MK4 Variant 1.9 TDI 90 km a CHIP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
MK4 Variant 1.9 TDI 90 km a CHIP
Witam
W zwiazku z tym, ze niedlugo chcialbym oddać mojego Golfa w ręce V-TECHU w Krakowie na małe podkręcenie mocy mam parę pytań odnośnie mojego samochodu.
Przebieg: 209.000 km (prawdopodobnie
Moc: 90 km (zdjęty katalizator... - nie wiem czy to cos daje??? Takiego juz kupilem)
Kod silnika: AGR
1. Czy chiptuning przy takim przebiegu to dobra rzecz dla silnika (stosuje oczywiscie zawsze przykazania traktowania TDI... nie butowanie na zimnym silniku, studzenie turbiny itp)
2. Jesli turbina nie byla robiona od nowosci to czy chiptuning szybciej ją wykończy?
3. Jaki jest optymalny przyrost przy mojej mocy i turbinie seryjnej? Tak zeby silnika nie wykonczyc. Moglbym zalozyc turbine od 130-tki... wymienic wtryski, ale nie mam tyle pieniedzy na to niestety...
Najważniejsze pytanie:
Najchętniej podkręciłbym go do 130 km... wtedy mozna juz pojezdzic.
Czy wystarczy wymiana wtrysków na ASV i program na 130 km? Czy bedzie to optymalne dla tego silnika, czy to bedzie już zylowanie?
W zwiazku z tym, ze niedlugo chcialbym oddać mojego Golfa w ręce V-TECHU w Krakowie na małe podkręcenie mocy mam parę pytań odnośnie mojego samochodu.
Przebieg: 209.000 km (prawdopodobnie
Moc: 90 km (zdjęty katalizator... - nie wiem czy to cos daje??? Takiego juz kupilem)
Kod silnika: AGR
1. Czy chiptuning przy takim przebiegu to dobra rzecz dla silnika (stosuje oczywiscie zawsze przykazania traktowania TDI... nie butowanie na zimnym silniku, studzenie turbiny itp)
2. Jesli turbina nie byla robiona od nowosci to czy chiptuning szybciej ją wykończy?
3. Jaki jest optymalny przyrost przy mojej mocy i turbinie seryjnej? Tak zeby silnika nie wykonczyc. Moglbym zalozyc turbine od 130-tki... wymienic wtryski, ale nie mam tyle pieniedzy na to niestety...
Najważniejsze pytanie:
Najchętniej podkręciłbym go do 130 km... wtedy mozna juz pojezdzic.
Czy wystarczy wymiana wtrysków na ASV i program na 130 km? Czy bedzie to optymalne dla tego silnika, czy to bedzie już zylowanie?
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 11:06 przez showtime, łącznie zmieniany 2 razy.
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
box? oby nie...showtime pisze:V-TECHU
mały przebiegshowtime pisze:209.000 km
dobra... silnik znosi dużo większe modyfikacje niż tylko programshowtime pisze: Czy chiptuning przy takim przebiegu to dobra rzecz dla silnika
spodziewaj się niecałych 120KMshowtime pisze:Najchętniej podkręciłbym go do 130 km... wtedy mozna juz pojezdzic.
Poczytaj o wtryskach 216 - kolega cowboy ma je w swojej ofercie, ustawiane przez P. Bogdana z Nadarzyna w połączeniu z programem - naprawdę dają radęshowtime pisze:Czy wystarczy wymiana wtrysków na ASV i program na 130 km?
optymalnie jest po: zmianie turbo na bigturbo, wtrysków na 230, pompy na 11, montażu dużego IC, luźniejszego wydechu oraz mocnego sprzęgłashowtime pisze:Czy bedzie to optymalne dla tego silnika, czy to bedzie już zylowanie?
Modyfikacje o których piszesz nie mają nic wspólnego z żyłowaniem...
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzięki Kolego. Wtryski w polaczeniu z samym programem wystarczą? Czy coś jeszcze należałoby zrobić? (nie mowie o zmianie turbiny itp... chce po prostu podciagnac moc auta zeby nie mialo 90 km, tylko te 115, 120... max 130 km
Jestem kompletnie zielony w temacie. Chodzi mi o to, zeby nie zarżnąć sprzęgła itp. czyli zeby zrobić to z głową i mozliwie zamknąć się w 2000 zł...
Skoro nie VTECH to gdzie w KRK lub okolicy?
Jestem kompletnie zielony w temacie. Chodzi mi o to, zeby nie zarżnąć sprzęgła itp. czyli zeby zrobić to z głową i mozliwie zamknąć się w 2000 zł...
Skoro nie VTECH to gdzie w KRK lub okolicy?
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A może turbo od ASZ, wtryski od ASV i program???
Tylko że to jest przy dobrych wiatrach 3 tyśki
Tylko że to jest przy dobrych wiatrach 3 tyśki
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
żeby to miało ręce i nogi...showtime pisze:A może turbo od ASZ, wtryski od ASV i program???
Tylko że to jest przy dobrych wiatrach 3 tyśki
jak wymieniać turbo na asz to trzeba tez podlać paliwa czyli 216 i najlepiej również pompę zmienić na mocniejszą
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Cóż chyba narazie skuszę sie na sam program ze wzgledów finansowych.
W Krakowie mam mały wybór firm.
1) VTECH
2) DETECH
3) COMPSPORT
Która opcja najlepsza i czemu nie VTECH ? Podobno boxy stosują tylko przy autach nowych, zeby w razie gwarancji mozna bylo je wyrzucic...
W Krakowie mam mały wybór firm.
1) VTECH
2) DETECH
3) COMPSPORT
Która opcja najlepsza i czemu nie VTECH ? Podobno boxy stosują tylko przy autach nowych, zeby w razie gwarancji mozna bylo je wyrzucic...
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
Jeszcze niedawno śmigałem octavią z 98r AGR..jak ją robiłem miała nalatane 170tyś km, wleciało turbo od AWXa,216ki,FMIC i program, wyszło 162KM/347Nm, po 2latach licznik wskazywał 100tys km więcej czyli 270tys km, skode sprzedałem i nadal dzielnie służy nowemu właścicielowi....
Tak więc 206tys to pikus dla tego silnika, jak nie chcesz za dużo kasy wydać to wrzuć 216ki+program i będzie się w miarę auto toczyło:
Tak więc 206tys to pikus dla tego silnika, jak nie chcesz za dużo kasy wydać to wrzuć 216ki+program i będzie się w miarę auto toczyło:
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 14:43 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 2 razy.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ale i potoczy sie chyba bez 216 na samym programie? czy to bez sensu walić program bez wtrysków ?
Jestem laik w temacie chipów dlatego proszę Was bo sie znacie
Czy moge np. wymienic narazie same wtryski, a program powiedzmy 2,3 miesiace pozniej? Nie wyskocze od razu z 3 tyśków bo ciężko
Jestem laik w temacie chipów dlatego proszę Was bo sie znacie
Czy moge np. wymienic narazie same wtryski, a program powiedzmy 2,3 miesiace pozniej? Nie wyskocze od razu z 3 tyśków bo ciężko
Ostatnio zmieniony pt sie 07, 2009 14:36 przez showtime, łącznie zmieniany 1 raz.
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Oczywiscie ze mozesz, samochod moze ciut wiecej dymicshowtime pisze:Czy moge np. wymienic narazie same wtryski, a program powiedzmy 2,3 miesiace pozniej? Nie wyskocze od razu z 3 tyśków bo ciężko
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolego mam AGR z 216 i wirusem. Po założeniu wtrysków odczujesz największy przyrost mocy(będzie również trochę poddymiał, za dużo paliwa). Po programie samochód zacznie dopiero fajnie jeździćshowtime pisze:Ale i potoczy sie chyba bez 216 na samym programie? czy to bez sensu walić program bez wtrysków ?
Jestem laik w temacie chipów dlatego proszę Was bo sie znacie
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie jest odłączony EGR i przewód zaślepiony jakąś srubą... nie chcialo sie komus czyscic EGR, bo auto dymiło.
Czy to jest jakąś przeszkodą w wymianie wtrysków?
Czy to jest jakąś przeszkodą w wymianie wtrysków?
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości