Strona 1 z 1

2.0 tdi cr 110 ps

: śr sty 13, 2010 13:33
autor: Trynity
na początek od razu powiem, że nie mój wykres :) ale, że się przymierzamy to szukam wszędzie info co z tego może wyjść :goof: , no i pierwszy wykres który miałam okazję ujrzeć, jest tu:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=44452#44452

niby duży przyrost mocy, ale wydaje mi się, że momentu mało, bo w naszym MK4 AGR Uysy z 210 zrobił 271 ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 ) i spodziewłam się tutaj z tych 250 - 320. ale +50niutona chyba wystarczy nie? jak Wy myślicie? Pytam na naszym forum, bo tam wole głosu nie zabierać bo się nie znam, a wiem, że u nas ludzie potrafią czytac wykresy i mają coś mądrego do powiedzenia.
edit:
nie chciałbym się rozczarować, warto?

: śr sty 13, 2010 14:33
autor: majkitdi
przeciez to dwa calkiem rozne silniki, nie mozna porowynawac ich podatnosci na przyrost po zmianie softu.

swojego poprzedniego golfa mialas hamowanego na obciazeniowce? hamownie inercyjne czesto pokazuja optymistyczne wyniki

co do wykresu z forum mastersa jest ladny, moment ladnie poprowadzony, ciekawi mnie tylko nagly przyrost mocy na koncu, po 4200

: śr sty 13, 2010 14:45
autor: Trynity
majkitdi pisze:swojego poprzedniego golfa mialas hamowanego na obciazeniowce?
nie mam pojęcia :helm:
trochę rozczarował mnie ten nm. dlatego pytam o ocenę

: śr sty 13, 2010 20:32
autor: Adamm
Trynity, moze w 2.0 sprzeglo jest bardziej wrazliwe i stad nizszy moment obrotowy

: śr sty 13, 2010 21:22
autor: hacper
Bys poprosil Mastersa to by i z 350nm zrobil tylko ze wtedy linia niutonometrow bedzie szla ladnie do gory i od razu spadek, a tak masz ladny plaski wykres, zalezy kto co lubi.

: czw sty 14, 2010 13:13
autor: Trynity
no dobra, znaczy, że nie jest źle? migamy się z tym czipsem już z pól roku, bo nie wiedzieliśmy co to wychodzi z tego, ale wygląda na to, że nie ma co się ociągać ... :helm:

: czw sty 14, 2010 13:37
autor: cowboy
pomiar u uysego na inercji w TDI dodaje troche niutonów.. u mnie było 340 na inercji u Jędrasika, a potem na Maha w Nagazie wysżło 307NM wiec taka specyfika inercyjnych hamowni
Trynity pisze:wygląda na to, że nie ma co się ociągać ...
na to wygląda... :bigok:

2.0 tdi cr 110 ps

: śr wrz 15, 2010 16:04
autor: cowboy
Trynity pisze:nie chciałbym się rozczarować, warto?
podbiję temat bo trafiłem na wykres 2.0 TDI CR 110KM, opis z forum OCP

Zobaczcie, jak pięknie reaguje na soft okrojona (kastrat, coś jak BXE 105 skastrowane do BRU 90) wersja 2,0 TDI, czyli 110 konna jednostka CR. Okazuje się, że jej możliwości w sensie podatności na remap dzieli przepaść w stosunku do np remapa w 1,9 TDI BXE (na seryjnych gratach). Samo wgranie softu seryjnego, bez żadnych kompletnie zmian z wersji 140 KM, dało wynik ok 146 KM i 330 Nm. Po remapie wyszło takie coś:

Obrazek

pogrzebałem w etce i okazuje się że:

CBCD -110KM oraz CBAA i CBAB 140KM maj tak samą turbinę borgwarner

nr wg ETKI 03L 253 016F

2.0 tdi cr 110 ps

: czw wrz 23, 2010 10:52
autor: Trynity
i ten sam numer wtrysków - też grzebałam w etce. nie pamiętam tylko jak ze sprzęgłem było.

Re: 2.0 tdi cr 110 ps

: czw wrz 23, 2010 18:08
autor: cowboy
Trynity pisze:i ten sam numer wtrysków - też grzebałam w etce. nie pamiętam tylko jak ze sprzęgłem było.
ten silnik jest praktycznie taki sam jak 140KM - podobnie w volvo było :)

wjezdżasz 110KM a wyjeżdżasz 170KM - przyrost ~60% wzgledem serii - to sie nazywa chiptuning :)