Więc mam silnik SB z turbiną K14, która już nie domaga, pojawił się olej na przewodach.
Mam zamiar wysłać turbo do regeneracji. I tu jest kłopot... Mam do wyboru 3 turbiny K24 T3 i swoją K14. Wszystkie są w podobnym stanie, także z kosztami regeneracji się już pogodziłem. Zastanawia mnie natomiast jedna rzecz K14 jest chłodzona dodatkowo wodą. Czy w porównaniu do K24 i T3 nie jest bardziej wytrzymała?? Nie ukrywam, że chciałbym zwiększyć moc do granicy, 100-110PS.
PS. Jak rozpoznać jaką mam pompę 8mm czy większą
Jakie turbo [MK2]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gmeras, zakładaj T3 jest bardziej ospała i wolniej zbiera się do roboty ale jak planujesz modyfikacji to jest to najmocniejsza turbina sotosowana w MK2 która podchodzi przy stosunkowow małych przeróbkach.
jeśli bbędziesz mial przewody od filtra do turbo , oraz przewód spływu oleju to już praktycznie wszystko pasuje P&P
a możliwości T3 są całkiem spore biorąc pod uwagę że dość skutecznie potrafi zaopatrywać AAZ'a w powietrze i to pod ciśnieniem 1.8bara.
K24 ma podobną wydajność ale ma troszkę cieńszy wałek także istnieje ryzyko ukręcenia wałka.
jeśli bbędziesz mial przewody od filtra do turbo , oraz przewód spływu oleju to już praktycznie wszystko pasuje P&P
a możliwości T3 są całkiem spore biorąc pod uwagę że dość skutecznie potrafi zaopatrywać AAZ'a w powietrze i to pod ciśnieniem 1.8bara.
K24 ma podobną wydajność ale ma troszkę cieńszy wałek także istnieje ryzyko ukręcenia wałka.
Czyli chłodzona cieczą K14 i tak jest mniej wytrzymała niż więksi bracia. A kolektor wydechowy i ssący jest taki sam w przypadku K14 K24 i T3? I do jakiej optymalnej (przy standardowym IC i standardowej pompie) można podkręcić turbinę?
Silnik ma 310 tysięcy przebiegu i jest (organoleptycznie) w dobrym stanie, oleju nie rusza, nie poci się, dobre sprężanie. Wtryski w idealnym stanie jak to określił pompiarz (a kupiłem nowe także nawet nie wymieniałem).
Silnik ma 310 tysięcy przebiegu i jest (organoleptycznie) w dobrym stanie, oleju nie rusza, nie poci się, dobre sprężanie. Wtryski w idealnym stanie jak to określił pompiarz (a kupiłem nowe także nawet nie wymieniałem).
TAKgmeras pisze:A kolektor wydechowy i ssący jest taki sam w przypadku K14 K24 i T3?
Ventil dmuchał na T2 1,5bara ale uważam że dla tak małej turbine to jest zabójstwo.gmeras pisze:I do jakiej optymalnej (przy standardowym IC i standardowej pompie) można podkręcić turbinę?
ja na T3 przy silniku AAZ dmuchałem 1,8bara i się trzymała.
a standardowe IC jest odporne na takie cienienia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości