Strona 1 z 1

pytanie odnosnie turbo

: pn lut 01, 2010 18:46
autor: ogi13
ostatnio okazalo sie ze padlo mi turbo. :-( mialem zalozona obecnie od awx i raczej taka sama by pozostala...wiec moje pytanie brzmi jakie turbo polecacie uzywane ale orginalne??czy regenerowane??powiem jeszcze ze auto jest podkrecone i turbo dmuch1,45bara.
pozdrawiam

: pn lut 01, 2010 20:07
autor: ogi13
padlo czyli tak jak mowisz....wsadzilem palec w wydech to tak jak bym wsadzil palec w olej.zdiolem waz od turbo do ic bylo pelno oleju...pozatym pozera olej jak glupia i kopci jak stara lokomotywa tylko na bialo.jak sprawdzic czy walek sie urwal??a pozatym bedzie pasowac turbo od ARL do seata ibizy z silnikiem ASV?bez zadnych przerubek??
pozdrawiam

: pn lut 01, 2010 23:16
autor: ogi13
no własnie turbo juz bylo takie jak juz kupilem auto.przerobienie weza to nie byla tródnasprawa.a z tego co wiem to turbo od ARL jest chyba razem z korektorem??moe jakies zdjecia albo dokladny opis jak to przerobic??

: wt lut 02, 2010 07:57
autor: Dario84
Możesz założyć ARL, lecz do przerobienia będzie DP, zasilanie oleju (dogiąć), spust oleju ARL (ASZ), podpora turbo ARL (ASZ), wąż czerwony ASZ, Rura dolotu powinna podpasować.

Turbo z kolektorem nie jest pnp do samochodów gdzie był dzielony kolektor.

[ Dodano: 02 Lut 2010 06:58 ]
Dla Ciebie najlepszym wyjściem będzie AWX bądź AWX/ARL, wymiana pnp.

: wt lut 02, 2010 12:56
autor: _mumin_
Skoro jest dzielony kolektor to może założyć BRD i po kłopocie :)

: wt lut 02, 2010 19:24
autor: ogi13
doszedlem do wniosku ze bedzie regenerowana.tylko ktorej firmnie to zlecic ktora jest najlepsza??w miare rosadku cenowym

[ Dodano: 02 Lut 2010 19:13 ]
a jeszcze jedno pytanie a jak bym zalozyl turbo od awx rozwiercona na arl??bedzie trzeba stroic auto jeszcze raz??

: wt lut 02, 2010 21:33
autor: TuneFORCE
ogi13 pisze:doszedlem do wniosku ze bedzie regenerowana.tylko której firmie to zlecić ktora jest najlepsza??w miare rosadku cenowym
Z reguły nie da się tanio i dobrze :grin:
Jak już chcesz regenerować to zrób hybrydę, tylko gdzieś gdzie zrobią ją porządnie a nie za pomocą :hmm: pilnika

: wt lut 02, 2010 23:53
autor: Dario84
TuneFORCE pisze:a nie za pomocą pilnika
Albo frezu na wiertarce :D

: śr lut 03, 2010 06:33
autor: ogi13
chodzilo mi o to zeby czarem nie kosztowala 2tys....moze jakas kakretna firma?
pozatym jak bym zalorzyl hybryde to bede musial jeszcze raz stroic auto??

: śr lut 03, 2010 09:48
autor: krzys-jeruzal
ogi13 pisze:chodzilo mi o to zeby czarem nie kosztowala 2tys....moze jakas kakretna firma?
pozatym jak bym zalorzyl hybryde to bede musial jeszcze raz stroic auto??
zapytaj w firmie pod tym numerem 502305039 , z nająć zycie pan zaproponuje ci łopaty nie od arl tylko od GT20 z 2.5 v6 180ps i zgódzi sie bo będzie przyszłościowe i ma dobry dół i nie powinni cie naliczyć myślę ze 600 max 900 jak będzie zgięty wirnik...
robili mi kilka turbin i zero problemów...

: śr lut 03, 2010 10:16
autor: psikuta19
jak cos mam na sprzedaz gt18/20 od karambola cena 900zl ok 2 tys przebiegu
gwarancja do do 24.04.2010
pozdrawiam

: śr lut 03, 2010 20:28
autor: ogi13
podnoszenia mocy juz nie bede raczej robil starczy mi to co mam a jak bede mial zapas to bedzie korcic