2.0 tdi cr 110 ps
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2.0 tdi cr 110 ps
na początek od razu powiem, że nie mój wykres ale, że się przymierzamy to szukam wszędzie info co z tego może wyjść , no i pierwszy wykres który miałam okazję ujrzeć, jest tu:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=44452#44452
niby duży przyrost mocy, ale wydaje mi się, że momentu mało, bo w naszym MK4 AGR Uysy z 210 zrobił 271 ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 ) i spodziewłam się tutaj z tych 250 - 320. ale +50niutona chyba wystarczy nie? jak Wy myślicie? Pytam na naszym forum, bo tam wole głosu nie zabierać bo się nie znam, a wiem, że u nas ludzie potrafią czytac wykresy i mają coś mądrego do powiedzenia.
edit:
nie chciałbym się rozczarować, warto?
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=44452#44452
niby duży przyrost mocy, ale wydaje mi się, że momentu mało, bo w naszym MK4 AGR Uysy z 210 zrobił 271 ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 ) i spodziewłam się tutaj z tych 250 - 320. ale +50niutona chyba wystarczy nie? jak Wy myślicie? Pytam na naszym forum, bo tam wole głosu nie zabierać bo się nie znam, a wiem, że u nas ludzie potrafią czytac wykresy i mają coś mądrego do powiedzenia.
edit:
nie chciałbym się rozczarować, warto?
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 14:11 przez Trynity, łącznie zmieniany 3 razy.
[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]
przeciez to dwa calkiem rozne silniki, nie mozna porowynawac ich podatnosci na przyrost po zmianie softu.
swojego poprzedniego golfa mialas hamowanego na obciazeniowce? hamownie inercyjne czesto pokazuja optymistyczne wyniki
co do wykresu z forum mastersa jest ladny, moment ladnie poprowadzony, ciekawi mnie tylko nagly przyrost mocy na koncu, po 4200
swojego poprzedniego golfa mialas hamowanego na obciazeniowce? hamownie inercyjne czesto pokazuja optymistyczne wyniki
co do wykresu z forum mastersa jest ladny, moment ladnie poprowadzony, ciekawi mnie tylko nagly przyrost mocy na koncu, po 4200
vw > all
2.0 tdi cr 110 ps
podbiję temat bo trafiłem na wykres 2.0 TDI CR 110KM, opis z forum OCPTrynity pisze:nie chciałbym się rozczarować, warto?
Zobaczcie, jak pięknie reaguje na soft okrojona (kastrat, coś jak BXE 105 skastrowane do BRU 90) wersja 2,0 TDI, czyli 110 konna jednostka CR. Okazuje się, że jej możliwości w sensie podatności na remap dzieli przepaść w stosunku do np remapa w 1,9 TDI BXE (na seryjnych gratach). Samo wgranie softu seryjnego, bez żadnych kompletnie zmian z wersji 140 KM, dało wynik ok 146 KM i 330 Nm. Po remapie wyszło takie coś:
pogrzebałem w etce i okazuje się że:
CBCD -110KM oraz CBAA i CBAB 140KM maj tak samą turbinę borgwarner
nr wg ETKI 03L 253 016F
2.0 tdi cr 110 ps
i ten sam numer wtrysków - też grzebałam w etce. nie pamiętam tylko jak ze sprzęgłem było.
[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]
Re: 2.0 tdi cr 110 ps
ten silnik jest praktycznie taki sam jak 140KM - podobnie w volvo byłoTrynity pisze:i ten sam numer wtrysków - też grzebałam w etce. nie pamiętam tylko jak ze sprzęgłem było.
wjezdżasz 110KM a wyjeżdżasz 170KM - przyrost ~60% wzgledem serii - to sie nazywa chiptuning
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości