Prośba o interpretacje wykresu z hamowni:]

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

Prośba o interpretacje wykresu z hamowni:]

Post autor: Fiilpzg86 » pn gru 21, 2009 20:48

czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat poniższego wykresu?? czy dobrze wyszedł itp. (golfik po chipie)


Obrazek



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pn gru 21, 2009 20:51

szkoda że po 3 tyś obrotów golf przestaje jechać, lepiej było pociągnąć jeszcze górą..


Obrazek

Zoltar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zoltar » pn gru 21, 2009 21:03

Pomiar na zbyt niskim biegu by powiedzieć cokolwiek konkretnego


http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk

- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet

Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

Post autor: Fiilpzg86 » pn gru 21, 2009 21:21

gość z hamowni powiedział, że na zimówkach tylko do czwartego biegu może pomiar zrobić;/



arwam

Post autor: arwam » wt gru 22, 2009 23:07

Fiilpzg86,

jeśli pomiar jest wirygodny to jest za wąski zakres użytecznych obrotów.
auto będzie się nadawało do jazdy na co dzień ale nie będzie się nadawać do sprintu w tym momencie ja go swoim golfikiem objeżdżam ze ślizgającym się sprzęgłem.
za mało jest podlane w górze. auto dymi?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt gru 22, 2009 23:50

Zoltar dobrze pisze....dla mnie hamownia dala zbyt male obciazenie stad taki kop NM jak juz turbina napomowala. Nie zmienia to faktu ze tam paliwa byc musi sporo :) wiec tak czy siak trzeba by zlogowac w czasie jazdy i zobaczyc.
AJM to 6bieg skrzynia pomiar na inercji min na bieg 5
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 23:51 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » śr gru 23, 2009 03:45

Kolego moze tu niema za duzo interpretacji bo ja za bardzo nie jestem w temacie zeby ci powiedziec cos z wykresu są na tym forum ktorzy sa profesjonalistami w tej branzy a z mojej strony to ci daje wykres mojego ajma w serii i po programie

Obrazek


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr gru 23, 2009 18:29

fasd, witam też nie jestem doświadczony w tej kwestii ale cos mi sie zdaje ze masz do wyregulowania pompowtryski też podobny wykres w serii miałem i pompki były w częściach po wymianie i regulacji już nie było tej górki w miejscu max Nm sprawdz sobie w kanale 23 albo 24

Kurde jakich fachmenów mamy na forum niech to h.... upali :) Auta nie widzą tylko jakis wykres z hamowni i juz wiedzą co autu dolega, pewnie tez wiedzą odrazu jaki nr VIN i wyposazenie auta :) buaaaaaaaaaaahahhahahahahahaah

Drogi kolego Filipie, zinterpretowac tego wykresu się nieda, mozna tylko odczytac z niego wartości, a potrafi to kazdy po szkole podstawowej. Wystarczy ze na niego zerknie i to tyle w temacie..... :) Ale mając logi poszczególnych wartości z Vaga, mozna zinterpretować ten pomiar z hamowni na ich podstawie :)
Dlatego proponuje ci podjechac do kogos, kto potrafi poprawnie zdiagnozowac ci auto, wtedy bedzie wiadomo co i jak....Czy auto masz uszkodzone czy poporostu pomiar z dupy.
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 18:31 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » śr gru 23, 2009 19:11

unseen1 pisze:fasd, witam też nie jestem doświadczony w tej kwestii ale cos mi sie zdaje ze masz do wyregulowania pompowtryski też podobny wykres w serii miałem i pompki były w częściach po wymianie i regulacji już nie było tej górki w miejscu max Nm sprawdz sobie w kanale 23 albo 24
kolego ta górka jest czymś innym spowodowana niepamietam co rob555 mi mowil jak zrobil program ale cos tam bylo... :green_fuck: :grin: moze jak jeszcze zerknie w te posty to sie wypowie pozdr


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
aki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: czw lut 15, 2007 16:14
Kontakt:

Post autor: aki » śr gru 23, 2009 20:52

nie każdy jest expertem w każdej dziedzinie he jak pyta się o interpretacje to goscie piszą co myslą a ten sie wyśmiewa nierozu takich gosci jak nie chce wiedziec uwag to niech nie zapodaje takiego posta i niezaśmieca forum heeeeee
Wesołych Świąt :) he niech ci pompki lekkie będą :) he



Awatar użytkownika
Fiilpzg86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 28, 2007 23:01
Lokalizacja: Zielona Góra/ Warszawa
Kontakt:

Post autor: Fiilpzg86 » czw gru 24, 2009 01:15

ogólnie auto nie dymi, podczas pomiaru troche sadzy zostawił na podłodze :jezor:

wiec przydałoby się podłączyć auto do kompa, kto z Zielonej Góry by mógł zdiagnozować VAG'iem po świętach?? :chytry:
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 01:17 przez Fiilpzg86, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości