Strona 1 z 10

[chip] Golf V 1.9 TDI 90KM...ile da się zrobic i gdzie ?

: sob paź 31, 2009 22:39
autor: stepniak.p
Witam!

Mam Golfa V 1.9 TDI 90KM....troche slaby jest i chcialbym go troszke podkrecic :grin:

wiec pytanie cisnie sie samo na usta : Ile bezpiecznie mozna z niego zrobic ?

i ktory zaklad polecacie najbardziej, ktory ciszy sie najlepsza opinia (najlepiej w okolicy slaska)


Pozdrawiam Piotr :grin:

: sob paź 31, 2009 22:42
autor: evolution
z gliwic jestes... w okolicy to compsport i "aligator" sa godni do polecenia w kolejnosci obojetnej.

: sob paź 31, 2009 22:53
autor: stepniak.p
bo caly czas sklanialem sie ku firmie V-TECH Krakow....
ktos slyszal jakies negatywne opinie czy cos w tym stylu ?

: ndz lis 01, 2009 00:56
autor: KonradzikIV
bo caly czas sklanialem sie ku firmie V-TECH Krakow....
ktos slyszal jakies negatywne opinie czy cos w tym stylu ?
zadam inne pytanie, ktoś słyszał o nich pozytywne opinie ?? w Krakowie masz TTC w bielsku/gliwicach Compociarzy w Katowicach Aligatora.

: ndz lis 01, 2009 15:00
autor: jaro789
idź do tych polecanych
zakładaj wtryski 216 plus soft i będziesz miał bezpieczne 140km i ok 330nm
koszt ok2500zł a samochód będzie nie do poznania
bezpieczna granica dla tego silnika to 200km
jak będziesz chciał wiecej to turbo np arl awx i fimc i będzie 160 i będziesz jeździł spokojnie

[ Dodano: 01 Lis 2009 14:00 ]
wal do Aligatora

: ndz lis 01, 2009 15:30
autor: Ceglarz
jaro860929, 216 do PD??

: ndz lis 01, 2009 16:11
autor: krzys-jeruzal
stepniak.p pisze:Mam Golfa V 1.9 TDI 90KM
W V były silniki pd układ paliwowy wystarczny na 180km pewnie jedyne co cie ogranicza to turbina i sprzegło i ewentualnie mały IC masz aczkolwiek mozesz miec juz FMIC ale niejestem pewien

: ndz lis 01, 2009 16:29
autor: rob555
Byly dwie rodzaje 90KM...jedne to wykastrowana elektronicznie 105 (kwestie podatkowe) i te robisz na 130KM bez wogule slowa sprzeciwu. Drugie niestety mialy liche sprzegla i slabe turbawki i tam ponad 120KM to trzeba rosadnie.....
Oczywiscie po zmianach mechanicznych oba motory robia 180KM bez problemu ale tego raczej byle "tjuner" nie ogarnie :chytry:
Chlopaki dobrze polecaja

: ndz lis 01, 2009 16:47
autor: jaro789
przepraszam źle zobaczyłem
oczywiście że to inna technologia
nie vp a pd
ale wizyta u Aligatora nie zaszkodzi :bigok:
napewno rozwiąże Twoje problemy

: ndz lis 01, 2009 16:56
autor: _mumin_
Do nas również z Gliwic nie daleko więc jeśli jesteś zainteresowany to dzwoń.

: ndz lis 01, 2009 21:34
autor: stepniak.p
ok to juz cos wiem :grin:

chce miec w nim na poczatek ok 120-130 KM jesli bedzie to ten silnik co go wykastrowali z 105 KM :jezor:

Powiedzcie mi taka rzecz : Jaki symbol ma ten silnik ktorego wykastrowali z 105 KM ?

Z tego co wiem 1.9 90 KM sa chyba 3 symbole (rodzaje)....prawda ?

: ndz lis 01, 2009 21:49
autor: krzys-jeruzal
stepniak.p, ja ci powiem tak zrób sobie wiekszą turbine i jedz zeby raz ci zrobili ok150km zebys pózniej nie jezdził na korekte bo napewno bedziesz wiecej chciał po niedługim czasie...

: ndz lis 01, 2009 22:00
autor: stepniak.p
nieee.....wymiana turbiny narazie kategorycznie odpada ;)

narazie tylko jakis sofcik :grin:

: pn lis 02, 2009 10:42
autor: TuneFORCE
rob555 pisze:....te robisz na 130KM bez wogule slowa sprzeciwu. Drugie niestety mialy liche sprzegla i slabe turbawki i tam ponad 120KM to trzeba rosadnie.....
Rob zaraz Ci napiszą że ,,słaby'' jesteś...że 150KM z tych motorów z palcem w d.. dla przeciętnego użytkownika można zrobić...