Wymiana turbiny w TDI 90 --> 110KM
: sob wrz 12, 2009 10:29
Jako że w moim firmowym Caddy`laku (ALH 90KM) turbina ma się już ku końcowi [wyje i wpie...a olej pomimo odpiętej odmy] stoję przed widmem wymiany turbiny. Wybór padł na regenerowaną (za 1000 zł z dwuletnią gwarancją bez limitu kilometrów). Jednakże cena za regeneracje turbiny do TDI jest identyczna - czy to 90-tka czy 110-tka - cena ta sama. Zatem skoro różnica w cenie żadna to pomyślałem sobie żeby może zamiast org. 90-tki (ALH) załadować tam tą od 110-tki (AFN lub ASV).
I teraz pytanie do znawców tematu:
Czy taki melanż podejdzie tam bez problemu? (przypominam: silnik ALH zamontowany "w budzie Polo 6N1")
I czy taka kompilacja będzie zdolna do bezproblemowego działania zaraz po zamontowaniu - czy będzie potrzebna jednak jakaś korekta softu aby to w ogóle chciało jeździć zaraz po przekładce ?
Docelowo - kiedyś może jeszcze kpl 216-tek trafi pod maskę.
Po prostu chciałbym nieco wzmocnić auto - bo te 90 koników w dobie dostawczaków mających pod 200KM to "trochę" mało...
Kiedyś "byłem królem lewego pasa"... Dzisiaj niestety jazda przypomina już "żabie skoki" z za jednego TIR`a za drugiego TIR`a
a na lewym gnają CDI, HDI, JTD etc...
I teraz pytanie do znawców tematu:
Czy taki melanż podejdzie tam bez problemu? (przypominam: silnik ALH zamontowany "w budzie Polo 6N1")
I czy taka kompilacja będzie zdolna do bezproblemowego działania zaraz po zamontowaniu - czy będzie potrzebna jednak jakaś korekta softu aby to w ogóle chciało jeździć zaraz po przekładce ?
Docelowo - kiedyś może jeszcze kpl 216-tek trafi pod maskę.

Po prostu chciałbym nieco wzmocnić auto - bo te 90 koników w dobie dostawczaków mających pod 200KM to "trochę" mało...
Kiedyś "byłem królem lewego pasa"... Dzisiaj niestety jazda przypomina już "żabie skoki" z za jednego TIR`a za drugiego TIR`a
