Strona 1 z 1
kończy sie turbo zmiana na większe czy regeneracja???
: pn lut 22, 2010 15:08
autor: tomec 1984
hej panowie zauwazyłem ze kończy mi sie turbinka( olej w ic) i mam takie pytanie
mam silnik 1z i co bedzie lepszym rozwiązaniem dać moje do regeneracji czy kupic inne wydajniejsze
chciał bym miec wiecej mocy zamierzam kupic wtryski 216 a ic juz zmieniłem na ic od scharana 130kucy
jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby i bez problemowo do mojego 1z i bedzie sie pisywało
: pn lut 22, 2010 15:20
autor: Pruszkowiak
W 1Z to będzie trudno.Jest zupełnie inne sterowanie niż w innych
Musisz zmienić też N75 na podciśnieniowe
Skoro IC włożyłeś większy to nie ma sensu znowu wkładać z 1Z turbiny.Wkładaj hybrydę AWX i tyle a i kolektor z AWX też koniecznie
: pn lut 22, 2010 15:39
autor: tomec 1984
jakie to beda + - koszty takiej wymiany tubinki ???
dam rade sam to ogarnąć???
: pn lut 22, 2010 23:30
autor: michszym11970
przeczytaj sobie ten temat, tutaj opisywałem swój setup, może to ułatwi ci trochę wybór:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=303863
tomec 1984 pisze:jakie to beda + - koszty takiej wymiany tubinki ???
ja turbinę AFN kupiłem za -500zł
wtryski AFN -600zł
chip -1000zł
kolektor wydechowy AWX -45zł
: pn lut 22, 2010 23:55
autor: ewaldino
U mnie wyszło to ciut inaczej
turbo 900
wtryski 900
program bedzie kosztował też 900
Wszystko zalezy jak trafisz, ale 216 kupić za 600 to naprade tzreba mieć szczeście.
: wt lut 23, 2010 21:55
autor: TuneFORCE
ewaldino pisze:ale 216 kupić za 600 to naprade tzreba mieć szczeście.
nawet za 200
: ndz lut 28, 2010 17:53
autor: tomec 1984
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=15991760
która z tych turbawek nadawała by sie na swap do tdi 1z
: śr mar 31, 2010 21:16
autor: arwam
tomec 1984, możesz założyć sobie T2 lub K24.
T2 będzie się zachowywało podobnie jak ori turbo ale nie będzie zatykać tak silnka na wydechu i będzie mniej wysilone.
jeśli będizesz się wybierał na program to można śmiało dmuchać na niej około 1,2-1,3bar w całym zakresie obrotów.
K24 już będzie miało laga ale można na nim dmuchać około 1,6-1,7bara. jeśli to będzie Ci mało to zostaje Ci już tylko T3 ale tu już potrzebna będzie mała przeróbka samego zaworu WG żeby nim mogło N75 sterować.
ale na niej można blisko 2,0bara dmuchać i będzie auto miało konretny wygar ale na wyższych obrotach.
turbo będzie się zabierało do roboty od około 2500-2700rpm jeśli nie będziesz chciał zostawiać dymu za sobą.
w dolnych obrotach będzie jeździł jak wolnossący ale górnych będzie szatan.
i dodatkowym plusem będzie to że sprzęgło nie będzie tak szybko padać