Strona 1 z 1

AJM- chip, co dalej?

: czw mar 04, 2010 01:45
autor: markhattan
No więc właśnie, po programie wypluło 145 z groszem i już niestety zaczyna brakować:) rozważam różne opcje, ale nie wiem jaką, najmniej kosztowną wybrać.. Prosiłbym o jakieś propozycje, zaznaczam że nie chce władować drugie co za samochód:) Myślałem o wymianie turbawki, ale strach cokolwiek używanego kupić...

: czw mar 04, 2010 01:47
autor: To_mas
markhattan, wtryski, suszarka i kolejna zmiana softu :D
ewentualnie zmiany w IC oraz wydechu

: czw mar 04, 2010 01:58
autor: markhattan
pompki ok 1300, turbawka drugie tyle, a ic ile może kosztować? Plus jeszcze zestrojenie..( chyba że po robionym chipie korekta jest tańsza?) troche kasy jest... a ile bym na takim setupie wyciągnął? wtryski mocniejsze, turbo arl, i chłodziarka wieksza

: czw mar 04, 2010 11:12
autor: Ceglarz
Poszukaj dobrze... Kolega józko miał u siebie z nowym turbem, coolerem i wydechem 175KM i 360Nm na seryjnych pompkach.
Korekta jest tańsza, ale tylko u tunera który Ci już dłubał auto, bo dla innego to jeden kij czy to pierwszy raz czy korekta pod nowe graty i tak musi to samo robić.

: czw mar 04, 2010 16:21
autor: homsky
markhattan pisze:po programie wypluło 145 z groszem i już niestety zaczyna brakować:)
W tej chwili ograniczeniem u ciebie jest turbo które pewnie pompuje 1.25bar i więcej nie ma co z niego cisnąć , a więc pierwsza rzecz to zmiana turbiny na GT1749VA lub VB , na tym można zrobić około 160PS , aby pójść wyżej trzeba zainwestować w wydajniejszy IC , pompek nie ma co ruszać bo dadzą rade na wyższe moce.

: sob mar 06, 2010 00:13
autor: Cinek
homsky pisze:pompek nie ma co ruszać bo dadzą rade na wyższe moce
to tak już nie bardzo. zależy jakie są wsadzone, bo ze 3 rodzaje montowali. u mnie na najmocniejszych 160/350 to był max co dało rade na przelotowym wydechu i fmic
poza tym jak autor chce najmniej kosztową zabawe, to proponuje cieszyć sie tym co jest, bo wyższe moce to większe wydatki

: sob mar 06, 2010 01:25
autor: TuneFORCE
Ja tam bym w AJMie nic więcej oprócz dobrego programu nie robił

: sob mar 06, 2010 09:00
autor: Cinek
ja mam AUY i jakos daje rade. trza po prostu motorownie sprawdzic porządnie przed zabawą

: sob mar 06, 2010 16:34
autor: markhattan
wiadomo, że najtańszą opcją jest zostawienie tak jak jest:) ale w sumie tak jak u Jozko, 175KM i seryjne pomki dały radę. Turbo od ARL, nowy ICek i korekta programu to jeszcze nie tak ogromne koszty ale zawsze ostatecznie można wymienić kńcówki pompek jakby nie dało radę. Próbowałem znaleźć gdzieś ale nie udało mi się, ile można wyciągnąć z ajm-a na takim setupie o jakim mówie plus mocniejsze pompki?

Znalazłem na allegro turbawki takie, nieregenerowane w dobrej cenie. Sprzedawca twierdzi że w 100% sprawne, daje miesięczną gwarancję rozruchową. W zasadzie jakbym pojechał zamontować taką do Rogala to odrazu wyszłoby czy dmucha jak trzeba. Lepsza używka niż regenerowana?

: pn mar 08, 2010 02:25
autor: jozko
Wiec tak turbo od ARL 700zl fmic jak u mnie 500-600zl no i korekta. Wyszlo jak sam wiesz calkiem dobrze. Co do turbo nie ładowałbym sie w regenerowane. Mam jeszcze Al-ki ale czekaja na lepsze dni. NA ta pogode mocy wystarcza.