Strona 1 z 3
Jaką większą LOCHE???
: śr paź 28, 2009 20:39
autor: pusty
Witam. tak jak w temacie opisałem zastanawiam się na d zmianą turbo na coś większego, program juz jest zrobiony wyszło 162KM, noi już zaczyna brakować śmocy, więc chce włóżyć większe turbo i coolera większego założyć. Jak myślicie jakie turbo byłoby odpowiednie jakaś hybryda z ARL'a czy seria większa??
Może być problem ze zmieszczeniem turbo, bo mam też tylni napęd, więc jakie weszło by bez problemu??
: czw paź 29, 2009 00:40
autor: spawacz
Zawsze jeszcze Ci zostaje turbo T4 a jakiekos Man"a 5cyl, w sumie t25-28 z nissanow to dosc niezle turbinki.
: śr sty 06, 2010 18:51
autor: pusty
panowie a jakie są różnice między turbo ASZ i ARL ??? Chłodzenie ich jest takie samo czy inne?? Bo chyba się zdecyduje na hybryde z ARL'a.......
: śr sty 06, 2010 18:59
autor: Broker89
pusty, ARL ma większy wirnik od ASZ, jeśli już się chcesz pchać w zabawy z big turbo, to z doświadczeń forumowiczy pchaj oryginalną ARL bądź gt22, przy arl unikniesz zmiany kolektorów przerabiania wydechu itd tylko większy coolerek(seryjny arl jest większy od asz ale jak robić to lepiej od razu customowy na przód zapodać), gt22 pociąga za sobą spore koszta
: śr sty 06, 2010 19:47
autor: luki-TDI
Hybrydy raczej większość ci odmówi z takiego powodu że większość osób miało z nimi problemy, na turbo od BRD można zrobić 200km. Do jazdy na codzień i w twoim przypadku (4x4) była by to najbardizej optymalna opcja. Na turbiny nie patrzcie tylko pod kątem jakie ma śmigło ale ile powietrza może dostarczyć przy danym doładowaniu.
162km z ASZ?Troche mało?Masz coś niesprawnego?Czy bardzo lajtowy programik?Pochwal się wykresem
: śr sty 06, 2010 20:32
autor: morfeusz86r
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....
: śr sty 06, 2010 21:06
autor: krzys-jeruzal
tu masz wykres smochodu z silnikiem ASZ
turbo ASZ z wirnikiem z BMW 530D
FMIC z oktavi 2
Sprzegło wzmacnine przez radzikowskiego podwójna sprezyna centralna wytrzymac ma ponad 550nm
Pompki seria
Dolot seria
wydech przelot 2.5"
http://www.fotosik.pl/pok...7cb19adaaf.html
Taką samą hbryde da sei zrobic z arl bedzie lepszy dół bo arl ma wiekszy wirnik gorący ... jak hcesz to dam ci nammiary na zakład co ją robił mam kilku znajomych co ma turbiny z tej firmy i nie było zadnego problemu....
[ Dodano: 06 Sty 2010 20:17 ]
A dlaczego tylko 213ps bo na konic u pompki nie miały chęci dymił juz mocno i tp... moze wałek kiedys bedzie...
: śr sty 06, 2010 21:57
autor: kozak
cos wykres nie bangla.
: śr sty 06, 2010 22:02
autor: pusty
luki-TDI pisze:162km z ASZ?Troche mało?Masz coś niesprawnego?Czy bardzo lajtowy programik?Pochwal się wykresem
proszę tu jest wykresik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102&start=75
czemu tak mało?? Łysy powiedział że turbo więcej już nie da, i pompki jeszcze nie są na 100% sprawne, dlatego taki wynik. 3 razy poprawiał softa i cały czas wychodziło w granicach 160-164 km.
możesz podać namiary na tego facha
: śr sty 06, 2010 23:13
autor: przemekkum
tu poprawiony wykres
krzys-jeruzal,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... adaaf.html
: śr sty 06, 2010 23:29
autor: g0trek
ARL wystarczy do ok. 190KM, więc jeżeli chcesz więcej (np. przekroczyć psychologiczną barierę 200KM) to tylko GT22. Spokojnie na tym zrobisz 220KM i z napędem na 4 koła będzie się to ładnie odpychało.
: śr sty 06, 2010 23:46
autor: morfeusz86r
krzys-jeruzal pisze:Taką samą hbryde da sei zrobic z arl bedzie lepszy dół bo arl ma wiekszy wirnik gorący ... jak hcesz to dam ci nammiary na zakład co ją robił mam kilku znajomych co ma turbiny z tej firmy i nie było zadnego problemu....
wrzuć namiary w temacie, nie jednemu sie przyda