Strona 1 z 2

: wt mar 02, 2010 15:23
autor: GMS
nie realne te wskazania normalna temperatura pracy oleju to ponad 80 stopni mój znajomy w arl (auto po programie) przy pałowaniu temperatura dochodziła do 120 stopni

: wt mar 02, 2010 15:45
autor: Majiic
GMS pisze:nie realne te wskazania normalna temperatura pracy oleju to ponad 80 stopni mój znajomy w arl (auto po programie) przy pałowaniu temperatura dochodziła do 120 stopni
Troszke przesada... 120stopni w dieslu. Przy 100 juz trzeba odpuszczac... :grin:

: wt mar 02, 2010 15:48
autor: GMS
no jemu tyle łapało ale to był max i wtedy odpuszczał

: wt mar 02, 2010 16:42
autor: Majiic
Ja bym bał sie doprowadzic olej do takiej temperatury w dieslu.

: wt mar 02, 2010 18:30
autor: Cinek
a zobacz ty czy czasem czujnik nie jest w strumieniu zimnego powietrza chłodnicy z chłodnicy :grin:

: czw mar 04, 2010 09:04
autor: Cinek
chodzi o to że jak czujnik masz za chłodnicą w miejscu nieosłoniętym, to im szybciej jedziesz tym szybciej go owiewa stosunkowo zimne powietrze przelatujące przez chłodnice i spada temperatura na wskaźniku.
co do spotkania nie ma problemu, jakiś minispot można zrobić :bigok:

: czw mar 04, 2010 11:48
autor: Rapix
Majiic pisze:
GMS pisze:nie realne te wskazania normalna temperatura pracy oleju to ponad 80 stopni mój znajomy w arl (auto po programie) przy pałowaniu temperatura dochodziła do 120 stopni
Troszkę przesada... 120stopni w dieslu. Przy 100 już trzeba odpuszczać... :grin:
bez przesady... 120 miałem nie raz w 1z i w tedy fakt już odpuszczałem ale żeby taką temperaturę osiągnąć wcale starać się specjalnie nie musiałem, na codzień w lecie miałem od 90 do 100 przy w miarę "normalnej" jeździe...
Co do tematu wskazania w ogóle nie realne... Wydaje mi się że problemem może być umieszczenie czujnika lub jest spier....

: czw mar 04, 2010 19:11
autor: glus
U mnie jak jade normalnie okolo 90° a jak depne to podskakuje do 100-110° jak ustabilizuje przedkosc spada 95-90°(na wtryskach 216, przed bylo normalnie).

: pt mar 26, 2010 00:50
autor: Włochaty
może właśnie dlatego w silniakch gdzie montowali te chłodnice oleju był czujnik w podstawie miski ?? :chytry:

: pt mar 26, 2010 09:01
autor: lolo_golf
Cinek pisze:chodzi o to że jak czujnik masz za chłodnicą w miejscu nieosłoniętym, to im szybciej jedziesz tym szybciej go owiewa stosunkowo zimne powietrze przelatujące przez chłodnice i spada temperatura na wskaźniku.
co do spotkania nie ma problemu, jakiś minispot można zrobić :bigok:
Zgadza się. Miałem tak samo. Powietrze wali przez chlodnice na czujnik.
W końcu wyciąłem sobie z rękawicy spawalniczej kawałek materiału (skóra) i owinąłem troszke czujnik żeby nie wiało po nim. I teraz wszystko mam okej.

: pt cze 18, 2010 20:24
autor: PELE
Panowie potrzebna pomoc związana z tematem. Pilnie potrzebuje schemat podłączeniowi od wskaźnika temperatury oleju, niestety swój gdzieś przesiałem. Oczywiście chodzi o producenta Auto Gauge :)

wrzućcie coś do tematu bo jestem w D :(
THX

: ndz cze 20, 2010 19:13
autor: slaw71
Obrazek
proszę bardzo