Turbina

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Alchemik_2006
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
Lokalizacja: GDA

Turbina

Post autor: Alchemik_2006 » ndz lis 08, 2009 17:52

Czy świszczenie turbiny od dolnych obrotow 1000rpm przy delikatnym wciskaniu pedała swiadczy o tym, że turbo się kończy ???
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 17:53 przez Alchemik_2006, łącznie zmieniany 1 raz.


VWManiak

Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » ndz lis 08, 2009 18:10

nie


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » ndz lis 08, 2009 18:16

nie :grin:



Awatar użytkownika
Alchemik_2006
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
Lokalizacja: GDA

Post autor: Alchemik_2006 » ndz lis 08, 2009 18:34

Konkretne odpowiedzi są w cenie :pub:


VWManiak

Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » ndz lis 08, 2009 20:35

Alchemik_2006, chcesz zadbać o turbo, wytnij katalizator, przepałuj ostro czasem samochód co by kierowniczki się nie zapiekły, pamiętaj o chłodzeniu po ostrej jeździe, jak turbo będzie się kończyć komp wyświetli ci np. NOTLAUF , najlepszym sposobem na diagnozę turbiny jest obserwacja sztangi lub rozkręcenie dolotu przy intercoolerze i sprawdzenie czy nie zbiera się tam olej


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » ndz lis 08, 2009 20:59

A jak mam np mokry oleisty zaciek na łączeniu przewodu od turbo z tym kątowym przewodem który potem wchodzi do IC?? Wyjąłem kiedyś (z 2 miesiące temu) IC i było tam 5 ml oliwy. Dodam,że auto ma 223 tys km i specjalnie problemów nie ma, na hamowni dmuchnął ładne 109 KM. Na wiosne mam w planie wycięcie kata,zaślepienie EGR i wyczyszczenie dolotu.



Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » ndz lis 08, 2009 21:01

Toledziak, 5 ml to nie tragedia zwłaszcza że turbo dmucha jak trzeba


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » ndz lis 08, 2009 21:04

No i oto mi chodziło :) Ale miewam też tak że jak auto chodzi sobie na wolnych to po chwili zaczyna turbina świszczeć, tak jakby się EGR zamknął. Dziwny objaw. W każdym razie na wiosne sie z tym wszystkim pobawie. Póki co mam inny problem opisany tu :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279185



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości