podtlenek azotu mokry do diesla??
: śr lis 04, 2009 18:43
mam okazje kupic podtlenek azotu MOKRY. Posiadam diesla. czy moge załozyc taka instalacje?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
w benzynowych tak ale w dieslu działa to troche odwrotnie bo im więcej tlenu tym niższe EGTShmatan pisze:bez wątpienia zmniejszoną żywotność.
tuner powinien zrobić 2 programy: normalny i pod nitro, ze zwiększoną dawką paliwa.Shmatan pisze:Wtrysk mokry z tego co wiem, sprawia że wraz z podtlenkiem dodawana jest porcja paliwa - w tdi moim zdaniem to koniecznośc, a nawet rozważyłym osobny opornik większający dawke (aż do mocnego dymienia) uaktywniany w momencie "strzału"
A tym mnie zaciekawiłeś - wydawało mi się, że strzał z nitro zwiększa moc silnika, przez co silnik narażony jest na większe obciążenia, a co za tym idzie spada wytrzymałość materiałów z których jest wykonany.morfeusz86r pisze:w benzynowych tak ale w dieslu działa to troche odwrotnie bo im więcej tlenu tym niższe EGT
Skąd on wie który obecnie jest bieg ?lolo_golf pisze:...u mnie w rzeszowie chłopaki z RS-Service opracowali taki modul do diesla ze go programujesz.
Dziala to tak ze przed startem odpalasz modul i nic wiecej nie robisz. On ma zaprogramowane(wedle twoim potrzeb) ze np. na jedynce podaje 10%, na dwojce 20% i im wyzej tym wiecej - zalezy do czego uzywasz auta. ...
Po pedale gazu. Każde kolejne naciśnięcie to kolejny bieg. System zero-jedynkowy.goodhope pisze:Skąd on wie który obecnie jest bieg ?
(dodam że jest to wykonalne, rozpoznanie biegu, bez dotykania skrzyni biegów miał już 11 lat temu MM1AP w KFX z PSA ... ale ..bardzo mnie ciekawi, skąd tutaj wspomniany moduł wie, który masz bieg