Strona 1 z 2

Caravelle 2.5 zła dawka paliwa???.

: sob gru 12, 2009 20:27
autor: puchatek28
Witam,jestem tu nowy wiec chciałem sie przywitac :bajer: i od razu wale z pytaniem !!!!!

Może po kolei. Otóz posiadam vw T4 caravelle z 2.5l silnikiem TDI ( z niebieskim I ,a wiec 86kucy - tak było na początku ) . Po pewnym czasie zostały zmienione wtryski od 130konnej T5ki ,dołożony intercoller i zmieniona mapa na 131KM. Problem polega na tym,ze autko rano zdeka kopci.

Moje pytanie,co może być nie tak???? Czy auto nie dostaje czasem zadużej dawki paliwa??? Czy firma v-tech z Krakowa moze coś na to poradzić????

ps. Jezeli założyłem ten temat w złym miejscu,to prosze modów o przeniesienie do własciwego miejsca. Pozdrawiam.

: sob gru 12, 2009 21:41
autor: jaro789
kopci? ale na jaki kolor?
na niebiesko po odpaleniu czy na biało
wiecej informacji potrzeba

: sob gru 12, 2009 21:52
autor: puchatek28
Kopci na biało,czasem na delikatny błekit i dziwnie śmierdzi-dziwne bo oleju nie bierze ani grama ( 265tys.przebiegu) . Po przegazowaniu kopcenie ustepuje ....

: sob gru 12, 2009 23:21
autor: jaro789
jak na biało to kąt wtrysku do poprawy i bedzie ok
jak nie podłączysz sie pod vaga to mało co bedziesz wiedział
poszukaj na forum kogos w okolicy kto ma vaga i wszystko sie wyjasnnni

: ndz gru 13, 2009 01:00
autor: GMS
mam to samu u siebie w t4 silnik ajt kopcenie na zimnym biały dym lub niebieski pobór oleju nie znaczny 370 tyś, kont wtrysku ustawiony idealnie nie w tym problem u mnie śmierdzi nie spaloną ropą korekcja sprawdzona wtryski są ok ale i tak wyrwę wtryski i zawiozę do pompiarzy żeby je sprawdzili na rozpylania, możesz tu coś poszukać http://www.bus-forum.pl może będzie coś więcej tam same takie auta....

: ndz gru 13, 2009 12:54
autor: puchatek28
Dzieki panowie za szybkie odpowiedzi :pub: , a co z tą firmą z Krakowa??? v-tech - mogą coś poradzić????

: pn gru 14, 2009 22:28
autor: krzys-jeruzal
puchatek28 pisze:Dzieki panowie za szybkie odpowiedzi , a co z tą firmą z Krakowa??? v-tech - mogą coś poradzić????
Nie mają najlepszej opini....

: wt gru 15, 2009 21:01
autor: puchatek28
Wiesz coś więcej,czy może ci sie tak tylko obiło o uszy???? :chytry:

: ndz gru 20, 2009 17:06
autor: TomekTDi
puchatek28 pisze:Otóz posiadam vw T4 caravelle z 2.5l silnikiem TDI ( z niebieskim I ,a wiec 86kucy - tak było na początku ) . Po pewnym czasie zostały zmienione wtryski od 130konnej T5ki
Kolego jak można załozyć pompowtryskiwacze zamiast pompy wtryskowej ????? :shock:

: ndz gru 20, 2009 22:18
autor: puchatek28
TomekTDi pisze:
puchatek28 pisze:Otóz posiadam vw T4 caravelle z 2.5l silnikiem TDI ( z niebieskim I ,a wiec 86kucy - tak było na początku ) . Po pewnym czasie zostały zmienione wtryski od 130konnej T5ki
Kolego jak można załozyć pompowtryskiwacze zamiast pompy wtryskowej ????? :shock:


Sorry :blush: ,tą samą bzdure palnołem na innym forum ( Rozmawialiśmy wtedy o T5ach ) i tak mi sie umcknęło, miało byc ..." większe ,wydajniejsze wtryskiwacze"... :rotfl:

: ndz gru 20, 2009 22:27
autor: krzys-jeruzal
puchatek28 pisze:Wiesz coś więcej,czy może ci sie tak tylko obiło o uszy????
Na forum bardzo zadko zdarza sie samochód od nich zregóły są małe przysrosty itp..

: ndz gru 20, 2009 22:43
autor: puchatek28
A gdzie w małopolsce tzn. kraków,nowy sącz itp najlepiej podjechać ,żeby sprawdzili auto??

: pn gru 21, 2009 10:05
autor: krzys-jeruzal
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224241

[ Dodano: 21 Gru 2009 09:06 ]
przeczytaj cały watek i bedzie miał odpowiedz na swoje pytania...

: pn gru 21, 2009 14:24
autor: puchatek28
Właśnie zadzwoniłem do tego Daniela i jestem umuwiony po świętach :helm: