1Z+ chlodzenie -dopasowanie chłodnicy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
andrew-ziom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
Lokalizacja: VWa
Kontakt:

1Z+ chlodzenie -dopasowanie chłodnicy

Post autor: andrew-ziom » sob sty 02, 2010 18:43

Witam

posiadam 1z+ ( by adamm :)

Poszukuje pomocy czy taki delikatnie podkrecony :] tdi produkuje dużo ciepła ?

niestety chłodnica wielkościowo odpowiadająca mk3 jest troche za długa (680mm)
moje pytanie czy chłodnica z 1.8 520mm/322 albo 1.4 430/322 (wymiary rdzeni)\

nadarzą się ?

1.8 to taki maxxx co by mi wszedł
a 1.4 miałem taka chłodnice przy 1.6 TD pewnie do 1.9 bedzie za mała ?.Podobne chłodnice sa w civic'ach i jakoś dają rade ale to bezyna
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 20:11 przez andrew-ziom, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » sob sty 02, 2010 21:16

diesel nie potrzebuje dużej chłodnicy. jak bardzo się boisz o silnik to załóż chłodnice oleju



Awatar użytkownika
andrew-ziom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
Lokalizacja: VWa
Kontakt:

Post autor: andrew-ziom » sob sty 02, 2010 21:25

osobiście podpasowała by mi ta mniejsza 430-322-33 bo potem jeszcze miał bym miejsce na klime :grin:

ostatnio byłem w warsztaciku trafiłem na gościa co śmigał lancią integrale i sie chwycił za głowe poco mi taka wielka chłodnica a miałem założone 680 powiedział ,że połowę tego mi styknie .... dlatego chciałem sie zapytać czy ktoś z was ma doświadczenia z chłodzeniem TDi +



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 02, 2010 21:28

wsadzaj spokojnie chlodnice z mk1 1,8 gti 520/320/32 nada sie spokojnie, mozesz dac dla pewnosci zimniejszy termostat o kilka stopni i bedzie idealnie
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 21:30 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

Post autor: arwam » ndz sty 03, 2010 10:48

andrew-ziom, załóż od 1.6TD będzie z zapasem bo 1.6 produkuje spore ilości ciepła.

[ Dodano: 03 Sty 2010 09:52 ]
andrew-ziom pisze:dlatego chciałem sie zapytać czy ktoś z was ma doświadczenia z chłodzeniem TDi +
ja mam co prawda w mk2 ale myślęże to róznicy nie robi mam od MK2 i ani razu mi sięnie zdarzyło dobić do temp 100*C nawet z butem w podłodze.
zadbaj tylo żebyś włącznik termiczny w chłodnicy miał sprawny to będzie wszystko oki.
taka chłodnica będzie z zapasem dla takiego silnika chyba że moce już podchodzą pod 180KM to wtedy nie wiem ile ciepła taki silnik może wyrzucać z siebie.
a wcześniej radziłbym się zacząć rozglądać za chłodniczką oleju bo olej to się grzeje w tych silnikach



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz sty 03, 2010 12:44

ja mam u siebie chłodnice z 1.6 TD i jest rewelacja jeżeli chodzi o wode, pomimo że pompowtrysk cieplejszy chyba jest troche od zwykłego. pasowałoby jeszcze chłodnice oliwy, no ale u mnie jednak troche więcej wykrzesane


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
andrew-ziom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:34
Lokalizacja: VWa
Kontakt:

Post autor: andrew-ziom » ndz sty 03, 2010 21:56

pełno jest tych różnych zamienników ..... chyba zakupie 520mm/322 i bede ją musiał jakoś wcisnąć termostat i czujnik jest nowy ... może rzeczywiście jakaś chłodnica oleju nie wiecie może czy od GTI takie widuje na alle. czy się nada do 1Z?
Ostatnio zmieniony sob maja 12, 2012 20:32 przez andrew-ziom, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 03, 2010 22:07

wkladasz jaka kolwiek czy wymiennik woda olej z kazdego od 87 albo z mk1 powietrze olej z mk1, albo z audi b3/b4 byly zewnetrzne powietrze olej, mozliwosci jest duzo


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

1Z+ chlodzenie -dopasowanie chłodnicy

Post autor: Semian » czw maja 10, 2012 00:08

odkopuje , robie w golfie 2 cleana , wlozylem , 1,9 tdi ahu i teraz chcialbym sie pozbyc zbiorniczka wyrownawczego , jak mysliscie wydoi taka chlodnica:

http://www.czesci24.pl/szczegoly/451594 ... y?a=005145" onclick="window.open(this.href);return false;

dodam , ze bede mial jeszcze klime u siebie


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

1Z+ chlodzenie -dopasowanie chłodnicy

Post autor: anaba255 » pt maja 25, 2012 18:08

Nie wiem czy wydoli, ale akurat ta ma wyjścia od strony akumulatora, będziesz musiał zakładać długie węże, a to nijak się ma do cleana.
Miałem załozona do 1.6TD z 1.6Pb i auto się grzało, o taką http://www.czesci24.pl/szczegoly/690703 ... tta-i-7484" onclick="window.open(this.href);return false; ta jest większa i ma wyjścia standardowo pod silnik.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości