[MK4 TDI AHF] Swap silnika na ARL 150KM Potrzebna pomoc
: sob paź 10, 2009 14:52
Witam Forumowiczów.
To mój pierwszy temat na forum, aczkolwiek czytelnikiem jestem od dłuższego już czasu i to właśnie do Was chciałbym zwrócić się o pomoc.
Moje auto to Golf IV TDI z silnikiem AHF, 110KM na pompie. Jeżeli chodzi o mechanikę pojazdu wszystko jest fabryczne. Jednak jest jedno ale. Auto ma przejechane... 530 000km. Niestety silnik ma już serdecznie dość. Z trudnością zapala, ostatnio padło koło dwumasowe, kopci na niebiesko na przemian z czarną chmurą dymu. A i moc już nie ta. Silnik po prostu się już wyeksploatował, puszcza olej z każdej możliwej szczeliny. Cały IC jest zawalony olejem.
Teraz chciałbym wykonać zabieg trochę z chęci podniesienia mocy, a trochę z konieczności.
Chciałbym założyć silnik ARL na PD. Decyzja generalnie zapadła.
Teraz chciałbym doświadczonych w temacie zapytać co potrzebuję, by maszyne zapalić? Może ktoś już to robił i ma jakieś cenne wskazówki żeby operację przeprowadzić poprawnie. Wszystkim którzy pomogą na zlocie stawiam duże
Kompletowanie nowych części rozpoczynam od:
Silnika ARL
Skrzyni biegów "6"
Półosi napędowych
Łap silnika i skrzyni
Rozrusznika
Komputera silnika
Zestawu zegarów
Wiem, że to zestaw niezbędny.
Poszukuję ponadto z jakiegoś rozbitego auta elektryki silnika ARL.
Koledzy co będę potrzebował jeszcze? Jeżeli chodzi o fundzusze to nie są one jakieś wygórowane, przygotowałem 8 kafli.
Poniżej obecny silnik... rok temu.
Czekam na wszelką pomoc i rady
To mój pierwszy temat na forum, aczkolwiek czytelnikiem jestem od dłuższego już czasu i to właśnie do Was chciałbym zwrócić się o pomoc.
Moje auto to Golf IV TDI z silnikiem AHF, 110KM na pompie. Jeżeli chodzi o mechanikę pojazdu wszystko jest fabryczne. Jednak jest jedno ale. Auto ma przejechane... 530 000km. Niestety silnik ma już serdecznie dość. Z trudnością zapala, ostatnio padło koło dwumasowe, kopci na niebiesko na przemian z czarną chmurą dymu. A i moc już nie ta. Silnik po prostu się już wyeksploatował, puszcza olej z każdej możliwej szczeliny. Cały IC jest zawalony olejem.
Teraz chciałbym wykonać zabieg trochę z chęci podniesienia mocy, a trochę z konieczności.
Chciałbym założyć silnik ARL na PD. Decyzja generalnie zapadła.
Teraz chciałbym doświadczonych w temacie zapytać co potrzebuję, by maszyne zapalić? Może ktoś już to robił i ma jakieś cenne wskazówki żeby operację przeprowadzić poprawnie. Wszystkim którzy pomogą na zlocie stawiam duże
Kompletowanie nowych części rozpoczynam od:
Silnika ARL
Skrzyni biegów "6"
Półosi napędowych
Łap silnika i skrzyni
Rozrusznika
Komputera silnika
Zestawu zegarów
Wiem, że to zestaw niezbędny.
Poszukuję ponadto z jakiegoś rozbitego auta elektryki silnika ARL.
Koledzy co będę potrzebował jeszcze? Jeżeli chodzi o fundzusze to nie są one jakieś wygórowane, przygotowałem 8 kafli.
Poniżej obecny silnik... rok temu.
Czekam na wszelką pomoc i rady