Strona 1 z 1
problem z wg
: sob lis 07, 2009 00:06
autor: Ł-u-k-a-s-z
: ndz lis 08, 2009 00:05
autor: arwam
PROXII,
masz jedno z dwóch uchodzących za najlepsze turbo w MK2.
ale wadą turbin T3 jest brak możliwości regulacji tak jak w przypadku innych turbin.
musisz się zaopatrzyć w MBC lub sobie takie zrobić
[ Dodano: 07 Lis 2009 23:09 ]
ten temat będzie Ci pomocny:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100480
ale i tak radzę MBC albo zakupić np na allegro albo samemu zrobić
: ndz lis 08, 2009 00:41
autor: Ł-u-k-a-s-z
dzieki koleg oto mi chodzilo
wskaz cisnienia juz zam. a mbc w poniedzialek aha jeszcze pytanko jak na postoju dam gazu i wciskam wlot od turbiny nie czuje cisnienia czy to wina zapieczonego wg czy tak ma byc
: ndz lis 08, 2009 01:13
autor: arwam
PROXII pisze:jak na postoju dam gazu i wciskam wlot od turbiny nie czuje cisnienia czy to wina zapieczonego wg czy tak ma byc
\
T3 to leniwa turbina i zwłaszcza jeśli nie masz zmodzonej pompy to raczej nie ma szans na to żebyś poczuł ciśnienie.
jak podlejesz konkretnie paliwem i dasz MBC to może na postoju Ci dmuchnie z 0,5bara ale nie jest ważne ciśnienie bez obciążenia tylko pod obciążeniem
: ndz lis 08, 2009 10:11
autor: Ł-u-k-a-s-z
mnie mechanik zbil z tropu bo sprawdzal i powiedzial ze turbo uszkodzone bo nie dajie cisnienia dzieki kolego za pomoc
: ndz lis 08, 2009 11:01
autor: arwam
PROXII,
zmień mechanika bo on taki sam fachowiec, jak byli panowie na Ujazdówce.
gazowali mój silnik aż mało z ramy nie wyskoczył i stwierdzili że mam padnięte turbo bno węże na postoju nie puchną.
jak ich przewiozłem to zdanie zmienili.
Możesz kolegi
paja zapytać
po przejażdżce już mi proponowali wymiany turbiny w okazjonalnej cenie
ten typ po prostu dość późno się budzi i w sposób dość powolny ale pod obciążeniem umiejętnie wykorzystana potrafi nadanwać naprawdę mocne przyspieszenie pojazdowi
: pn lis 09, 2009 08:40
autor: Ł-u-k-a-s-z
koledzy mozecie jeszcze podrzucic temat o ic jak zamontowac orginalny tdic bo ja nie moge nic znalesc wyszukiwarce pozdro
: pn lis 09, 2009 09:01
autor: arwam
PROXII, strona główna vwgolf.pl dział porady
: pn lis 09, 2009 10:42
autor: Ł-u-k-a-s-z
dzieki tam nie szukalem
[ Dodano: 10 Lis 2009 08:48 ]
mam jeszcze jedno pytanko zeby nie zasmiecac forum dzisiaj scaglem rure miedzy turbo a kolektorem i jest zasrana olejem to znaczy ze turbo przecieka . i teraz pytanie;czy mozna jezdzic czy cza robic bo chcialbym dp wiosny przechulac
: śr gru 02, 2009 20:53
autor: arwam
PROXII pisze:mam jeszcze jedno pytanko zeby nie zasmiecac forum dzisiaj scaglem rure miedzy turbo a kolektorem i jest zasrana olejem
zasleży jak jak bardzo jak tylko zwilżone ściankito tak ma być ale jeśli wszystko ocieka w oleju to rób czym prędzej lub zmieniaj na inną bo jak Ci sztachnie oleju, to z silnika niewiele Ci zostanie.