Strona 1 z 1

garret t3/t4 czy coś innego? i co dalej???

: ndz sty 17, 2010 21:17
autor: paul86ck
czy do mk4 1.9 TDI 110KM można wymienić turbo na t3 lub t4? a może jakaś inna i która lepsza? czy dadzą coś na plus w porównaniu ze standardową suszarką?
ja się osobiście nie znam dlatego szukam pomocy u tych co się znają... :bigok: :bigok: :bigok:

: ndz sty 17, 2010 22:19
autor: krzys-jeruzal
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl

Temat do kosza..

: ndz sty 17, 2010 23:59
autor: arwam
krzys-jeruzal, to nie jest temat do kosza

paul86ck, w porównaniu do standardowej szuszarki która wstaje przy 1500rpm T3 wstaje przy około 2500rpm jeśłi chcesz bezdymnie ale będziesz miał kapitalną górę i suszarkę nie do zajechania.
na trasie jak i w mieście spalanie powinno trochę spaść a na trasie powinno siętrochę w aucie wyciszyć i i będzie można trochęszybciej jechać a silnik nie będzie tak gotował oleju jak na tych malutkich turbinkach

: pn sty 18, 2010 00:54
autor: krzys-jeruzal
arwam pisze:na trasie jak i w mieście spalanie powinno trochę spaść
skoro auto będzie miało słaby dół wtedy automatycznie jeździ sie górą co za tym idze spanie większe , nowe auta mają maj bardzo dobry dół i taki m 1,9 czy 2.0 spokojnie sie jeździ do 2krpm , jak jeździ sie dołem to spalanie jest małe a górą większe...
paul86ck pisze:czy do mk4 1.9 TDI 110KM można wymienić turbo na t3 lub t4?
Mozna , slaby dół przeraóbki ,
paul86ck pisze:a może jakaś inna i która lepsza?
np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...

paul86ck, na tym setupie turbo ci nic nie da , potrzebne większe wtryski i wtedy powietrza można dac...

P. S . arwam, chyba lepiej jak auto od dołu jedzie do koniec niż od środka do końca ... a pyzatym T3 to turbo WG następna przeróbka sterowania...

: pn sty 18, 2010 19:01
autor: paul86ck
krzys-jeruzal pisze:np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...
a jaki koszt takiej suszarki?
krzys-jeruzal pisze:paul86ck, na tym setupie turbo ci nic nie da , potrzebne większe wtryski i wtedy powietrza można dac...
do tej suszarki mam zamiar wstawić IC, podmienić wtryski i zmienić program... na razie zbieram info na ten temat i będę kompletował wszystko jak tylko znajdę pracę bo na razie lipa po nowym roku... myślę że na jesień coś zacznę działać tym bardziej że kasa wpadnie po weselu :chytry: :chytry: :chytry: :grin: :grin: :grin:
więc jeśli macie jeszcze jakieś porady co kupować, jakiej firmy to jestem otwarty na wszelkie sugestie:)
i podziękować za dotychczasową podpowiedź :bigok:

: pn sty 18, 2010 19:51
autor: krzys-jeruzal
paul86ck pisze:krzys-jeruzal napisał/a:
np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...


a jaki koszt takiej suszarki?
od 400zł do 900 zalezy jak trafisz i w jakim stanie jest twoja suszarka...
502305039 oni sa sprawdzeni przemnie wiem ze dobrze robią...

: pn sty 18, 2010 20:18
autor: arwam
krzys-jeruzal pisze:nowe auta mają maj bardzo dobry dół i taki m 1,9 czy 2.0 spokojnie sie jeździ do 2krpm , jak jeździ sie dołem to spalanie jest małe a górą większe...
nie koniecznie chyba że za wysokie spalanie uważasz jakieś 4,5-5l bo tyle mój pali ale nie oszczędzany.
a nie zdarzyło mi się przekroczyć 7,5l ale przy ciągłym butowaniu. to raz a dwa auto jeździ górą ale jest odelżony na wydechu więc ma mniejsze straty.
zobacz jak pali SDI
krzys-jeruzal pisze:P. S . arwam, chyba lepiej jak auto od dołu jedzie do koniec niż od środka do końca ... a pyzatym T3 to turbo WG następna przeróbka sterowania...
powiem że lepiej mi się moim poprzednim AAZ'em jeździło niż obecnym 1Z'em a mocy mu już za bardzo nie brakuje.
elastyczność 80-120km/h na czwartym biegu to 4,4s wolałem mieś słabszą elastyczność, i sprint do 200km/h w czasie 15s niż bdb elastyczność i sprint do 180 w czasie około 20s

: pn sty 18, 2010 21:16
autor: paul86ck
a do tego wybebeszę może już jutro katalizator...:) mam nadzieje że to też jakoś pozytywnie odbije się na jeździe mojego pyrka...
a co będzie jak zaślepię EGR?

więc sprawa suszarki dalej do rozstrzygnięcia... wiadomo każdy inaczej się bawił z autem i wie co jest sprawdzone i dobre a dla takich osób jak ja dobrze poczytać różne mądrości co by nie pogorszyć zamiast polepszyć...
a od czego spasuje się do mk4 IC? bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą... myślałem też o założeniu dolotu stożkowego...

: pn sty 18, 2010 21:28
autor: morfeusz86r
paul86ck pisze:bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą
kto ci to mówił?

: pn sty 18, 2010 21:33
autor: arwam
paul86ck pisze:bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą..
to ktoś Ci pierdół naopowiadał..
końcówki od pompowtryskiwaczy nie podejdą do wtrysków od VP
do VP to 216, 230, i 260.
podobno jeszcze są jakieś 290'tki ale narazie jestem na tropie więc jak się czegoś więcej dowiem to dam znać.

: pn sty 18, 2010 21:50
autor: paul86ck
taki koleś co przy swoim tdi sam się bawi i jak coś zrobi to drugie przestaje chodzić i tak na okrągło ma że jak coś naprawi to drugie się sypie...
arwam pisze:to 216
myślę że jak na moje plany wystarczą...a chcę mieć około 160KM... może więcej... nie chcę go wyciskać na maxa...