Strona 1 z 1
					
				[mkIV] turbo z ASZ do AJM
				: pn lut 15, 2010 12:45
				autor: tomekalfa
				witam. Co trzeba konkretnie przerobić żeby założyć tubo z ASZ do AJM. W moim padła turbina i planuje zmienić na trochę lepszą. Czy bez zmiany softu(póki co) taka turbina od ASZ będzie normalnie chodzić w moim aucie?
			 
			
					
				
				: pn lut 15, 2010 15:29
				autor: Dario84
				Oczywiście że będzie normalnie latać, potrzebujesz tylko czerwony wąż ciśnieniowy od asz.
			 
			
					
				
				: pn lut 15, 2010 16:57
				autor: tomekalfa
				Dario84 pisze:Oczywiście że będzie normalnie latać, potrzebujesz tylko czerwony wąż ciśnieniowy od asz.
dzięki, może masz jakieś foto żebym wiedział jak wygląda bo kolega ma cały silnik z osprzętem.
 
			 
			
					
				
				: pn lut 15, 2010 17:21
				autor: cowboy
				to ten wąż co wchodzi do muszli zimnej turbiny - trudno nie znaleźć 

 
			 
			
					
				
				: pn lut 15, 2010 19:31
				autor: PELE
				ten wąż jest czerwony w kształcie litery S, nr. części VW 1J0 145 822 E , używany kupisz za około 100 zł, cała reszta podchodzi plug & play, pamiętaj o większej chłodniczce oleju, najlepiej również z ARL'a i na sam koniec korekcie softu, piszesz, że nie chcesz robić korekty ale pomyśl o tym poważnie bo będziesz się cieszył pokaźniejszym stadkiem pod maską  

 
			 
			
					
				
				: pn lut 15, 2010 20:33
				autor: tomekalfa
				korekta będzie ale w przyszłości, nie teraz jeszcze, mówisz że potrzebna jeszcze chłodniczka? trzeba będzie i ją nabyć.
			 
			
					
				
				: pn lut 15, 2010 20:35
				autor: PELE
				jeśli nie planujesz korekty softu to nie musisz jej kupować, będzie ok z temp. oleju, kosz samej chłodniczki to 70 zł więc warto to zrobić od razu za jednym strzałem ( przyszłościowo ) , wymiana banalna,
			 
			
					
				
				: wt lut 16, 2010 00:06
				autor: tomekalfa
				pelton1985 pisze:kosz samej chłodniczki to 70 zł więc warto to zrobić od razu za jednym strzałem ( przyszłościowo ) , wymiana banalna,
wiem wiem, moja i tak cieknie więc coś trzeba będzie pokombinować.
 
			 
			
					
				
				: czw mar 25, 2010 16:56
				autor: frytek
				pelton1985 pisze:ten wąż jest czerwony w kształcie litery S, nr. części VW 1J0 145 822 E , używany kupisz za około 100 zł, cała reszta podchodzi plug & play, pamiętaj o większej chłodniczce oleju, najlepiej również z ARL'a i na sam koniec korekcie softu, piszesz, że nie chcesz robić korekty ale pomyśl o tym poważnie bo będziesz się cieszył pokaźniejszym stadkiem pod maską  

 
Elo;) Podepnę się do tematu, potrzebuje właśnie wąż 1J0 145 822 E do mojego gofra, ten który mam aktualnie jest podobno popękany i ogólnie do wymiany. W ASO za nowy chcą ponad 500zł.   Pytanie do Ciebie - gdzie można taki używany kupić za 100zł?  Byłbym poważnie zainteresowany...
 
			 
			
					
				
				: czw mar 25, 2010 18:05
				autor: PELE
				frytek,  we Wrocławiu
dzwoń pod nr 501 690 707 ja u tego gościa płaciłem 150 zł stan idealny, jak byłem u niego jakiś tydzień temu widziałem taki wąż sobie leżał 

 
			 
			
					
				
				: czw mar 25, 2010 22:55
				autor: Prezes000
				Też myślałem żeby zmienić turbo na ASZ (mam puszczające seryjne AJM). Ile kucy z tego wyjdzie 130? A może średnia 115 i 130?  
