Strona 1 z 1

Jakie koncówki wtrysków do AFNa 216 czy 230?

: pn wrz 21, 2009 22:43
autor: Pyton50
Chcę kupić końcówki do AFNa i zastanawiam się jakie?Ori są 205 i teraz 216 czy coś polepszą osiagi? Czy lepiej kupić 230tki? Co sądzicie?

Re: Jakie koncówki wtrysków do AFNa 216 czy 230?

: pn wrz 21, 2009 22:57
autor: Haki
Pyton50 pisze:Chcę kupić końcówki do AFNa i zastanawiam się jakie?Ori są 205 i teraz 216 czy coś polepszą osiagi? Czy lepiej kupić 230tki? Co sądzicie?
Też mam taki dylemacik do swojego AGR-a... myślę ,że bardziej przyszłościowe jest kupno 230 + sofcik. Zawsze możesz po czasie turbawkę większą zakupić i lecieć dalej z mocą.
216 mają swoje ograniczenia.
Z 2 jednak strony nie wiem do jakich granic chcesz się zbliżyć i ile sosu przeznaczyć na tą zabawę. Myślę,że najlepiej jak wypowiedzą się fachowcy z forum :bigok:

: wt wrz 22, 2009 09:58
autor: Passat944
Kupujcie Pany 230, ja zrobiłem błąd i najpierw kupiłem 216, co prawda w dobrych pieniądzach kupiłem i sprzedałem ale ta zabawa wciąga więc polecam od razu 230 :)

Z moich obserwacji 216 starczają do 170-175KM na pompie 10-tce, na 11 jakieś 185. Zależy też czy Fratelli czy Bosch.

: wt wrz 22, 2009 10:03
autor: CrocodileReggae
do 230 trzeba 11 zapodać i mocne turbo
wtedy ICek jest konieczny

: wt wrz 22, 2009 10:14
autor: grzegorzp
jeżeli chcesz w planach iść powyżej 170KM to od razu ładuj 230, spokojnie można jeździć na 230,10,i nawet seryjnej turbinie, jeżeli na 160KM się skończy to 216 spokojnie wystarczą

: wt wrz 22, 2009 13:59
autor: moment
tylko trzeba pamietac o jednym im wieksze turbo i więcej koksu, to z dołu auto nie bedzie jechało i trze będzie kręcic wyżej , co za tym idzie spalanie tez sie zwiekszy , więc jesli auto do zabawy to wszystko fajnie tylko gorzej jak sie bardzo mocnym tdi jeździ na codzień to może byc bardziej uciażliwe,

: wt wrz 22, 2009 15:03
autor: wesol
CrocodileReggae pisze:do 230 trzeba 11 zapodać i mocne turbo
wtedy ICek jest konieczny
No i praktycznie potrzebna zaraz bedzie wymiana dwumasy na jednomas, docisk i tarcza z lozyskiem. jak nie przewidujemy w przyszlosci mega duzych przyrostow mocy i wkladania sporej ilosci sosu w auto to 216 sa idealne. Przy 230 i seyjnych gratach to duze prawdopodobienstwo ze bedzie batory za nami jak ktos przesadzi z programem.

: wt wrz 22, 2009 18:19
autor: pawel99
do AGR nie ma co wkładać 230 ponieważ będzie dymił jak ciuchcia, posiadam u siebie 216 na standardowym turbo i puszcza już dymki, jak wtryski 230 to i turbo od ARL :grin:

: śr wrz 23, 2009 20:14
autor: TuneFORCE
Jak nie macie zamiaru uderzać w moce powyżej 160/170KM to nie ma sensu wkładać 230ek, 216 w zupełności starczą :grin:

: czw wrz 24, 2009 07:54
autor: Pyton50
Acha zapomniałem jeszcze dodać że turbo mam nowe od 130tki wrzucone.

: czw wrz 24, 2009 12:58
autor: Pruszkowiak
kmink pisze:Jak nie macie zamiaru uderzać w moce powyżej 160/170KM to nie ma sensu wkładać 230ek, 216 w zupełności starczą :grin:
Mody poniżej 170KM to nie ma sensu się pchać w 230

: czw wrz 24, 2009 13:26
autor: johnson
ja mam w ahf 230 i turbo asz, IC seria, pompa 10 i jest, auto puszcza lekki odkurz widoczny w zasadzie tylko w swiatlach innych samochodow, moc kolo 170 i moment kolo 360Nm, auto ciagnie mocno w zasadzie od 1600 obr/min, po zalozeniu dolotu od ARL idzie rowno do czerwonego pola, wiadomo ze IC by sie przydal ale spokojnie auto daje rade

: ndz wrz 27, 2009 21:36
autor: rob555
Bierz 216 beda w sam raz. Do 170KM stykaja