jak to w końcu jest z turbinami
: czw wrz 10, 2009 11:42
jako że jest pomysł na wsadzenie większej turbiny (hybrydy) do ALH pytanie jest następujące :
- czy jakaś turbina ze 130 podchodzi p&p, czy w każdym przypadku trzeba zmienić spływ oleju, ewentualnie zasilanie. pomijam całkowicie kwestie szybkozłączki, bo to sie wie.
bo sam już nie wiem jak to w końcu jest, czy taka z g4 ASZ pasuje, czy lepsza bedzie passat AWX ( pod względem przeróbek )
generalnie środek ma być ARL, ale jeżeli sie okaże że przeróbki do włożenia obudowy ze 130 bedą takie same jak do 150, to lepsza bedzie ta większa ze środkiem z 18 powiedzmy.
na razie nie biore pod uwage zupełnie jeszcze większych, typu 20 czy 22 bo nie ma takiej potrzeby jeszcze
- czy jakaś turbina ze 130 podchodzi p&p, czy w każdym przypadku trzeba zmienić spływ oleju, ewentualnie zasilanie. pomijam całkowicie kwestie szybkozłączki, bo to sie wie.
bo sam już nie wiem jak to w końcu jest, czy taka z g4 ASZ pasuje, czy lepsza bedzie passat AWX ( pod względem przeróbek )
generalnie środek ma być ARL, ale jeżeli sie okaże że przeróbki do włożenia obudowy ze 130 bedą takie same jak do 150, to lepsza bedzie ta większa ze środkiem z 18 powiedzmy.
na razie nie biore pod uwage zupełnie jeszcze większych, typu 20 czy 22 bo nie ma takiej potrzeby jeszcze