Strona 1 z 2
pompa VP z mk4 do mk3
: czw sty 28, 2010 21:41
autor: morfeusz86r
na wtyczkach są numery, jak podłącze wg tych numerów to będzie dobrze?
: czw sty 28, 2010 22:12
autor: krzys-jeruzal
tak ja zrobiłem tak ze w we tyczke 8 pinową obkroiłem z plastków i weszła w tą 10pinową i jest ok a te 3 przewody co został połączyłem na wcinke...
: pt sty 29, 2010 13:42
autor: yanosho
ja ostatnie trzy piny z tej 10 pin-owej zagiąłem co by nie przeszkadzały we włożeniu w nią okrojonej z obudowy 8 pin-owej, popatrz na wtyczki bo piny w nich są ponumerowane tak aby pin1 wchodził w pin1 itd., od 10 pin-owej odciąłem pozostałe 3 piny i zlutowałem patrząc na kolory z przewodami z drugiej wtyczki instalacji silnika jak to mam miejsce w 1Z/AFN i po temacie
: pt sty 29, 2010 17:10
autor: morfeusz86r
a jak ustawia sie koło pompy wtryskowej? w pompie jest miejsce na klin a w kółku już nie (kółko regulowane 3 śrubami z mk4)
: pt sty 29, 2010 18:36
autor: krzys-jeruzal
Ja kiedyś kupiłem pompe 11 i była bez kółka tylko wystawał stożek i zakładając oryginalne koło od pompy 1Z włożyłem z klinem , ustawianie konta wtrysku rozwiązałem ze w łożu pompy zrobiłem otwory w kształcie fasolki i regulował sie w ten sposób co w 1 zecie .
A teraz mam inna pompe i juz na kółku regulowanym na fasolkach w pompie masz miejsce na pręt fi 6mm i na wałku pompy jest tez wycięcie i na nie celujesz , ale u mnie nie odpalał na tych ustawieniach i metodą prób i błędów przestawiłem koło o 3 zęby nie pamiętam w którą stron a kata doregulowałem juz na fasolkach , w silnikach z np alh pompa jest bardziej chyba nachylona i niż w 1Z - AFN i dlatego mogło mi nie wychodzić dobrze po znakach...
a co do przewodów co w AFN 1Z tych 3 trzeba połączyć kolorami i jest OK
: pt sty 29, 2010 21:28
autor: morfeusz86r
nie lubie metody prób i błędów.
yanosho, jak ty ustawiałeś koło pompy?
: pt sty 29, 2010 21:36
autor: yanosho
morfeusz86r pisze:yanosho, jak ty ustawiałeś koło pompy?
dokładnie tak:
krzys-jeruzal pisze:w pompie masz miejsce na pręt fi 6mm i na wałku pompy jest tez wycięcie i na nie celujesz
i u mnie odpalił normalnie ale oczywiście z pomocną ilością plaka
bo po wymianie pompy układ paliwowy jest suchy i kilka razy musi przewalić wałem aby się odpowietrzyć
: pt sty 29, 2010 23:26
autor: morfeusz86r
a jak zalać pompe wtryskową ropą? odpowietrzenie reszty układu to nie jest problem, ale pompa leżała już troche a nie chce jej zniszczyć
: pt sty 29, 2010 23:33
autor: krzys-jeruzal
ja to biore weza na powrót i ciągne ustami tylko wtryski dokręc i pozakąłdaj wszystkie gumki ...
: ndz sty 31, 2010 20:07
autor: morfeusz86r
krzys-jeruzal pisze:w pompie masz miejsce na pręt fi 6mm i na wałku pompy jest tez wycięcie i na nie celujesz
ale jak założe kółko obróce np o 180* ściągne je i założe celując zrowu w dziure to stożek względem kółka jest przestawiony o 180*
dając pompe i kółko osobno mechanikowi skąd on będzie wiedział jak ustawić stożek względem kółka?
: ndz sty 31, 2010 23:21
autor: krzys-jeruzal
morfeusz86r pisze:jak założe kółko obróce np o 180* ściągne je i założe celując zrowu w dziure to stożek względem kółka jest przestawiony o 180*
dając pompe i kółko osobno mechanikowi skąd on będzie wiedział jak ustawić stożek względem kółka?
Pompe wał rozrząd ustawiasz na znaki i musi grac to wszystko jak pompe przekręcisz o 180s na pewno nie zapali ..
bo jak bys chciał przekręcić o 180s to nie msz punktów odniesienia na wale....
: wt lut 02, 2010 21:14
autor: morfeusz86r
taką przejściówke zrobiłem sobie
: śr lut 03, 2010 19:33
autor: yanosho
no graty całkiem halo Ci to wyszło
: pt lut 26, 2010 11:54
autor: luzur
A nie można nastawnika przełożyć z poprzedniej pompy ?
No i zaworka N-108.
Pozdr.