olej w dolocie do IC

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

olej w dolocie do IC

Post autor: Z@char » śr gru 02, 2009 01:37

Poiwedzcie czy jest spowodowane to ze w rurze dolotowej od kolektora od IC mam olej oraz w tej tej 2 idacej od IC do turbo czym to jest spowodowane



Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » śr gru 02, 2009 08:11

odma albo turbo


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr gru 02, 2009 10:12

jak nie ma duzej ilosci to tak ma byc :grin: bo turbo zaciaga pewne ilosci z odmy i lubi zasrac troche dolot ma to i dobre strony bo mozna sprawdzic gdzie dolot jest nieszczelny pozdro



Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » śr gru 02, 2009 10:37

Z@char, ale jeśli tego oleju jest dużo to padło zapewne turbo


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » śr gru 02, 2009 12:46

oleju nie jest duzo tak poprostu wilgotno jak zdjelem rury to poprostu poplynelo pare kropelek a o ktorej mowicie odmie tej co jest na delku zaworowym ?? jesli tak to co trzeba z nim zrobic bo z tego co wiem to nie jest ona rezbieralna



Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » śr gru 02, 2009 22:52

Z@char Wystarczy ze wyciagniesz odme i przeczyscisz w bezynie chodzi o ten zaworek co tam jest albo mozesz wyprowadzic odme do oiltank i po kłopocie.
Delikatny nalot jest dopuszczalny to normalne.
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 22:54 przez masa1988, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » pn sty 04, 2010 16:26

Nie przejmuj sie to normalne w tych autach. U mnie w AXR to samo jest i olej spływa sobie i pokapuje przez IC na ziemie. Jest to olej z odmy silnika już nie nowego auta( im wiekszy przebieg tym tej odmy moze byc wiecej) lub turbo leje a by to sprawdzic to bys musiał odpiac odme wyczyscic dolot i wtedy srawdzic czy dalej sie gromadzi olej( jesli tak to turbo ci leje jesli nie to odma i nie ma sie czym przejmowac poza tym ze odma powoduje duzo innych niesprawnosci silnika ale to juz tak jest.


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

mrowczan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn gru 28, 2009 01:33
Lokalizacja: SC

Post autor: mrowczan » pn sty 04, 2010 20:47

No jesli Ci olej kapie z IC, to jednak to nie jest ok - masz nieszczelny dolot :) Przez to powinno byc troche slabsze auto i znajac zycie szybciej sie turbo zajedzie, wiec proponowalbym to jak najszybciej ogarnac :)



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Olej

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 05, 2010 23:29

Witam sprawdz ile tego oleju masz jak masz dużo to w większosci przypadków jest zepsuta turbina



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr sty 06, 2010 08:12

ZbyszekGolf, pisze ze mało :grin:



Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » pt sty 29, 2010 22:04

mrowczan pisze:No jesli Ci olej kapie z IC, to jednak to nie jest ok - masz nieszczelny dolot Przez to powinno byc troche slabsze auto i znajac zycie szybciej sie turbo zajedzie, wiec proponowalbym to jak najszybciej ogarnac
Myślę że tak mała nieszczelność to nie będzie akurat w tym przypadku skutkowało takimi problemami bo u mnie dosłownie lekko się poci IC od oleju pochodzącego z odmy silnika ale dzięki kolego za radę bo wziąłem sobie ją do serca i jak się trochę cieplej zrobi i będę miał czas to sobie wyciągnę IC (wyczyszczę porządnie) i uszczelnię cały odcinek począwszy od IC poprzez klape gaszącą, EGR aż do kolektora ssącego (pierścionki uszczelniające już sobie kupiłem, razem 6 szt) pozdro :pub:


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

??

Post autor: gruchaarl » pt sty 29, 2010 22:17

Proponuje ci to sprawdzić. Odma rzeczywiście wciąga troszke oleju, dlatego nalezy ja odlączyć od węża dolotowego, odpiąć pierwszego węża ciśnieniowego przy turbo, uruchomic samochód i obserwować. Jeżeli zacznie cieknąc olej tzn ze turbo trzeba wyciągnąć i wymienić uszczelniacze

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości