tylko mocno pedałem gazu na niskich obrotach i wysokich biegach