Strona 1 z 1

[mkIV] turbo z ASZ do AJM

: pn lut 15, 2010 12:45
autor: tomekalfa
witam. Co trzeba konkretnie przerobić żeby założyć tubo z ASZ do AJM. W moim padła turbina i planuje zmienić na trochę lepszą. Czy bez zmiany softu(póki co) taka turbina od ASZ będzie normalnie chodzić w moim aucie?

: pn lut 15, 2010 15:29
autor: Dario84
Oczywiście że będzie normalnie latać, potrzebujesz tylko czerwony wąż ciśnieniowy od asz.

: pn lut 15, 2010 16:57
autor: tomekalfa
Dario84 pisze:Oczywiście że będzie normalnie latać, potrzebujesz tylko czerwony wąż ciśnieniowy od asz.
dzięki, może masz jakieś foto żebym wiedział jak wygląda bo kolega ma cały silnik z osprzętem.

: pn lut 15, 2010 17:21
autor: cowboy
to ten wąż co wchodzi do muszli zimnej turbiny - trudno nie znaleźć :)

: pn lut 15, 2010 19:31
autor: PELE
ten wąż jest czerwony w kształcie litery S, nr. części VW 1J0 145 822 E , używany kupisz za około 100 zł, cała reszta podchodzi plug & play, pamiętaj o większej chłodniczce oleju, najlepiej również z ARL'a i na sam koniec korekcie softu, piszesz, że nie chcesz robić korekty ale pomyśl o tym poważnie bo będziesz się cieszył pokaźniejszym stadkiem pod maską :grin:

: pn lut 15, 2010 20:33
autor: tomekalfa
korekta będzie ale w przyszłości, nie teraz jeszcze, mówisz że potrzebna jeszcze chłodniczka? trzeba będzie i ją nabyć.

: pn lut 15, 2010 20:35
autor: PELE
jeśli nie planujesz korekty softu to nie musisz jej kupować, będzie ok z temp. oleju, kosz samej chłodniczki to 70 zł więc warto to zrobić od razu za jednym strzałem ( przyszłościowo ) , wymiana banalna,

: wt lut 16, 2010 00:06
autor: tomekalfa
pelton1985 pisze:kosz samej chłodniczki to 70 zł więc warto to zrobić od razu za jednym strzałem ( przyszłościowo ) , wymiana banalna,
wiem wiem, moja i tak cieknie więc coś trzeba będzie pokombinować.

: czw mar 25, 2010 16:56
autor: frytek
pelton1985 pisze:ten wąż jest czerwony w kształcie litery S, nr. części VW 1J0 145 822 E , używany kupisz za około 100 zł, cała reszta podchodzi plug & play, pamiętaj o większej chłodniczce oleju, najlepiej również z ARL'a i na sam koniec korekcie softu, piszesz, że nie chcesz robić korekty ale pomyśl o tym poważnie bo będziesz się cieszył pokaźniejszym stadkiem pod maską :grin:
Elo;) Podepnę się do tematu, potrzebuje właśnie wąż 1J0 145 822 E do mojego gofra, ten który mam aktualnie jest podobno popękany i ogólnie do wymiany. W ASO za nowy chcą ponad 500zł. Pytanie do Ciebie - gdzie można taki używany kupić za 100zł? Byłbym poważnie zainteresowany...

: czw mar 25, 2010 18:05
autor: PELE
frytek, we Wrocławiu
dzwoń pod nr 501 690 707 ja u tego gościa płaciłem 150 zł stan idealny, jak byłem u niego jakiś tydzień temu widziałem taki wąż sobie leżał :helm:

: czw mar 25, 2010 22:55
autor: Prezes000
Też myślałem żeby zmienić turbo na ASZ (mam puszczające seryjne AJM). Ile kucy z tego wyjdzie 130? A może średnia 115 i 130? :jezor: