[MK4 TDI AHF] Swap silnika na ARL 150KM Potrzebna pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[MK4 TDI AHF] Swap silnika na ARL 150KM Potrzebna pomoc
Witam Forumowiczów.
To mój pierwszy temat na forum, aczkolwiek czytelnikiem jestem od dłuższego już czasu i to właśnie do Was chciałbym zwrócić się o pomoc.
Moje auto to Golf IV TDI z silnikiem AHF, 110KM na pompie. Jeżeli chodzi o mechanikę pojazdu wszystko jest fabryczne. Jednak jest jedno ale. Auto ma przejechane... 530 000km. Niestety silnik ma już serdecznie dość. Z trudnością zapala, ostatnio padło koło dwumasowe, kopci na niebiesko na przemian z czarną chmurą dymu. A i moc już nie ta. Silnik po prostu się już wyeksploatował, puszcza olej z każdej możliwej szczeliny. Cały IC jest zawalony olejem.
Teraz chciałbym wykonać zabieg trochę z chęci podniesienia mocy, a trochę z konieczności.
Chciałbym założyć silnik ARL na PD. Decyzja generalnie zapadła.
Teraz chciałbym doświadczonych w temacie zapytać co potrzebuję, by maszyne zapalić? Może ktoś już to robił i ma jakieś cenne wskazówki żeby operację przeprowadzić poprawnie. Wszystkim którzy pomogą na zlocie stawiam duże
Kompletowanie nowych części rozpoczynam od:
Silnika ARL
Skrzyni biegów "6"
Półosi napędowych
Łap silnika i skrzyni
Rozrusznika
Komputera silnika
Zestawu zegarów
Wiem, że to zestaw niezbędny.
Poszukuję ponadto z jakiegoś rozbitego auta elektryki silnika ARL.
Koledzy co będę potrzebował jeszcze? Jeżeli chodzi o fundzusze to nie są one jakieś wygórowane, przygotowałem 8 kafli.
Poniżej obecny silnik... rok temu.
Czekam na wszelką pomoc i rady
To mój pierwszy temat na forum, aczkolwiek czytelnikiem jestem od dłuższego już czasu i to właśnie do Was chciałbym zwrócić się o pomoc.
Moje auto to Golf IV TDI z silnikiem AHF, 110KM na pompie. Jeżeli chodzi o mechanikę pojazdu wszystko jest fabryczne. Jednak jest jedno ale. Auto ma przejechane... 530 000km. Niestety silnik ma już serdecznie dość. Z trudnością zapala, ostatnio padło koło dwumasowe, kopci na niebiesko na przemian z czarną chmurą dymu. A i moc już nie ta. Silnik po prostu się już wyeksploatował, puszcza olej z każdej możliwej szczeliny. Cały IC jest zawalony olejem.
Teraz chciałbym wykonać zabieg trochę z chęci podniesienia mocy, a trochę z konieczności.
Chciałbym założyć silnik ARL na PD. Decyzja generalnie zapadła.
Teraz chciałbym doświadczonych w temacie zapytać co potrzebuję, by maszyne zapalić? Może ktoś już to robił i ma jakieś cenne wskazówki żeby operację przeprowadzić poprawnie. Wszystkim którzy pomogą na zlocie stawiam duże
Kompletowanie nowych części rozpoczynam od:
Silnika ARL
Skrzyni biegów "6"
Półosi napędowych
Łap silnika i skrzyni
Rozrusznika
Komputera silnika
Zestawu zegarów
Wiem, że to zestaw niezbędny.
Poszukuję ponadto z jakiegoś rozbitego auta elektryki silnika ARL.
Koledzy co będę potrzebował jeszcze? Jeżeli chodzi o fundzusze to nie są one jakieś wygórowane, przygotowałem 8 kafli.
Poniżej obecny silnik... rok temu.
Czekam na wszelką pomoc i rady
SZUKAJ NA FORUM są koledzy którzy robili takie mody u siebie..
Szukaj słowa SWAP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=swap+arl
Ps.. co do Fotki to silnik wygląda jak nowy
Szukaj słowa SWAP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=swap+arl
Ps.. co do Fotki to silnik wygląda jak nowy
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 10:13 przez Haki, łącznie zmieniany 2 razy.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
530 tysi dla zadbanego TDI to żaden przelot ...
Tak jak napisał kolega Crocodile.. za 8 tys nie masz szans by wykoać swoje plany. Wolałbym podpicować autko - i sprzedać po jakiejś niskiej cenie. Dołożyć i kupić PD by dalej się bawić w mody.
Tak jak napisał kolega Crocodile.. za 8 tys nie masz szans by wykoać swoje plany. Wolałbym podpicować autko - i sprzedać po jakiejś niskiej cenie. Dołożyć i kupić PD by dalej się bawić w mody.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Po 1 większość TDI w PL ma przebieg w okolicach 500tys
Po 2 to że źle pali to wina pompy lub źle ustawionego kata wtrysku np. jeśli pompa jest ok to nawet przy zajechanym silniku będzie dobrze palił i trzymał moc...
Po 3 olej w ic znaczy że turbo puszcza nie silnik... co może być przyczyną dymienia na niebiesko i czarno
Po 4 dwu mas o niczym nie znaczy...
Po 5 lepiej sprzedać te auto i kupić drugie auto już z PD
Po 2 to że źle pali to wina pompy lub źle ustawionego kata wtrysku np. jeśli pompa jest ok to nawet przy zajechanym silniku będzie dobrze palił i trzymał moc...
Po 3 olej w ic znaczy że turbo puszcza nie silnik... co może być przyczyną dymienia na niebiesko i czarno
Po 4 dwu mas o niczym nie znaczy...
Po 5 lepiej sprzedać te auto i kupić drugie auto już z PD
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości