turbina do 1z??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ss-design
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 27, 2009 16:58
Lokalizacja: Gdańsk

turbina do 1z??

Post autor: ss-design » czw wrz 10, 2009 21:47

witam
orientuje się ktoś może czy idzie zaadoptować jakąś turbine bez zmiennej geometrii do 1z chce osiągnąć jakieś 160-170 KM
pozdrawiam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: turbina do 1z??

Post autor: PinkFloyd » czw wrz 10, 2009 21:56

ss-design pisze:witam
orientuje się ktoś może czy idzie zaadoptować jakąś turbine bez zmiennej geometrii do 1z chce osiągnąć jakieś 160-170 KM
pozdrawiam
Trzeba zmienić kompa na 16 bitowy, turbinę na VNT z sterowanie na podcisnienie oraz wydajniejsze wtryski wtedy możesz celować w ta moc. Tak na tych seryjnych gratach pozostaje ci tylko program pod 118KM.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw wrz 10, 2009 22:28

130-135 wykrzesa z oryginalnym WG.
Potem pozostaje VNT bo jak wpakujesz wielka loche na WG to dolu nie bedzie, a zanim gora sie pojawi to juz sie skoncza obroty. To co to za jazda.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw wrz 10, 2009 22:35

bradley pisze:130-135 wykrzesa z oryginalnym WG.
Potem pozostaje VNT bo jak wpakujesz wielka loche na WG to dolu nie bedzie, a zanim gora sie pojawi to juz sie skoncza obroty. To co to za jazda.
Ale na Wg i na ori wtryskach chyba nie da rady 135KM



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt wrz 11, 2009 09:05

na pewno nie da rady na seryjnych wtryskach


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt wrz 11, 2009 09:50

Myslalem o 216 i programie


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » pt wrz 11, 2009 11:02

W 1Z trzeba wymienić pompę wtryskową na conajmniej z AFN żeby to miało ręce i nogi.



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » pt wrz 11, 2009 11:28

Tak mnie zastanawia ile ta turbina w 1Z musi dmuchać,żeby wyciągnąć te 280Nm i 115KM (chodzi mi sam program)??
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 11:29 przez darkjustice, łącznie zmieniany 1 raz.


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
ss-design
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 27, 2009 16:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ss-design » pt wrz 11, 2009 12:44

spokojnie program już jest na wtryski czekam a turbina przy samym programie wg autogauge (zegara) ładuje 1.1


2013-xxxx Golf cabrio mk3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=519855
2011 Nissan sunny n13 gti 268KM/340Nm et13,8 dajtki 2011 (zezłomowany)
2008-2010 Golf cabrio mk3 tdi 178KM/365Nm powered by soft-car et 15,3 lublin 2010 (sprzedany)

Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » sob wrz 12, 2009 09:00

wtryski 216 + program = szansa na ~130 :p


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Awatar użytkownika
ector
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 02:30
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: ector » wt paź 06, 2009 17:09

jarucki pisze:wtryski 216 + program = szansa na ~130 :p
a co zrobić, żeby było w granicach 200KM?? proszę o dokładny opis i nazwy potrzebnych części :)



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt paź 06, 2009 18:13

ector pisze:proszę o dokładny opis i nazwy potrzebnych części :)
byle na tacy...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt paź 06, 2009 18:16

ector pisze:a co zrobić, żeby było w granicach 200KM??
poszukać na forum
ector pisze:proszę o dokładny opis i nazwy potrzebnych części :)
j.w.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości