Strona 1 z 1
Jak ustawic pompe po wymianie wtrysków ????
: sob lis 14, 2009 13:11
autor: boss.p21
Witam serdecznie wyczytałem ze po wymianie wtrysków powinno się wyregulowac pompe.
Trzeba ustawic dwa ciśnienia robocze. Na czym to polega???
Mam Golfa 3 1.9tdi 90 km wymienilem wtryski na 216 boiso (fratelli).
Pomóżcie!!!!!
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: sob lis 14, 2009 13:26
autor: goodhope
ciśnienie ?
Daj spokój, ustaw dynamiczny kat wtrysku oraz dawkę i nie cuduj.
Jeśli masz wydętą pompę, to żadne inne ustawianie ci nie pomoże
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Jak ustawic pompe po wymianie wtrysków ????
: sob lis 14, 2009 13:34
autor: grzegorzp
boss.p21 pisze:Witam serdecznie wyczytałem ze po wymianie wtrysków powinno się wyregulowac pompe.
Trzeba ustawic dwa ciśnienia robocze. Na czym to polega???
Mam Golfa 3 1.9tdi 90 km wymienilem wtryski na 216 boiso (fratelli).
Pomóżcie!!!!!
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
lepiej sam nic nie grzeb bo coś zepsujesz,
najpierw poczytaj forum i znajdziesz informacje, bo na razie to wszystko Ci się poplątało
Re: Jak ustawic pompe po wymianie wtrysków ????
: ndz lis 15, 2009 15:55
autor: marcuso86
boss.p21 pisze:
Trzeba ustawic dwa ciśnienia robocze.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
To sie ustawia na każdym wtrysku. Jeśli ktoś ci ustawił te wtryski to chyba ci wyregulował ciśnienia.
Na pompie nic nie ustawiasz ewentualnie mozesz skorygować kąt wtrysku jeśli sie przestawi a to nie zawsze następuje.
: śr lis 18, 2009 17:13
autor: podruc
No i ewentualnie dawkę paliwa na nastawniku chyba? U mnie kąt po wtryskach poszedł w dół (wiekszości w górę idzie więc trochę się zdziwiłem) - oddałem do regulacji. Dawkę paliwa na nastawniku pomógł kolega z forum poprawić
: śr lis 18, 2009 18:01
autor: marcuso86
podruc pisze:No i ewentualnie dawkę paliwa na nastawniku chyba? U mnie kąt po wtryskach poszedł w dół (wiekszości w górę idzie więc trochę się zdziwiłem) - oddałem do regulacji. Dawkę paliwa na nastawniku pomógł kolega z forum poprawić
Jeśli masz ALH to po wsadzeniu 216 kąt nie powinien sie wogóle zmienić ponieważ i 216 i ori wtryski z alh mają dokładnie te same cisnienia. Chyba ze miałes na inne ustawione.
: śr lis 18, 2009 19:16
autor: wesol
zalezy ktore 216. Nalezy pamietac ze byly dwa silniki R5 zreszta to nie wazne bo nie same koncowki decyduja o cisnieniu. Zesraw naprawczy to cos wiecej jak koncowki. Zreszta opisywal cowboy czym sie roznia zestawy fratelli od boscha.
: czw lis 19, 2009 16:29
autor: cowboy
podruc pisze:U mnie kąt po wtryskach poszedł w dół (wiekszości w górę idzie więc trochę się zdziwiłem)
w większości idzie w dół (zmniejsza się wartość), czyli się opóźnia
: pt lis 20, 2009 15:33
autor: podruc
Aha, czyli dobrze było:) Ostatnio kąt podregulowałem i auto po nocy pali lepiej, chociaż nie tak jak na ori wtryskach (troche szarpnie czasem), a z tego co słyszałem, to jest to już problem braku nowego programu po wymianie na 216 - cowboy możesz sie wypowiedziec w temacie?
: pt lis 20, 2009 16:53
autor: cowboy
nie wiem jak było, kąt ma być około 51..
trudno mi wrózyć z fusów, generalnie nowe koncówki dobrze rozpylają paliwo i jesli wszystko jest dobrze ustawione i pompa sprawna to pali z półobrotu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)