Sprzęgło 1.9 TDI PD ( ARL )
: pn gru 21, 2009 10:16
W ostatnich dniach, dwa razy zauwazylem uslizg sprzegla w moim golfie arl ( po programie na 191ps@392nm ). pierwszy raz w normalnych warunkach - przy wyprzedzaniu na czwartym biegu. drugi raz na lodzie, dalem opor na dwojce i trojce wszystko ok ( predkosc wzrasta w mgnieniu oka) a po zapieciu czworki obroty rosly a predkosc spadla do faktycznej z jaka sie auto poruszalo. nie wiem czy jest to objaw konczacego sie sprzegla czy po prostu efekt bardzo niskiej temperatury: ponad -15 stopni.
1. czy rozgladac sie za nowym sprzeglem czy narazie sie tym nie przejmowac
2. czy razem z wymiana sprzegla musze wymienic dwumas ( nie stuka, nie trzesie nawet na zimnym silniku - sprawdzalem na luzie dajac gazu od 2000 i odpuszczajac )
3. czy sprzeglo LUK jest cos warte?? ostatnio kolega w leonie arl wymienil dwumas sachs + sprzeglo LUK, wyszlo znacznie taniej
4. sprawdzalem wczesniejsze topiki dotyczace sprzegiel i wiele osob polecalo komplet z szarana, ceny sie zmieniaja, dlatego pytam czy nadal jest to oplacalne..
1. czy rozgladac sie za nowym sprzeglem czy narazie sie tym nie przejmowac
2. czy razem z wymiana sprzegla musze wymienic dwumas ( nie stuka, nie trzesie nawet na zimnym silniku - sprawdzalem na luzie dajac gazu od 2000 i odpuszczajac )
3. czy sprzeglo LUK jest cos warte?? ostatnio kolega w leonie arl wymienil dwumas sachs + sprzeglo LUK, wyszlo znacznie taniej
4. sprawdzalem wczesniejsze topiki dotyczace sprzegiel i wiele osob polecalo komplet z szarana, ceny sie zmieniaja, dlatego pytam czy nadal jest to oplacalne..