Strona 1 z 2

: śr gru 02, 2009 19:35
autor: CrocodileReggae
Steinway pisze:nie wiem czy to w ogóle ma sens
jeśli auto seryjne to bez sensu zmieniać wydech.
możesz usunąć katalizator...

: śr gru 02, 2009 20:05
autor: Shmatan
Steinway, jeżeli chcesz to zrobić, to moge się założyć że idzie Ci tylko o lans... a lansować głośnych wydechem to możesz się pod remizą.

Poza tym diesel nigdy nie będzie grał jak benzyna - ma swój piękny klekot ;)

: śr gru 02, 2009 22:22
autor: KrzychuKrzys
Steinway pisze:katalizatora i tak nie ma...


a gwarantuję Ci Shmatan że lanserem nie jestem, lecz audiofilem ;)
Wiec jak pomoze ktoś????

[ Dodano: 02 Gru 2009 19:26 ]
z resztą co to za lans 1.9 D ?!? chodzi mi tylko o piękną basową barwę!!!

[ Dodano: 02 Gru 2009 19:45 ]
http://allegro.pl/item823871606_tlumik_ ... _bass.html


a coś takiego??
Audiofil i piękna basowa barwa powiadasz? :D
Daruj sobie kolego... wolnossący diesel po takim zabiegu brzmi jak kuter rybacki.

: śr gru 02, 2009 22:27
autor: grześ226- kosmos
nie do diesla!!! klekot silnika bedzie glosniejszy od dzwieku z tlumika!!!
KrzychuKrzys pisze:Daruj sobie kolego... wolnossący diesel po takim zabiegu brzmi jak kuter rybacki.
dokladnie...

: śr gru 02, 2009 22:29
autor: KrzychuKrzys
No chyba że zależy ci na zwiększeniu mocy. Wtedy możesz zrobić przelotowy wydech, dać filtr stożkowy z zimnym dolotem i konkretnie dokręcić dawkę paliwa.
Myślę że uzyskasz 10% więcej mocy, ale będzie samochód będzie kopcił jak czołg i hałasował jak wspomniany kuter.

: śr gru 02, 2009 22:39
autor: Shmatan
Steinway pisze:a gwarantuję Ci Shmatan że lanserem nie jestem, lecz audiofilem
Wybacz - po tym co piszesz, to do audiofila Ci daleko... bardziej chcesz żeby młode dupy pod gimnazjum się oglądały jak przejeżdżasz "tjuningiem" ;) po dźwięku żadna nie rozpozna że to 1.9d, a nie vr6 ;)

Wybacz, ale takie jest moje zdanie, i na taką wersje wskazują Twoje wypowiedzi w tym temacie ;)

KrzychuKrzys, moim zdaniem stożek w dieselu to żart, a nawet kompleksowa przeróbka dolotu i wydechu w 1.9d nie da 10%, a do zwiększania dawki to lepsze są silniki doładowane

: śr gru 02, 2009 22:58
autor: KrzychuKrzys
Shmatan pisze: KrzychuKrzys, moim zdaniem stożek w dieselu to żart, a nawet kompleksowa przeróbka dolotu i wydechu w 1.9d nie da 10%, a do zwiększania dawki to lepsze są silniki doładowane
Co ty opowiadasz? Miałem kiedyś Mercedesa 200d, wywaliłem rurę wygłuszającą dolot , wywaliłem ori filtr i zamontowałem stożek. Do tego zalałem płyn na wtryski i dawka podniesiona na 'czarno'. Efekt piorunujący!

: pt gru 04, 2009 03:10
autor: Adrian1980
KrzychuKrzys pisze:
Shmatan pisze: KrzychuKrzys, moim zdaniem stożek w dieselu to żart, a nawet kompleksowa przeróbka dolotu i wydechu w 1.9d nie da 10%, a do zwiększania dawki to lepsze są silniki doładowane
Co ty opowiadasz? Miałem kiedyś Mercedesa 200d, wywaliłem rurę wygłuszającą dolot , wywaliłem ori filtr i zamontowałem stożek. Do tego zalałem płyn na wtryski i dawka podniesiona na 'czarno'. Efekt piorunujący!
wrażenia bezcenne a za resztę zapłacisz kartą MasterCard :jezor: kurde chyba założe sobie stożek, "zaleje płyn na wtryski" który powiekszy mi pewnie otwory z 0,216 na 0,230 dawke podniose na czarno i też będzie efekt piorunujący... licze na jakieś +50KM... :okej:

wracając do tematu Steinway nie polecam bo dzwięk bedzie lipny w 1.9D...

: pt gru 04, 2009 21:04
autor: KrzychuKrzys
Adrian1980 pisze:
KrzychuKrzys pisze:
Shmatan pisze: KrzychuKrzys, moim zdaniem stożek w dieselu to żart, a nawet kompleksowa przeróbka dolotu i wydechu w 1.9d nie da 10%, a do zwiększania dawki to lepsze są silniki doładowane
Co ty opowiadasz? Miałem kiedyś Mercedesa 200d, wywaliłem rurę wygłuszającą dolot , wywaliłem ori filtr i zamontowałem stożek. Do tego zalałem płyn na wtryski i dawka podniesiona na 'czarno'. Efekt piorunujący!
wrażenia bezcenne a za resztę zapłacisz kartą MasterCard :jezor: kurde chyba założe sobie stożek, "zaleje płyn na wtryski" który powiekszy mi pewnie otwory z 0,216 na 0,230 dawke podniose na czarno i też będzie efekt piorunujący... licze na jakieś +50KM... :okej:
Ten mietek miał tyle nabujane że w tej V-ce z avataru musiałbyś 4 razy wałki z krzywkami wymieniać :rotfl:
Żarty żartami, ale w starych wolnossących dieslach czynności które opisałem naprawdę dają porządnego kopa ;) :smoke:

: pt gru 04, 2009 21:56
autor: casylimi
Adrian 1980 wierzymy, ze to o czym piszesz jest fascynujące, ale wolelibyśbmy abyś został tajemniczy.
Nie każdy jest asem w TDI
a forum jest po to by pomagać!!!

: sob gru 05, 2009 20:07
autor: m.s
kazdy ma swoje zdanie i dobrze ale ilu z was smigało na takim tłumiku?

ja jezdziłem prawie rok na total przelocie i mugenie na końcu fakt było to 1,6td ale dzwiek był, słyszałem tez jak lata w JP ten tłumik i jak ktos chce to niech wstawia efekt jest basowy i dosc głosno ale nie na tyle zeby dzieci niemogły spokojnie zasnąc w środku a mk3 jest bardziej wygłuszony

Steinway, jestem ZA mam gdzies nawet nagrane jak lata mugen w mk2

SPORTOWY WYDECH

: sob gru 05, 2009 23:32
autor: ZbyszekGolf
ja mam w 4 wydech sportowy jak chcesz to zakładaj

: ndz gru 06, 2009 19:21
autor: KrzychuKrzys
Steinway pisze:dobrze powiedziane!! ciekawe ilu z was śmigało dieslem na mugenie???? heh... po co to pisac jak się nie ma na temat danego tematu bladego pojęcia?!? ehh ZNAWCY... :chytry:
Weź kolego nie kompromituj się... teraz to sam znaffce strugasz.
m.s i Zbyszek zakładali do TD / TDI i gdybyś się kapkę znał w temacie to byś wiedział że wolnossący to zupełnie inna bajka.
Zresztą zakładaj śmiało! Jak wyjedziesz na ulice i się z Ciebie zaczną dziewczyny brechtać to wspomnisz moje słowa.

WYDECH

: ndz gru 06, 2009 21:58
autor: ZbyszekGolf
u mnie tłumik sportowy dał lepsze przyspieszenie i lepszy głoś turbiny ja jestem zadowolony