Problem kołem dwu masowym W ASZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem kołem dwu masowym W ASZ
Mam problem z kołem dwu masowym to już będzie w ciągu roku 3 koło nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, po założeniu pierwszy raz nowego koła było wszystko oki aż przyszedł czas ze na wolnych obrotach szarpało budą i przy wyprzedzaniu na wysokim biegu , po założeniu 2 koła było dobrze tylko przez miesiąc , i teraz muszę założyć znowu nowe bo nie da się jeździć , mam takie pytanie ponoć od Szarana koło jest mocniejsze i wytrzymalsze sprężyny czy coś takiego?
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wiesz kolo nie powinno tak siadac chyba ze masz "profi " wirusa lub problem z silnikiem ( pompki glowica nierownomiernosc na cylindrach..) i to wykancza dwumaske, lub tez z luboscia jezdzisz w obrotach do 2500... przyczyna moze byc jedna lub kilka na raz, napisz cos wiecej o aucie i sprobiuj usunac przyczyne a nie usuwac skutek na sile
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 15:10 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Jeśli chcesz kmpl z sharana ASZ to musisz kupić koło dwumasowe,tarcze,docisk i w serwisie śruby do przykręcania docisku.Całość w zależności od rabatów wraz z wysprzęglikiem od ok 2250zł do 2700
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 18:17 przez guluwroc, łącznie zmieniany 1 raz.
evolution pisze:wiesz kolo nie powinno tak siadac chyba ze masz "profi " wirusa lub problem z silnikiem ( pompki glowica nierownomiernosc na cylindrach..) i to wykancza dwumaske, lub tez z luboscia jezdzisz w obrotach do 2500... przyczyna moze byc jedna lub kilka na raz, napisz cos wiecej o aucie i sprobiuj usunac przyczyne a nie usuwac skutek na sile
jest to ASZ tak jak pisałem po programie na 160km, nic w nim z silnika nie robiłem tylko teraz na dniach wymieniałem pompo wtryski panewki nawałku , pompkę wysokiego ciśnienia i pompkę wspomagającą praktycznie cały układ ale bicie koła już miałem długo przed tą wymianą
[ Dodano: 22 Lis 2009 22:47 ]
a samego koła niemożna tarcze i docisk mam dobryguluwroc pisze:Jeśli chcesz kmpl z sharana ASZ to musisz kupić koło dwumasowe,tarcze,docisk i w serwisie śruby do przykręcania docisku.Całość w zależności od rabatów wraz z wysprzęglikiem od ok 2250zł do 2700
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
a pompki wymieniales z powodu uszkodzenia czy innego??? jesli z uszkodzenia pompek to moglo dojsc do uszkodzenia kola od nierowomiernosci lub....
nie pisales ze jest po programie wiec moze ma jednak mega duzy niut z dolu??? i wysrywa dwumaske... a propo dwumaski montuj caly zestaw nowy moe rzezbijpiter_02 pisze:jest to ASZ tak jak pisałem po programie na 160km
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Nie można bo jedno do drugiego nie pasuje. Musisz kupić wszystko co napisał gulu.piter_02 pisze:
a samego koła niemożna tarcze i docisk mam dobry
Ciekawe kto robił soft bo podejrzewam że jest ogromne kopnięcie w fotel przy niskich obrotach
i w połączeniu z kierownikiem który często lubi sobie masować plecy tak się to właśnie kończy
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 12:16 przez _mumin_, łącznie zmieniany 1 raz.
evolution pisze:a pompki wymieniales z powodu uszkodzenia czy innego??? jesli z uszkodzenia pompek to moglo dojsc do uszkodzenia kola od nierowomiernosci lub....nie pisales ze jest po programie wiec moze ma jednak mega duzy niut z dolu??? i wysrywa dwumaske... a propo dwumaski montuj caly zestaw nowy moe rzezbijpiter_02 pisze:jest to ASZ tak jak pisałem po programie na 160km
pompki wymieniałem dlatego ze wlali mi na stacji paliwa ,
a z programem to jest mocny duł ale nie aż tak żeby zmęczył koło przed programem tez mi lekko tłukło i było nowe
Nie mam pojęcia czy po prostu te koła co kupowałem to był jaki feler tego miesiąca bo oby dwa zostały wyprudukowane tym samy miesiącu????
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 20:07 przez piter_02, łącznie zmieniany 1 raz.
a masz jakiś wykres? jak Ci dowalili z 350 niutona przy 2000 to sie nie dziw ...a z programem to jest mocny duł ale nie aż tak żeby zmęczył koło przed programem tez mi lekko tłukło i było nowe
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 20:58 przez stania-PL, łącznie zmieniany 2 razy.
<wymoderowano>
- research1
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
Ja też mam 350NM przy 2000obr/min ale dwumas jest w porządku, nie rozsypał się po 3000km (bo tyle zrobiłem od momentu zrobienia chip'a).stania-PL pisze:a masz jakiś wykres? jak Ci dowalili z 350 niutona przy 2000 to sie nie dziw ...a z programem to jest mocny duł ale nie aż tak żeby zmęczył koło przed programem tez mi lekko tłukło i było nowe
Bo może nie ciśniesz gazu przy 1800 do deski tylko od powiedzmy 2300 ...research1 pisze: Ja też mam 350NM przy 2000obr/min ale dwumas jest w porządku, nie rozsypał się po 3000km (bo tyle zrobiłem od momentu zrobienia chip'a).
Tak czy siak, uważam że dowalanie niutona z dołu jest bez sensu, lepiej
zrobić ładnie płynnie narastający moment z maxem przy 2500 . Wtedy
nie trzeba pamiętać, że z dołu się nie ciśnie . A ludzie którzy jeżdżą
w zakresie 1500- 2500 nie wiem po co w ogóle robią soft.
350 to żadna cyfra.stania-PL pisze:a masz jakiś wykres? jak Ci dowalili z 350 niutona przy 2000 to sie nie dziw ...a z programem to jest mocny duł ale nie aż tak żeby zmęczył koło przed programem tez mi lekko tłukło i było nowe
tyle potrafi mieć ma seryjny ARL na takim samym sprzęgle.
I jakoś nic nie tłucze
- research1
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
owszem nie cisne max. buta przy 1500obr. czy nawet 1800obr. tylko min. ze 2000obr. U mnie moment też w miarę płynie narasta i dopiero przy prawie 2400obr jest go najwiecej-384NM. Zresztą możesz obadać wykres mojego ASZ-ta:_mumin_ pisze:Bo może nie ciśniesz gazu przy 1800 do deski tylko od powiedzmy 2300 ...research1 pisze: Ja też mam 350NM przy 2000obr/min ale dwumas jest w porządku, nie rozsypał się po 3000km (bo tyle zrobiłem od momentu zrobienia chip'a).
Tak czy siak, uważam że dowalanie niutona z dołu jest bez sensu, lepiej
zrobić ładnie płynnie narastający moment z maxem przy 2500 . Wtedy
nie trzeba pamiętać, że z dołu się nie ciśnie . A ludzie którzy jeżdżą
w zakresie 1500- 2500 nie wiem po co w ogóle robią soft.
Chodzi oto by nie wciskac pedalu gazu ma maxa ( w podloge) nawet na obr 2500 jesli auto ma podkoksowane i do tego jeszcz epod gorke albo conieco wieziesz. Chodzi oto ze my tego nie czujemy jak np przyspieszamy z tych 2000 obr z pedalem wcisnietym do polowy czy do podlogi ale roznica jest duza dla dwumasu. Przyspieszmy prawie tak samo ale jak jest w podlodze pedal to paliwa jest podlewane praktycznie na maxa. Moc nie ma ujscia na kola wiec idzie w sprzeglo i skrzynie, polosie, nawet silnik sie deczko przesuwa na poduszkach bo chce sie przekrecic.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości