Strona 1 z 1

turbo do 1z

: czw gru 10, 2009 23:31
autor: malolat
panowie, dorazdzcie z czego turbo wrzucic, mam ster 8bit, ale z mapem 250kpa, wiec mozna by poszalec sama suszara :D najfajnie jakby pasowala p&p, albo na org gratach vw, zeby wielkiego ulepa nie robic ;D no i jak napisalem zeby byla wg, chyba ze da sie cos z geometria przystosowac...

na poczatek interesuje mnie 130 km... :helm:
a moze seryjne turbo to przetrzyma??

jak panowie myslicie ??
nie chce zmieniac ecu na 16bit ze sterowaniem bo to poprostu juz wieksze pieniadze a auto raczej ma byc niskobudrzetowe :D

: czw gru 10, 2009 23:37
autor: evolution
130 ps dmuchniesz na seryjnej dmuchawce komp moze byc 8 bit, wtryski sobie wieksze zakup by dymu nie bylo :helm:

: czw gru 10, 2009 23:49
autor: malolat
a jak bede chcial wiecej to pewnie lepiej juz zmienic ecu co by normalne sprezarki obsluzyl nie ?? :grin:

: pt gru 11, 2009 09:10
autor: mariachi
Dołączam się do pytania

Wiem że lepsza zmienna geomatria , ale gdyby tak wsadzic z wg, to co by podeszło, i dmuchło lajtowo ,z zapasem na 15X PS

teraz mam 136 na mojej i ogranicza mnie właśnie turbo,

Tak żeby się nie bawić, w zmianę sterowania , w dodatku wszystkim w okół mnie zapiekają sie co jakiś czas kierownice co jest trochę denerwujące,

Tylko nie przekonujcie mnie do zmiennej gemetrii bo wiem ze jest lepsza ale interesuje mnie tez opcja alternatywna

: pt gru 11, 2009 09:50
autor: arwam
mariachi, jeśli chodzi o WG to polecę Ci już sprawdzoną opcję w TD i skoro tam się trzymała taka turbina przy ciśnieniu 1.8 i żyje do tej pory to jeśli ją poszanujesz to z racji dłuższej skrzyni podejrzewam że turbo przeżyje auto.
a tą turbiną jest Garrett T3 który najłatwiej znajdziesz w golfie MK2 1.6TD JR lub żadziej spotykanym MF.
ma już sporawego laga ale przy dobrym wystrojeniu będzie zaczynać na wyższych biegach wstawać już przy 1800 rpm przy 1.6TD przy dobrym podlaniu wstaje przy około 2400-2700rpm.
jest na grubym wałku i ma największą częśc wydechowa dzięki czemu silnik jest odetkany i będzie mało palił na trasach

: ndz mar 14, 2010 15:06
autor: tomec 1984
czyli do 1z najlepiej pasuje turbawa z mk2 td Garrett T3 ?

: ndz mar 14, 2010 17:20
autor: arwam
czyli do 1z najlepiej pasuje turbawa z mk2 td Garrett T3 ?
po wymianie paru rzeczy będzie pasować a jedynym minusem tej turbiny jest nieco większy lag ale za to auto na trasie wymiata

: wt mar 16, 2010 16:19
autor: seba123
arwam co trzeba zmienic zeby ja zapodac

: śr mar 17, 2010 22:48
autor: arwam
żeby ją założyć to zaślepiasz EGR i zmieniasz kolektor wydechowy i down pipe, oraz spływ oleju.
można jeszcze kolektor założyć od AAZ bo jest lepszy niż ten od 1Z'a.


jak chcesz to mam taką K24 wraz ze wszystkim co jest potrzebne do jej zamontowania w aucie. jedynie downpipe'a nie mam .