Strona 1 z 1

jaka turbina do 1,6td???

: śr wrz 23, 2009 13:45
autor: Awo_marek
witam!!!
powiedzcie mi jaką włożyć turbinę do swojego golfa chciałem podnieść nieco jego moc
z forum dowiedziałem się że ludzie wkładają różne turbiny a nawet je podkręcają
natomiast z zakładu regenerującego w mielcu dowiedziałem się ze musi być to oryginalna turbina i nic gość nie słyszał żeby się cos w turbinach podkręcało WIĘC JAK TO W KOŃCU JEST???

: śr wrz 23, 2009 19:28
autor: Krzysiek W.
Po pierwsze :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55639
Po drugie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Po trzecie:
Załóż jeden temat i zapytaj o wszystko co chcesz, bo teraz 5 tematów i każdy z innym pytaniem.

[ Dodano: 23 Wrz 2009 19:29 ]
ps. co do gościa od turbin, nie tryska intelektem.

Re: jaka turbina do 1,6td???

: czw wrz 24, 2009 20:34
autor: *Tomal*
Awo_marek pisze:witam!!!
powiedzcie mi jaką włożyć turbinę do swojego golfa chciałem podnieść nieco jego moc
z forum dowiedziałem się że ludzie wkładają różne turbiny a nawet je podkręcają
natomiast z zakładu regenerującego w mielcu dowiedziałem się ze musi być to oryginalna turbina i nic gość nie słyszał żeby się cos w turbinach podkręcało WIĘC JAK TO W KOŃCU JEST???
Zapodaj K24

: czw wrz 24, 2009 21:56
autor: jarekkoval
Awo_marek,
jaki masz teraz silniczek ? na jakiej dmuchawce ?

: czw wrz 24, 2009 22:28
autor: Awo_marek
silnik to 1,6td i jest to 1v a turbina to oryginalna garret(chyba) dokładnie sprawdzę i zabieram się za nią w poniedziałek więc do usłyszenia :D

: pt wrz 25, 2009 09:54
autor: dawid018
Awo_marek pisze:silnik to 1,6td i jest to 1v
w takim razie zacznij najpierw od zmiany pompy paliwa.dopiero potem możesz myśleć nad większym turbo lub kręceniem tego co masz teraz

: pt wrz 25, 2009 11:00
autor: Awo_marek
upss pomyłka na moją korzyść mój silnik ma 70 km czyli to nie jest ten z tą pompą gorszą :)
-cudze chwalicie swego nie znacie...

: pt wrz 25, 2009 11:08
autor: Krzysiek W.
Awo_marek pisze:upss pomyłka na moją korzyść mój silnik ma 70 km czyli to nie jest ten z tą pompą gorszą
-cudze chwalicie swego nie znacie...
Jeśli jest to 70 km to powinieneś mieć także dobre turbo. :helm:

: pt wrz 25, 2009 11:54
autor: t0mal
Awo_marek, jak ci pisałem, uwierz nie trzeba nic psuć, chyba że masz sporo kasy i silnik wyjęty z auta, porób mody pompy pokręć dawką, rusz ciśnienie, jak mu dowalisz koksu bez umiaru to na zdrowie mu to nie wyjdzie.

: pt wrz 25, 2009 12:55
autor: Awo_marek
w takim razie myślę założyć intercooler boost pina i dam uszczelkę od 1,9 pod głowicę
a silnik to możliwe że będzie wyjęty bo się szykuje remont generalny zależy to tylko od stanu cylindrów...

: pt wrz 25, 2009 13:16
autor: t0mal
Awo_marek pisze:boost pina
To już masz w serii :)
Awo_marek pisze:dam uszczelkę od 1,9 pod głowicę
A razem z nią nowe szpilki, i głowica do splanowania, warto też sprawdzić szczelność zaworów, stan szklanek, prowadnic, i wymienić uszczelniacze - po co 2 razy później rozbierać

: pt wrz 25, 2009 14:42
autor: Awo_marek
boost pin seryjny jest prosty a podobno lepszy jest z grzybkiem???

: pt wrz 25, 2009 14:55
autor: t0mal
Tylko w 1,9 jest prosty, w 1,6 ma kształt stożka

: pt wrz 25, 2009 18:25
autor: jarekkoval
Awo_marek, pokaz foto tego silnika

troche mylisz pojecia
z grzybkiem(LDA) lepsza jest POMPA
a boostpin czyli ten bolec w pompie jest lepszy sciety czyli taki jaki jest w pompach od 1,6 z grzybkiem
wiec jesli masz pompe z grzybkiem to nie musisz zmieniac boostpina