Strona 1 z 2

Turbina Hybrydowa

: czw lut 18, 2010 18:01
autor: pszczolek
Witam
Mam mały problemik
Zamierzam wymienic swoja turbine gt16 na hybryde, ale nie wiem czy na model z kołem kompresji gt20 czy gt22?

Napiszcie mi za i przeciw i która byscie wybrali :)
Aha jakie przyrosty mozna osiagnac na tych 2 turbawkach?

Samochod Golf V 1.9 TDI BXE

: czw lut 18, 2010 20:03
autor: TuneFORCE
Załóż turbo od ARLa a nie kombinujesz z hybrydami :bajer:

: czw lut 18, 2010 20:18
autor: morfeusz86r
gt2256v

: czw lut 18, 2010 20:22
autor: TuneFORCE
morfeusz86r pisze:gt2256v
:grin:

pytanie tylko po co taka locha, jak 170-180KM to optimum dla tego silnika

: czw lut 18, 2010 20:39
autor: morfeusz86r
TuneFORCE pisze:pytanie tylko po co taka locha
żeby był zapas na zaś :grin:

: czw lut 18, 2010 21:04
autor: pszczolek
Heh tylko nie chce przerabiac wydechu pod szuszare od ARL.W hybrydzie pasuje wszystko p&p
Czy na hybrydzie Garrett Gt 16/20 bede w stanie uzyskac ok 180km?

: czw lut 18, 2010 21:28
autor: morfeusz86r
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....


: czw lut 18, 2010 21:43
autor: pszczolek
Czytalem to ale nadal nie rozwiało to moich watpliwosci..
Jestem prawie zdecydowany na GT 16/20 bo na GT16/22 mysle ze bede mial zbyt duzego laga..

: czw lut 18, 2010 22:20
autor: _mumin_
Dokładnie tak jak piszesz , bierz 16/20 jeśli turbo z ARL Ci nie odpowiada :)

: czw lut 18, 2010 22:24
autor: TuneFORCE
pszczolek pisze:Heh tylko nie chce przerabiac wydechu pod szuszare od ARL.
wow naprawdę strasznie dużo przerabiania jest :chytry:
ja tam wolę bezawaryjność niż rzeźbę :smoke:

: czw lut 18, 2010 23:08
autor: grzegorzp
KOSZZZZ
było już sto razy

: pt lut 19, 2010 07:48
autor: pszczolek
Jescze jedno pytanko czy duzo jest rzezby aby zalozyc turbo ARL do silnika BXE?
Czy pasuje ono p&p?
Moge jeszcze zamówic Hybryde ARL GT 17/20 dlatego sie jeszcze zastanawiam

: pt lut 19, 2010 13:22
autor: rob555
Bierz orginalnego ARL. Znacznie wydajniesza niz jakakolwiek hybryda na bazie GT16 chociazbys z przodu zalozyl kompresje od GT22....
Pozatym znacznie bezpieczniejsze rozwiazanie :)

: pt lut 19, 2010 13:39
autor: TuneFORCE
pszczolek pisze:Jescze jedno pytanko czy duzo jest rzezby aby zalozyc turbo ARL do silnika BXE?
musisz przerobić flansze pod wydech