ARL problemy

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

ARL problemy

Post autor: bvw08 » wt lis 10, 2009 15:01

Witam, mam zamar zrobic swapa w mk2 i mogę dostać po znajomości silnik ARL ze wszystkimi gratami który jeździ jeszcze w leonie ale jest problem na zimnym silniku na wolnych obr strasznie dymi na biało siwo a po ok 3 min silnik nie chodzi równo jakby się dławił ale po rozgrzaniu to mija i chodzi normalnie i nie dymi co może być przyczyną pompowtryski? turbo?


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lis 10, 2009 18:39

vag.. only vag... musisz sie podpiac i obadc co jest nie tak, nikt ci nie powie z palca co sie dzieje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lis 10, 2009 22:01

bvw08 pisze:na zimnym silniku na wolnych obr strasznie dymi na biało siwo a po ok 3 min silnik nie chodzi równo jakby się dławił ale po rozgrzaniu to mija i chodzi normalnie i nie dymi co może być przyczyną
jeśli te biało-siwe spaliny czuć nieprzepaloną ropą to warto zajrzeć do wnętrza obudowy zaworu EGR a konkretnie to sprawdzić czy nie przycina się klapa gasząca bo wtedy ewidentnie silnik dostaje paliwo a brak mu powietrza i ten biało-szary dym to niespalona ropa - miałem kiedyś identyczne objawy z tym, że u mnie takie kopcenie miało miejsce cały czas a dodatkowo silnik tracił obroty i brak było reakcji na pedał gazu, po wielu moich poszukiwaniach okazało się, że elektrozawór N239, który steruje tą klapą dostawał zwarcia i klapę mi przymykało w trakcie jazdy lecz nie całkowicie z powodu syfu z nagaru, mimo tego zwarcia VAG nie wykrywał żadnej usterki (i to spowodowało, że nie od razu znalazłem przyczynę), na próbę sprawdź w jakiej pozycji znajduje się klapa gasząca - czy nie przycina jej nagar i odepnij wtyczkę od elektrozaworu N239.
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 22:03 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości