Odelzanie kola zamachowego w TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Odelzanie kola zamachowego w TDI

Post autor: kozak » wt lis 24, 2009 11:55

Witam, niedlugo bede zmienial sprzeglo u siebie i ma pytanie, czy moze odelzyc ori kolo zamachowe ?



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt lis 24, 2009 12:15

można przetoczyć żeby lepiej tarcza zgrywała sie z kołem, lepiej przenosiła moment ale odelżanie do auta na co dzień to nie bardzo. chyba że lubisz telepotanie na niskich obrotach.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 12:16 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt lis 24, 2009 12:27

U mnie i tak laduje spiek, wiec pownien sie dobrze kleic bez przetaczania ;)



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt lis 24, 2009 12:45

ocenisz jak rozbierzesz, jak jest idealnie gładki to ok. jak ma jakieś ryski, dziurki lub inne ubytki to radze przetoczyć choćby dla świętego spokoju



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt lis 24, 2009 12:50

No to jest oczywiste, a z tym telepaniem to az tak mocno jest ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lis 24, 2009 13:15

kozak, odelzyc mozesz ale potem trzeba wywazyc a wywaza sie z walem korbowym :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 24, 2009 13:25

Adamm pisze:odelzyc mozesz ale potem trzeba wywazyc a wywaza sie z walem korbowym :P
myslę ze się oddzielnie wyważa, no bo co jeśli wymieniasz dwumasę ? :)



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt lis 24, 2009 13:28

no wlasnie chyba oddzielnie, bo w fabryce nikt nie rozklada kazdego silnika i nie wywaza, tylko leci masowka. poszczegolne elementy trafiaja juz na montaz wywazone.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 13:28 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt lis 24, 2009 13:31

z wałem wyważysz dokładniej co przy charakterystyce diesla raczej nie jest obowiązkowe



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt lis 24, 2009 15:58

zamach sie wywaza osobno. tylko ze by to bylo wywazanie dynamiczne a nie statyczne.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » wt lis 24, 2009 17:23

ja mialem w samochodzie odelzone kolo z 1z, nie telepalo, nic straszengo sie nie dzialo, tylko pod gorke trzeba bylo redukowac jak sie chcialo na niski obrotach wjechac

ja wymienilem bo jakos nie wierze w takie wynalazki, mozesz sie spytac Michaosa, bo od niego kupile samochod, a on pewnie wiecej km zrobil niz ja


p.s. jak by co ma takie odelzone od 1z na sprzedaz



arwam

Post autor: arwam » śr lis 25, 2009 21:51

p.s. jak by co ma takie odelzone od 1z na sprzedaz
jaka cena i o ile koło jest odelżone?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lis 25, 2009 21:53

powtarzam co mi powiedziano w autoszlifie Olszewski, cowboy, masz blisko mozesz pojsc zapytac czy kolo odelza i wywaza bez walu :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » śr lis 25, 2009 22:08

Adamm,

jak sięwyważa poza fabryką to z wałem bo nie mają raczej na czym mocować koła tylko zawsze łatwiej jest z wałem.
ale fabryczne części są wyważane osobno, i przeważnie tylko statycznie przynajmniej w TDI



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości