Strona 1 z 1
garret t3/t4 czy coś innego? i co dalej???
: ndz sty 17, 2010 21:17
autor: paul86ck
czy do mk4 1.9 TDI 110KM można wymienić turbo na t3 lub t4? a może jakaś inna i która lepsza? czy dadzą coś na plus w porównaniu ze standardową suszarką?
ja się osobiście nie znam dlatego szukam pomocy u tych co się znają...
: ndz sty 17, 2010 22:19
autor: krzys-jeruzal
: ndz sty 17, 2010 23:59
autor: arwam
krzys-jeruzal, to nie jest temat do kosza
paul86ck, w porównaniu do standardowej szuszarki która wstaje przy 1500rpm T3 wstaje przy około 2500rpm jeśłi chcesz bezdymnie ale będziesz miał kapitalną górę i suszarkę nie do zajechania.
na trasie jak i w mieście spalanie powinno trochę spaść a na trasie powinno siętrochę w aucie wyciszyć i i będzie można trochęszybciej jechać a silnik nie będzie tak gotował oleju jak na tych malutkich turbinkach
: pn sty 18, 2010 00:54
autor: krzys-jeruzal
arwam pisze:na trasie jak i w mieście spalanie powinno trochę spaść
skoro auto będzie miało słaby dół wtedy automatycznie jeździ sie górą co za tym idze spanie większe , nowe auta mają maj bardzo dobry dół i taki m 1,9 czy 2.0 spokojnie sie jeździ do 2krpm , jak jeździ sie dołem to spalanie jest małe a górą większe...
paul86ck pisze:czy do mk4 1.9 TDI 110KM można wymienić turbo na t3 lub t4?
Mozna , slaby dół przeraóbki ,
paul86ck pisze:a może jakaś inna i która lepsza?
np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...
paul86ck, na tym setupie turbo ci nic nie da , potrzebne większe wtryski i wtedy powietrza można dac...
P. S .
arwam, chyba lepiej jak auto od dołu jedzie do koniec niż od środka do końca ... a pyzatym T3 to turbo WG następna przeróbka sterowania...
: pn sty 18, 2010 19:01
autor: paul86ck
krzys-jeruzal pisze:np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...
a jaki koszt takiej suszarki?
krzys-jeruzal pisze:paul86ck, na tym setupie turbo ci nic nie da , potrzebne większe wtryski i wtedy powietrza można dac...
do tej suszarki mam zamiar wstawić IC, podmienić wtryski i zmienić program... na razie zbieram info na ten temat i będę kompletował wszystko jak tylko znajdę pracę bo na razie lipa po nowym roku... myślę że na jesień coś zacznę działać tym bardziej że kasa wpadnie po weselu
więc jeśli macie jeszcze jakieś porady co kupować, jakiej firmy to jestem otwarty na wszelkie sugestie:)
i podziękować za dotychczasową podpowiedź
: pn sty 18, 2010 19:51
autor: krzys-jeruzal
paul86ck pisze:krzys-jeruzal napisał/a:
np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...
a jaki koszt takiej suszarki?
od 400zł do 900 zalezy jak trafisz i w jakim stanie jest twoja suszarka...
502305039 oni sa sprawdzeni przemnie wiem ze dobrze robią...
: pn sty 18, 2010 20:18
autor: arwam
krzys-jeruzal pisze:nowe auta mają maj bardzo dobry dół i taki m 1,9 czy 2.0 spokojnie sie jeździ do 2krpm , jak jeździ sie dołem to spalanie jest małe a górą większe...
nie koniecznie chyba że za wysokie spalanie uważasz jakieś 4,5-5l bo tyle mój pali ale nie oszczędzany.
a nie zdarzyło mi się przekroczyć 7,5l ale przy ciągłym butowaniu. to raz a dwa auto jeździ górą ale jest odelżony na wydechu więc ma mniejsze straty.
zobacz jak pali SDI
krzys-jeruzal pisze:P. S . arwam, chyba lepiej jak auto od dołu jedzie do koniec niż od środka do końca ... a pyzatym T3 to turbo WG następna przeróbka sterowania...
powiem że lepiej mi się moim poprzednim AAZ'em jeździło niż obecnym 1Z'em a mocy mu już za bardzo nie brakuje.
elastyczność 80-120km/h na czwartym biegu to 4,4s wolałem mieś słabszą elastyczność, i sprint do 200km/h w czasie 15s niż bdb elastyczność i sprint do 180 w czasie około 20s
: pn sty 18, 2010 21:16
autor: paul86ck
a do tego wybebeszę może już jutro katalizator...
mam nadzieje że to też jakoś pozytywnie odbije się na jeździe mojego pyrka...
a co będzie jak zaślepię EGR?
więc sprawa suszarki dalej do rozstrzygnięcia... wiadomo każdy inaczej się bawił z autem i wie co jest sprawdzone i dobre a dla takich osób jak ja dobrze poczytać różne mądrości co by nie pogorszyć zamiast polepszyć...
a od czego spasuje się do mk4 IC? bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą... myślałem też o założeniu dolotu stożkowego...
: pn sty 18, 2010 21:28
autor: morfeusz86r
paul86ck pisze:bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą
kto ci to mówił?
: pn sty 18, 2010 21:33
autor: arwam
paul86ck pisze:bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą..
to ktoś Ci pierdół naopowiadał..
końcówki od pompowtryskiwaczy nie podejdą do wtrysków od VP
do VP to 216, 230, i 260.
podobno jeszcze są jakieś 290'tki ale narazie jestem na tropie więc jak się czegoś więcej dowiem to dam znać.
: pn sty 18, 2010 21:50
autor: paul86ck
taki koleś co przy swoim tdi sam się bawi i jak coś zrobi to drugie przestaje chodzić i tak na okrągło ma że jak coś naprawi to drugie się sypie...
arwam pisze:to 216
myślę że jak na moje plany wystarczą...a chcę mieć około 160KM... może więcej... nie chcę go wyciskać na maxa...