Strona 1 z 3

MK IV ALH+216+HYBRYDA 130pd+Soft

: ndz paź 11, 2009 01:30
autor: Redbullos_AFN
Witam wszystkich forumowiczów!!!
Sprawa wygląda następująco,na początku tamtego tygodnia odwiedził mnie znajomy na stałe mieszkający w Hamburgu.Niestety chyba za bardzo"wypłacał" w drodze do mnie ponieważ dotarł resztką sił.(uszczelka pod głowicą poszła)
Przy okazji naprawy postanowiliśmy trochę wzmocnić seryjne ALH
Do auta zamontowaliśmy:
Turbo jak w temacie oraz wtryski od Cowboya z końcówkami boscha
W poniedziałek jesteśmy umówieni z forumowiczem Uysy-m na strojenie i zastanawiam się jakiego wyniku możemy się spodziewać?
Jako ,że auto będzie jeździło za zachodnią granicą nie może zostawiać chmury,poza tym pełna dowolność przy strojeniu.
Macie może przepuszczenia co można będzie osiągnąć na seryjnej pompie oraz Coolerze???
(sprzęgło na razie zostało ponieważ nie chciało nam się wymieniać ale jak tylko "umrze" zarzucimy jednomas+g60)

: ndz paź 11, 2009 12:08
autor: Matijas
MK IV ALH+216+HYBRYDA 130pd+Soft
Pewnie okolice 150-160ps wyjda i 300-350NM, wszystko do pompy zalezy.

Tyle ze przy seryjnym Icku w cieplejsze dni bedzie mniej, teraz powinno byc ok bo chlodno na dworzu;)

: ndz paź 11, 2009 14:43
autor: SToRM
ma nie kopcic?
145-150 KM bedzie i 300 Nm

: ndz paź 11, 2009 14:57
autor: TuneFORCE
W granicach 15x KM wyjdzie, przy seryjnym ICku koniki będą szybko uciekały w cieplejsze dni.

: ndz paź 11, 2009 16:29
autor: sheriffg
308NM to mam na samych wtryskach bez programu więc powinien miec trochę więcej tej mocy , 150ps można osiągnąc przy zwykłej turbinie więc po co zakładac od ASZ :bajer:

: ndz paź 11, 2009 19:45
autor: Redbullos_AFN
Tak właśnie myślałem o jakichś 150KM
Gdyby do tego udało się poprowadzić moment do jakichś 330-340NM to było by wspaniale :chytry:

: ndz paź 11, 2009 20:39
autor: sheriffg
bez problemu powinno wyjść 330 - 340 nm wyczyść egr kolektor dolotowy i wywal kata to też cos da :bigok:

: ndz paź 11, 2009 20:50
autor: Redbullos_AFN
sheriffg pisze:bez problemu powinno wyjść 330 - 340 nm wyczyść egr kolektor dolotowy i wywal kata to też cos da
Kolektor wymyty na błysk,zawór również.
Kata nie chcemy ruszać na razie bo mogą być jeszcze większe problemy w Niemczech na przeglądzie.

: ndz paź 11, 2009 22:17
autor: KonradzikIV
będzie cieplutko latem :)

: ndz paź 11, 2009 22:57
autor: Redbullos_AFN
KonradzikIV pisze:będzie cieplutko latem :)
Na wiosnę siądzie Big Cooler oraz sprzęgło jeśli do tego czasu wytrzyma.
Będzie dobrze :green_fuck:
Jutro dodam wykresik

: pn paź 12, 2009 21:25
autor: krzys-jeruzal
Redbullos_AFN pisze:Jutro dodam wykresik
Dawaj wykres :)

: pn paź 12, 2009 21:30
autor: Matijas
krzys-jeruzal, a Ty kiedy na strojenie sie wybierasz w koncu :chytry: :chytry:

: pn paź 12, 2009 21:31
autor: krzys-jeruzal
Matijas pisze:krzys-jeruzal, a Ty kiedy na strojenie sie wybierasz w koncu
a w srode tą 14,10,2009

: pn paź 12, 2009 21:50
autor: Matijas
krzys-jeruzal pisze:a w srode tą 14,10,2009
do Rogala jedziesz??

auto juz zlozone do konca jest?