Strona 1 z 1

jak to w końcu jest z turbinami

: czw wrz 10, 2009 11:42
autor: Cinek
jako że jest pomysł na wsadzenie większej turbiny (hybrydy) do ALH pytanie jest następujące :
- czy jakaś turbina ze 130 podchodzi p&p, czy w każdym przypadku trzeba zmienić spływ oleju, ewentualnie zasilanie. pomijam całkowicie kwestie szybkozłączki, bo to sie wie.
bo sam już nie wiem jak to w końcu jest, czy taka z g4 ASZ pasuje, czy lepsza bedzie passat AWX ( pod względem przeróbek )
generalnie środek ma być ARL, ale jeżeli sie okaże że przeróbki do włożenia obudowy ze 130 bedą takie same jak do 150, to lepsza bedzie ta większa ze środkiem z 18 powiedzmy.
na razie nie biore pod uwage zupełnie jeszcze większych, typu 20 czy 22 bo nie ma takiej potrzeby jeszcze

: czw wrz 10, 2009 12:58
autor: grzegorzp
obudowy turbiny od ASZ i ARL są dokładnie takie same

: czw wrz 10, 2009 13:07
autor: Cinek
to wiem, ale jest jeszcze AWX itd

: czw wrz 10, 2009 13:11
autor: cowboy
to wiem, ale jest jeszcze AWX itd
awx ma dzielony kolektor i pasuje do AFNa

do mkIV ALH, AHF, ASV trzeba turbine z ASZ lub ARL

popatrz jak w mkIV masz turbo zamontowane, gruszką na dól... IMO trzeba potwierdzić na 100% odpływ oleju, bo złączka na wylocie z turbo na zapinki to wiadoma sprawa

: czw wrz 10, 2009 20:24
autor: korfanty
Do założenia turbo od ARL do ALH potrzebujemy tylko wspornik do turbiny ARL jeśli go nie ma razem z turbiną (nowy w serwisie kosztuje ok 15zł) i wspomnianą szybkozłączkę - wiekszość osób doradza kupienie czerwonego węża - z mojego doświadczenie to nie ma sensu - potrzeban nam jest tylko szybkozłączka - na którą najlepiej pasuje oryginalny przewód od ALH. Zostaje jeszcze przekręcenie zimnej muszli i to wszystko.

: sob wrz 12, 2009 09:05
autor: jarucki
a ja mam takie pytanie:

czy ktoś mierzył wirniki w turbo od ARLa AWXa i AJMa ?

: sob wrz 12, 2009 09:23
autor: cowboy
jarucki pisze:a ja mam takie pytanie:

czy ktoś mierzył wirniki w turbo od ARLa AWXa i AJMa ?
ja mierzyłem AWX i ARL (AJM jest jeszcze mniejszy)

AWX
Obrazek

ARL
Obrazek

tu masz wymiary wałków, wirników itd

http://www.turbointernational.com/produ ... ntType.asp

: sob wrz 12, 2009 21:10
autor: krzys-jeruzal
jarucki, Ajm czyli GT17 i VNT 15 mają bodaj ze 33mm jutro dokładnie zmierze i napisze

: sob paź 03, 2009 18:02
autor: arwam
Ja mam pytanie z troszkę innej beczki;
Co znaczy końcówka oznaczenia "VK" przy turbinach Garrett'a?
ja właśnie dzisiaj dorwałem GTB 1756 VK z AUDI 2.7 TDI V6

[ Dodano: 04 Paź 2009 14:56 ]
czyli mam rozumieć że nikt nic o tym nie wie?