MK4 Variant 1.9 TDI 90 km a CHIP

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

MK4 Variant 1.9 TDI 90 km a CHIP

Post autor: showtime » pt sie 07, 2009 10:45

Witam

W zwiazku z tym, ze niedlugo chcialbym oddać mojego Golfa w ręce V-TECHU w Krakowie na małe podkręcenie mocy mam parę pytań odnośnie mojego samochodu.

Przebieg: 209.000 km (prawdopodobnie ;)
Moc: 90 km (zdjęty katalizator... - nie wiem czy to cos daje??? Takiego juz kupilem)
Kod silnika: AGR

1. Czy chiptuning przy takim przebiegu to dobra rzecz dla silnika (stosuje oczywiscie zawsze przykazania traktowania TDI... nie butowanie na zimnym silniku, studzenie turbiny itp)

2. Jesli turbina nie byla robiona od nowosci to czy chiptuning szybciej ją wykończy?

3. Jaki jest optymalny przyrost przy mojej mocy i turbinie seryjnej? Tak zeby silnika nie wykonczyc. Moglbym zalozyc turbine od 130-tki... wymienic wtryski, ale nie mam tyle pieniedzy na to niestety...

Najważniejsze pytanie:
Najchętniej podkręciłbym go do 130 km... wtedy mozna juz pojezdzic.
Czy wystarczy wymiana wtrysków na ASV i program na 130 km? Czy bedzie to optymalne dla tego silnika, czy to bedzie już zylowanie?
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 11:06 przez showtime, łącznie zmieniany 2 razy.


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt sie 07, 2009 12:24

showtime pisze:V-TECHU
box? oby nie...
showtime pisze:209.000 km
mały przebieg
showtime pisze: Czy chiptuning przy takim przebiegu to dobra rzecz dla silnika
dobra... silnik znosi dużo większe modyfikacje niż tylko program
showtime pisze:Najchętniej podkręciłbym go do 130 km... wtedy mozna juz pojezdzic.
spodziewaj się niecałych 120KM
showtime pisze:Czy wystarczy wymiana wtrysków na ASV i program na 130 km?
Poczytaj o wtryskach 216 - kolega cowboy ma je w swojej ofercie, ustawiane przez P. Bogdana z Nadarzyna w połączeniu z programem - naprawdę dają radę
showtime pisze:Czy bedzie to optymalne dla tego silnika, czy to bedzie już zylowanie?
optymalnie jest po: zmianie turbo na bigturbo, wtrysków na 230, pompy na 11, montażu dużego IC, luźniejszego wydechu oraz mocnego sprzęgła

Modyfikacje o których piszesz nie mają nic wspólnego z żyłowaniem...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » pt sie 07, 2009 13:06

Dzięki Kolego. Wtryski w polaczeniu z samym programem wystarczą? Czy coś jeszcze należałoby zrobić? (nie mowie o zmianie turbiny itp... chce po prostu podciagnac moc auta zeby nie mialo 90 km, tylko te 115, 120... max 130 km

Jestem kompletnie zielony w temacie. Chodzi mi o to, zeby nie zarżnąć sprzęgła itp. czyli zeby zrobić to z głową i mozliwie zamknąć się w 2000 zł...

Skoro nie VTECH to gdzie w KRK lub okolicy?


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » pt sie 07, 2009 13:33

Moze Aligator w Katowicach, slyszalem o nim bardzo dobre opinie :bigok:



Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » pt sie 07, 2009 13:48

A może turbo od ASZ, wtryski od ASV i program???
Tylko że to jest przy dobrych wiatrach 3 tyśki :(


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt sie 07, 2009 14:10

showtime pisze:A może turbo od ASZ, wtryski od ASV i program???
Tylko że to jest przy dobrych wiatrach 3 tyśki :(
żeby to miało ręce i nogi...
jak wymieniać turbo na asz to trzeba tez podlać paliwa czyli 216 i najlepiej również pompę zmienić na mocniejszą


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » pt sie 07, 2009 14:14

Cóż chyba narazie skuszę sie na sam program ze wzgledów finansowych.
W Krakowie mam mały wybór firm.

1) VTECH
2) DETECH
3) COMPSPORT

Która opcja najlepsza i czemu nie VTECH :)? Podobno boxy stosują tylko przy autach nowych, zeby w razie gwarancji mozna bylo je wyrzucic...


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » pt sie 07, 2009 14:17

Wrzuć 216 od Cowboya , zrób lajtowy program i będziesz na bank zadowolony sprzęgło pożyje a i w 2 tys się zmieścisz :bigok:



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt sie 07, 2009 14:27

Jeszcze niedawno śmigałem octavią z 98r AGR..jak ją robiłem miała nalatane 170tyś km, wleciało turbo od AWXa,216ki,FMIC i program, wyszło 162KM/347Nm, po 2latach licznik wskazywał 100tys km więcej czyli 270tys km, skode sprzedałem i nadal dzielnie służy nowemu właścicielowi....

Obrazek

Tak więc 206tys to pikus dla tego silnika, jak nie chcesz za dużo kasy wydać to wrzuć 216ki+program i będzie się w miarę auto toczyło:
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 14:43 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 2 razy.


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » pt sie 07, 2009 14:34

Ale i potoczy sie chyba bez 216 na samym programie? :D czy to bez sensu walić program bez wtrysków :D?

Jestem laik w temacie chipów dlatego proszę Was bo sie znacie :)

Czy moge np. wymienic narazie same wtryski, a program powiedzmy 2,3 miesiace pozniej? Nie wyskocze od razu z 3 tyśków bo ciężko ;)
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 14:36 przez showtime, łącznie zmieniany 1 raz.


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt sie 07, 2009 14:39

showtime pisze:Czy moge np. wymienic narazie same wtryski, a program powiedzmy 2,3 miesiace pozniej? Nie wyskocze od razu z 3 tyśków bo ciężko
Oczywiscie ze mozesz, samochod moze ciut wiecej dymic


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Post autor: pawel99 » pt sie 07, 2009 14:39

showtime pisze:Ale i potoczy sie chyba bez 216 na samym programie? :D czy to bez sensu walić program bez wtrysków :D?

Jestem laik w temacie chipów dlatego proszę Was bo sie znacie :)
Kolego mam AGR z 216 i wirusem. Po założeniu wtrysków odczujesz największy przyrost mocy(będzie również trochę poddymiał, za dużo paliwa). Po programie samochód zacznie dopiero fajnie jeździć :grin:



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt sie 07, 2009 14:43

216+wirus:

Obrazek


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » pt sie 07, 2009 14:44

U mnie jest odłączony EGR i przewód zaślepiony jakąś srubą... nie chcialo sie komus czyscic EGR, bo auto dymiło.

Czy to jest jakąś przeszkodą w wymianie wtrysków?


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości