Strona 1 z 2

Montaż większego IC

: pn paź 26, 2009 16:19
autor: stefan1989
Witam, mam pytanie czy jest sens montowania większego w IC w seryjnym AJM?? Powiem że jak się teraz zrobiło zimno to widzę sporą różnicę podczas jazdy w stosunku do tego co było w lato.

: pn paź 26, 2009 17:05
autor: Cobraaa
W seryjnym egzemplarzu montowanie większego IC to raczej sztuka dla sztuki, bo przyrostów nie będzie prawie żadnych, no chyba że potem planujesz większe mody. :chytry:

: pn paź 26, 2009 21:11
autor: stefan1989
Tzn zastanawiam się nad wirusem ale dużo osób mi to odradza w AJM i mam już najechane 220000km i planuje nim jeszcze pojezdzić z 2 lata więc nie chciał bym mieć większych komplikacji.

: pn paź 26, 2009 21:19
autor: Fahoo
stefan1989, jak znam się na tdi :grin: to pewnie po 3-4 przejazdach z gazem w podłodze od światel do świateł auto przestaje jechac nie tak???
montaz fmica pomoze, bo bedziesz mial cały czas niższą temp w dolocie nie zaleznie od pory roku.
Sam fmic to troche roboty i poprzestanie na takiej modyfikacji to profanacja :grin:

: wt paź 27, 2009 16:19
autor: stefan1989
No nie tyle chodzi o tą jazdę spod świateł z gazem w podłodze co to że jak teraz jadę na 3 i dam gazu to czuć że ostro wciska w fotel, w lato nie było tak pięknie. No zastanawiam się nad jakimś delikatnym wirusem ale jeszcze się waham.

: wt paź 27, 2009 16:23
autor: SToRM
A nie zalozyles czasem zimowek na stalowkach? :D

: wt paź 27, 2009 16:25
autor: stefan1989
jeszcze nie:D może nie jest to jakaś szokująca różnica ale ja ją widzę.

: wt paź 27, 2009 16:34
autor: Shmatan
Jest spory temat - w mk4 pod seryjnym zderzakiem niestety jest mało miejsca, ale da się to zrobić.

Jezeli chcesz zrobić to prosto, a nie zależy Ci na perfekcyjnych wynikach, to pomyśl nad IC z wejściem i wyjściem z jeden strony, oraz nad podłączeniem go do oryginalnych rur. Zarówno koszta, jak i robocizna maleją.

: wt paź 27, 2009 16:39
autor: kusmat19
stefan1989
ZGADZAM SIE Z TOBA I POWIEM TAK JA TEZ CZUJE ROZNICE I POWIEM TYLE TO JEST PIERWSZA RZECZ KTORA ROBI SIE WTYM AUCIE A POTEM JAKIS WIRUS :bigok: JAK ZAMONTUJESZ TO WSTAWISZ JAKIES FOTY? KOSZTY I EWENTUALNIE CO TRZEBA :grin:

: wt paź 27, 2009 16:45
autor: stefan1989
Myślę nad tym poważnie:D Jak zrobie to dam foty. I nie ukrywam że korci mnie zamontowanie IC w stylu Subaru Impreza STI, jest troche pracy i może wygląd troche wiejski ale o ile by się dało skrócić drogę rur.

: wt paź 27, 2009 17:02
autor: XenO
stefan1989, seryjny IC w cieplejsze dni poprostu nie wyrabia z chłodzeniem powietrza a montaż FMIC zdecydowanie poprawia "kondycje" powietrza zasysanego przez silnik. Jak bys chciał zobaczyc FMIC zapraszam do mnie mimo że mam 1.8T ale wizualnie widać co i jak :bigok:

: wt paź 27, 2009 18:48
autor: Grabek1985
stefan1989 pisze:Tzn zastanawiam się nad wirusem ale dużo osób mi to odradza w AJM i mam już najechane 220000km i planuje nim jeszcze pojezdzić z 2 lata więc nie chciał bym mieć większych komplikacji.
220 tyś. to aż tak dużo?
Chyba nie, bo sporo osób jeździ autami z wiekszymi przebiegami i nie zastanawia się nad zawirusowaniem auta. :grin:

A FMIC dobra sprawa faktycznie. Od czegoś zacząć mody należy :bigok:

: wt paź 27, 2009 22:23
autor: Fahoo
stefan1989, to było tylko zobrazowanie co sie dzieje z autem przy seryjnym IC

: wt paź 27, 2009 22:28
autor: Shmatan
Grabek1985 pisze:Od czegoś zacząć mody należy
A przy okazji ic mimo wszystko wychodzi taniej niż soft czy wtryski :)
Grabek1985 pisze:220 tyś. to aż tak dużo?
Chyba nie, bo sporo osób jeździ autami z wiekszymi przebiegami
220k to dla dobrze traktowanego tdi nic - 3/4 liczników itak jest kręcone, więc większość osób które same nie sprowadzały powie Ci że ma 100k ;)