Strona 1 z 3

Ciekawa cena za 0.216

: śr paź 14, 2009 07:52
autor: admin911
Witam
Ostatnio spotkalem sie z roznymi cenami wtryskow 0.216 i znalazlem stronke gdzie mozna
kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu :)
Co wy na to? Choc i nawet na ebay.com sa za 87dolarow.
Cowboy kupuje bosha za 950 a tu firma bo i nie firma ale cena hmm 1/3 .
Ktos cos wie czy to warte tej kasy ?
Nawet w ebay.de sa wtryski 0.216 20euro za sztuke.
Znalazlem tez ciekawą opcje dla zwiekszenia pompy wtryskowej 10 na 12 tylko ze cena 200euro :/.
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=13

: śr paź 14, 2009 10:11
autor: cowboy
admin911 pisze:kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu :)
350 PLN koszty transportu - to czym to jest sprowadzane ? :P
admin911 pisze:Co wy na to? Choc i nawet na ebay.com sa za 87dolarow.
Cowboy kupuje bosha za 950 a tu firma bo i nie firma ale cena hmm 1/3 .
Ktos cos wie czy to warte tej kasy ?
kup i przetestuj, ktos juz pisał o tych koncówkach z Kanady

: śr paź 14, 2009 13:10
autor: CrocodileReggae
cowboy pisze:350 PLN koszty transportu - to czym to jest sprowadzane ? :P
admin911 pisze:350zl plus koszty transportu :)
Też jestem Ciekaw kanadyjskich końcówek...

link...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=246917

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=191314

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=255446

: śr paź 14, 2009 16:53
autor: cowboy
CrocodileReggae pisze:admin911 napisał/a:
350zl plus koszty transportu :)
po edycie :) :chytry:

: śr paź 14, 2009 17:54
autor: CrocodileReggae
Ostatnio zmieniony przez admin911 Dzisiaj 8:08, w całości zmieniany 2 razy
cowboy pisze:Wysłany: Dzisiaj 10:11
admin911 napisał/a:
kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu :)
cowboy pisze:po edycie :) :chytry:
:helm:

: śr paź 14, 2009 18:52
autor: mp1985
ogarnia ktoś może jaki jest koszt +/- przerobienia pompy 10 na 11 za pomoca tego kitu u pompiarza
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=28




bo przełożenie końcówek i ustawienie obu ciśnień na 4 wtryskach to koszt ok 200zł??



na handel to tak sobie ale dla siebie to nawet dobra opcja przesyłka do PL tylko 15$

: śr paź 14, 2009 19:31
autor: cowboy
mp1985 pisze:ogarnia ktoś może jaki jest koszt +/- przerobienia pompy 10 na 11 za pomoca tego kitu u pompiarza
około 500 PLN sama przeróbka z tego co pamietam

ale wymiana samego tłokorozdzielacza to nie wszystko, bo oryginalna 11 ma jeszcze inna falę...

: śr paź 14, 2009 20:27
autor: vision
cowboy pisze:bo oryginalna 11 ma jeszcze inna falę..
co nie wpływa na obsadzenie tłoczka na innej np 1Z

: śr paź 14, 2009 20:38
autor: Adamm
ale 10tka z mk4 ma chyba taka sama fale co 11 ??

: śr paź 14, 2009 21:15
autor: mp1985
czyli się nie opłaca ten kit bo:
kit 150$= 450zł
przeróbka= 500
suma 950zł


a oryg 11 kupi za 1,2tys -1,5tys zł - sprzedaż swojej starej pompy ok400zł = 800-1100zł za oryg

: śr paź 14, 2009 22:19
autor: Adamm
mp1985, 11 na szrocie mozna wyrwac za 800 zl :P

ja swoja zdobylem za 600

: śr paź 14, 2009 22:44
autor: mp1985
cały czas się bujam z myślami czy dać do swojego 216 i modzić grubo dalej czy olać bo blokuje mnie ten cholerny osprzęt (przepływka boscha, nastawnik potencjometryczny, komp)

: czw paź 15, 2009 08:07
autor: admin911
No nie badzcie pedantami ,trzepiacie sie za edytowanie ;P, szybko pisze i nie lookam przewaznie w stecz . Nie klikam dwoma palcami :] Ciekawa sprawa z tymi wtryskami, przełożenie końcówek mam w PDF od TDICLUB.COM , napisali jak przelozyc. Wiadomo moglby kopcic troche bo lal by wiecej ropki wiec trzeba bylo by sie w sofcie pobawic i lekko go przeciągnąć (nad tym pracuje a dopiero sie ucze lol ). Choc z tego co wylokalem dawke paliwa mozna wyregulowac i sprawdzic vagiem .
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
temat : Setting Injection Timing
jest podane jak ustawic wtrysk zaraz po wymianie rozrzadu oraz podawanej dawki w mg. za pomoca vaga.
Mozna by tym poskutkowac aby nie kopcil i pracowal okej na takich wtryskach.
Co wy na to? Czy jednak trzeba regulowac cisnienia ? Gdzie malo kto pisze na innych forach o tej regulacji jedynie o wymianie.

: czw paź 15, 2009 08:29
autor: Adamm
admin911 pisze:przełożenie końcówek mam w PDF od TDICLUB.COM
a wiesz ze po zmnianie koncowek (nie wtryskow) wypadaloby sprawdzic jak rozpylaja i przy jakich cisnieniach? rozumiem ze masz sprzet do tego?:P

[ Dodano: Czw Paź 15, 2009 8:33 am ]
admin911 pisze:Choc z tego co wylokalem dawke paliwa mozna wyregulowac i sprawdzic vagiem .
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
temat : Setting Injection Timing
chyba niezbyt wiesz o czym piszesz :P - tu chodzi o regulacje kata wtrysku a nie wielkosci podawanego paliwa

poza tym vagiem owszem mozna regulowac dawke paliwa ale w niewielkim zakresie- na minus o ile mnie pamiec nie myli ok 1 moze 2 mg na plus ok 0.4 :P